Ohjaus oikealla! Skyline

nissan skyline ohjau

olen nähnyt muutamissa autoissa ohjauksen olevan oikealla ainakin nissan skylinessä.
en pysty sulattamaan että pitäis ajaa oikealla ohjauksella. miten olette siihen tottunut, eikö sillä ole aika vaarallista ajaa, jos esim lähdet ohittamaan kun en näe tarpeeksi tuleeko autoja vastaan vai ei??
ja muutenkin. kun meillä on vasemmalla liikenne.

Paljon sellaseen skylineen maksaisi jos vaihtaa ohjauksen vasemmalle puolelle??? onko mahdoton tehtävä?

8

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postiauto

Joo kyllä toi ohjaus oikealla hiukan häiritsee ohittaessa. Mutta muuten siitä ei oikeastaan ole haittaa.

• adfhfdshhh

Ite en oo ajanu oikeen puoleisella ohjauksella. Mutta oon ajanu ratti vasemmalla englannissa.
      Kyllä siihen tottuu nopeesti. Ohituksissa vähän häiritsee, mutta se korvataan yleensä noissa autoissa teholla.
      Kyllä sen pystyy vaihtaan mutta tulee niin kalliiks ettei oo mitään järkee

• Tsahaha

Jos postin kesäneiti ajaa oikealta, niin voiko se olla vaikeata?

• SkylleKuski

omistan r32:sen ja voin sanoo että ei oo ikinä ollu ongelmia ohituksissa :)

• kulkija6

"Toispuoleisuuteen" totuin ainakin itse ilman mitään ihmetyksiä. Ohittaminen ei ole ongelma vaan se ohituspaikan kurkkiminen! Sitten taas kun ajaa vasemmanpuolen ohjauksella, niin on mennyt vilkku-/pyyhkijäviiksi sekaisin, mutta muuten ihan samanlaista ajaa mielestäni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27