Se on tos joskus kesäkuun puolen välin tienoil luvas. Voinki ny sanoo että ku lähetää tästä reiviarskan ja panopaten kans mestoille ni se näkyy ja kuuluu. Ei olla ennen käyty Kroaattialaisia hoetamassa mutta nyt olis tarkotus käydä. Matkaamme kuuluu kovimpie partysaarte läpikäymine(ja viinan ottamine). Novalja on varmaan numero 1 mutta tietääkö täällä palstalla liikkuvat loksipetterit mitäää OIKEESTI KOVIA mestoja? ei olla menossa mihkä vitun kulttuurinähtävyyksiin. Mennään vaan ottaan sitä viinaa ja hoetaa.
Pari tai vaikka vittu bussilastilline suomen ruottalais gimmoi pääsis vähä niinku varalle mukaan jos haluaa. Matkat joutuu ikävä kyllä maksaa ite, mutta majotuksissa voidaa auttaa antamalla teille meiän teltta aina kun ite ollaan jossai kovassa partyhotellis hoetamassa...
Jos ny joku lähteee sinne päi nii nähää vaikka Novaljalla?? voidaa näyttää vähä esimerkkiä hoetamisee
Palaillaan asiaan vielä lähempänä matkaa!!
Ryyppymatka kroatiaan
honas viidakosta
1
577
Vastaukset
- ????????????????++++
Kai muistitte rasvata peräreikänne Anal Lubella ennen katioonianne ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393