Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Patikoinnista kyselen

Yksinäinen matkustaj

Hei,

Olen lähdössä huhtikuussa Madeiralle ja tilasin lisäksi 2 retkeä.

Millaisia patikointi -retkiä Aurinkomatka järjestää? Ja lisäksi millainen on saarikierto -retki?

Patikointi kestää 1/2 päivää ja saarikierto 1 päivän.

Vaeltamaan en lähde, koska ne on liian pitkiä. :)

11

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokapaikanmatkaaja

      Aurinkom. levada patikoinnit ovat n. 5-6km ja niillä pääsee mukavasti näkemään maalaismaisemaa, ovat helppoja, joten niistä kyllä selviää, kannattaa toki mennä. Saarikierros on ihan hyvä, siinähän saa paikallistietoakin ja jos on hyvä tuuri, monta mukavaa tarinaa. Maisemiltaan se on upea, kiertää sitten mistä suunnasta vaan, ei se hukkaan mene.

      • Yksinäinen matkustaj

        Mietin tässä, että pitäisikö ottaa mukaan niitä mitä on mainittu esim. sateenvarjo ja taskulamppu?

        Odotan innolla että pääsen ottamaan kuvia ja videoita.Onhan tuo paikka niin ihanan näköinen, jotta pakko saada nähdä livenä. ♥

        Kiitos sinulle! :)


    • jokapaikanmatkaaja

      Hei yksinäinen matkustaja, sateenvarjo on ihan hyvä ottaa, eipähän sitten sada :) Taskulamppua et normaalioloissa tarvitse, se on hyvä, olla jos vaeltaa paikoilla joissa on pitkiä tunneleita, AM ei vie vieraitaan puolenpäivän levadoilla sellaisille. Kamerat kyllä kannattaa olla mukana ja niitä tulee taatusti myös käytettyä,sillä kuvattavaa riittää. Mukavaa ja antoisaa matkaa Sinulle.

      • Yksinäinen matkustaj

        Kiitos, kiitos sinulle. ;)


    • Metsämökin tonttu

      Huhtikuussa 25päivä olen kans lähdössä, jo kolmatta kertaa. Hyvät lenkkarit on ehoton, vaikka ei vaeltaisikaan.En ole tarvinnut sateenvarjoa siellä kertaakaan. Se saarikierros kannattaa kyllä käydä,aivan upeat näkymät. Vanhassa kaupungissa kannattaa käydä syömässä siellä on niitä pieniä ruokapaikkoja,ovat halvempia kuin ne turistien suosimat,todella hyvää ruokaa.Nunnalaakso on myös näkemisen arvoinen,ja se kalastajakylä.vaijerihissistä on kans huikeat näkymät suosittelen.

      • 13+14

        Viime vuonna Am oli kansainvälinen patikointi vain am asiakkaille, helppo vähän pidempi kuin am:n oma, hakivat hotellilta ja palauttivat sinne, patikointiin kuului grilliateria - suosittelen.


      • Yksinäinen matkustaj

        He,

        Minä olen lähdössä heti huhtikuun alussa sinne.

        Juu, nahkalenkkarit minulla on. Sateenvarjon otan mukaan kuitenkin, koska ei tiedä jos vaikka sataisikin. ;))

        Minun ruokavaliooni ei kuulu mitkään lihatuotteet, vaan kala josta nautin erittäin paljon. ♥ Maha ei siedä laktoosia, mutta pieni määrä ei kaada maailmaani. ;)

        Yleensä kävelen lähes joka paikkaan ja ehkä sielläkin voisin kävellä ristiin rastiin.

        Entäpä hinnat, miten halpaa tai kallista Madeiralla on? Tässä olen vain miettinyt, että kuinka paljon sitä käteistä ottaisi mukaan, vaikka kyllähän Visallakin voi tietty maksaa, mutta sekin maksaa se rahan nostaminen ja maksaminen.

        En ole erityisesti mikään shoppailija,vaan ostan mikä tuntuu hyvälle ja jos sitä tarvitsen. Matkamuistot tietenkin pitää ostaa esim. viini. ♥

        Hyviä vinkkejä annoit ja tiedätkös, että minun pomoni(miespuolinen) kans suositteli innoissaan minulle kaikenlaisia paikkoja ja odotankin innoissani lähtöä. ;))

        Kiitos sinulle! :)


      • Yksinäinen matkustaj
        13+14 kirjoitti:

        Viime vuonna Am oli kansainvälinen patikointi vain am asiakkaille, helppo vähän pidempi kuin am:n oma, hakivat hotellilta ja palauttivat sinne, patikointiin kuului grilliateria - suosittelen.

        Hei,

        Mitähän siellä grillataan, toivottavasti lisäksi kalaa.

        Kiitos sinulle! :)


      • Yksinäinen matkustaj kirjoitti:

        He,

        Minä olen lähdössä heti huhtikuun alussa sinne.

        Juu, nahkalenkkarit minulla on. Sateenvarjon otan mukaan kuitenkin, koska ei tiedä jos vaikka sataisikin. ;))

        Minun ruokavaliooni ei kuulu mitkään lihatuotteet, vaan kala josta nautin erittäin paljon. ♥ Maha ei siedä laktoosia, mutta pieni määrä ei kaada maailmaani. ;)

        Yleensä kävelen lähes joka paikkaan ja ehkä sielläkin voisin kävellä ristiin rastiin.

        Entäpä hinnat, miten halpaa tai kallista Madeiralla on? Tässä olen vain miettinyt, että kuinka paljon sitä käteistä ottaisi mukaan, vaikka kyllähän Visallakin voi tietty maksaa, mutta sekin maksaa se rahan nostaminen ja maksaminen.

        En ole erityisesti mikään shoppailija,vaan ostan mikä tuntuu hyvälle ja jos sitä tarvitsen. Matkamuistot tietenkin pitää ostaa esim. viini. ♥

        Hyviä vinkkejä annoit ja tiedätkös, että minun pomoni(miespuolinen) kans suositteli innoissaan minulle kaikenlaisia paikkoja ja odotankin innoissani lähtöä. ;))

        Kiitos sinulle! :)

        Hei yksinäinen
        Olen menossa 30.3. Madeiralle viikoksi ensimmäistä kertaa - ja yksin koska vaimo loukkasi jalkansa ja joutui perumaan.
        Jos haluat vertailla suunnitelmia/ideoita ja mahdollisesti tutustua paikkoihin jonkun verran yhdessäkin (jos ollaan yhtä aikaa) niin ota yhteyttä sähköpostitse.
        Osoite löytyy nimimerkkiä klikkaamalla.


    • Yksinäinen matkustaj

      Saarikierros oli oikein hyvä. Patikointikin (7km 0.5km) oli todella hyvä ja kiintoisa.

      • jokapaikanmatkaaja

        Mukavaa,että matkasi meni hyvin ja olit tyytyväinen, itse tulin viiko sitten, yli kahden vuoden tauon jälkeen oli taas mukavaa palata lempikohteeseen. Matkustimme parhaassa mahdollisessa seurassa ( lapsenlapsi 9v), joten matkasta tuli ikimuistoinen ja olen iloinen , että hänkin ihastui kohteeseen.
        Kesällä menemme vaeltamaan ja viettämään juhannusta ystävien kanssa, eri puolille saarta on hotelleja varattu. Terveiset sinulle ja kaikille muillekin Madeiran kävijöille :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe