Uskonsisarenne kaipaa apua

apuuvamies

Rukoilkaa nyt palstan hihhulit uskonsisarenne Johannan onnellisen avioliiton puolesta.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012030815300656_vi.shtml
>>>- Haluamme sovittelun ja jatkaa yhdessä puhtaalta pöydältä. Arto rakastaa minua, ja olen valmis aloittamaan alusta. Toiveissa on vauva ja perhe, Tukiainen sanoo.

Tukiainen kertoo saavansa voimaan myös uskostaan.

- Pyhä Henki koskettakoon tuomareita oikeudenkäynnissämme, että sieltä tulisi oikeudenmukainen päätös, Tuksu toivoo.

9

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monesko mies vai monesko kerta?

• vastaaa itselles

Niin siihen se saatana on aina pyrkinyt. Ei tarvitse olla liian tiukkapipoinen, saa ihmisen synnin koukkuun ja sitten alkaa vaatimaan parhainta vanhurskautta. Kyllä piru Raamattua osaa tsiteerata?

Jeesuksenkin tekemmisä surailtiin.
      Mitä iloa itse noista julkkislööpeistä etsinet?

• apuuvamies

>>>Mitä iloa itse noista julkkislööpeistä etsinet?

• vaappu pimiähkö
        apuuvamies kirjoitti:

>>>Mitä iloa itse noista julkkislööpeistä etsinet?

rukoillaan apuuva miehelle apuuva. samoin tuksulle, mutta raju persoonallisuushäiriö
        vaivaa tuksua, siksi aviolitto on varmasti väärä ratkaisu, ennenkuin hieman sydän rauhoittuu valvomaan omia voimavaroja siihen. usko ei tarkoita, että ihminen olisi
        heti tasapinoinen, se voi olla myöskin naamari julkisuuteen joka ei ole aitoa

• apuuvamies
        vaappu pimiähkö kirjoitti:

rukoillaan apuuva miehelle apuuva. samoin tuksulle, mutta raju persoonallisuushäiriö
        vaivaa tuksua, siksi aviolitto on varmasti väärä ratkaisu, ennenkuin hieman sydän rauhoittuu valvomaan omia voimavaroja siihen. usko ei tarkoita, että ihminen olisi
        heti tasapinoinen, se voi olla myöskin naamari julkisuuteen joka ei ole aitoa

Sinähän tässä näytätkin olevan se mollaaja ja halveksija, vaikka minua semmoiseksi syytettiin:

>>>Tyypillistä ateistin " lähimmäisen rakkautta" mollata ja halventaa elämässään harhautuneita ja heikkoja ihmisiä.

• Veikkaan että Tuksukin on monen "maan hiljaisen" esirukouslistalla, ja hyvä niin.

• juhanl1965

Jumala on pääsiäisen ruokalaistalla, ellei Hän auta! Ristitriipuntaan ja paistinrasvaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      133
      4705
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      70
      3310
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      105
      3185
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2631
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2312
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      113
      1608
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1136
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      339
      1127
    9. 49
      872
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      691
    Aihe