Nukahdin hyvään olooni . Myöhemmin yöllä heräsin liikkeeseen vieressäni , kuulin kun Hilda huohotti kevyesti ja käsi liikkui levitettyjen reisien välissä , näin kaiken kesäyön loistaessa aitan pikku ikkunasta . Laitoin käden Hildan kovettuneelle nännille ja tunsin kun kullini paisui ja nojasi kovana Hildan reittä vasten , sen kosketus sai ilmeisesti Hildan saamaan orgasmin . Nojasin lähemmäksi Hildaa
olin puolittain tytön päällä ja aloin suudella . Suudelmaata tuli pitkä ja kiihkeä . Sormeni löysi kostean aukon , aloin hyväillä sitä . Hilda kietoi kätensä kaulaani samalla kun siirryin kokonaan tytön päälle . Mitä sä Kalle meinaat , kysyi Hilda .
Seisokkini painoi kostean pillunsuulla luonnollisesti valmiina
työntymään sille luotuun paikkaan . Annoin seisokkini hitaasti liukua pillun huulilla , sekin oli äärettömän kiihottavaa . Varmaa myös Hilda tunsi samoin kun sen vartalo liikahteli ja se parahteli ääneen jotain ,muuta en saanut selville kuin että
älä sit paina sisään . Tytön liikkeet kuitenkin aiheuttivat sen että kulli löysi oikean kohdan ja terska työntyi jo tiukan aukon sisään ei syvälle mutta sisään kuitenkin . Kiersin sormella tytön jäykkää nänniä ja imin Hilda kaulaa , tytön voihkaistessa äänekkäästi terskani puhkaistessa tytön neitsyyden . Annoin kullini porautua syvälle pilluun ja kuinka hyvältä se tuntuikaan. Hildakaan ei vastustellut ollenkaan kun aloin keinuttaa itseäni edestakaisin juuri neitsyyden menettäneessä pillussa . Nautin suunnattomasti . Kiihko lisääntyi kun Hilda yhtäkkiä alkoi kiemurella alla ja kuiskia lopeta ,lopeta ,ota pois ettei tuu vahinkoa . Kuitenkin pillu lypsi kulliani liian ihanasti ,en malttanut lopettaa vaan kiihdytin rytmiä ja samassa vastustelu loppui täysin . Hilda nosti jalat mun pepun päälle ristiin , alkoi voihkia ja pillun supistelu auttoivat minua päättämään taistelun luonnon voitoksi. Pallini syöksivät sperman matkaan , ensimmäisen spermaruiskeen osuessa kohdunsuulle Hilda painoi minua käsillään ja jaloillaan paikallaan ja huohotti orgasmia . Annoin sukusoluni syöksähdellä viimeistä tippaa myöden otolliseen aikaan nuorikkoni lähteeseen .
- voi Kalle minkä teit
- nyt taidan päästä vihille , vais mitä ?
- oliko tuo kosinta , jos oli niin kyllä !
siitä alkoi ukin siitospuuhat , isäni sai silloin alkunsa .
Sen jälkeen 8 muuta lasta ja 1 vielä naapurikylän
munahaukallekkin ( ei varma tieto )
Nyt mulla itellä oli ekakerta 19 vuotiaana 21 vuotiaan Sarin kanssa . Kummallekkin oli eka kerta ja perinteitä noudattaen päästin spermat tyttööni paljaalla , ilman ehkäisyä , tosin meillä oli myös hääyö :)
PÄÄTELKÄÄ ITSE ONKO TOTTA VAI TARUA !
Piikatyttö ja ekat kerrat 2
Ukin juttui
2
5763
Vastaukset
- liian lyhyt
Tarua ja liian noppeesti eteni..
- BekkaBuuBää
ei taiJA OLLA KIELI HALLUSSA JA KAPPALEJAKO HUONO JA YHDyssana virheita.. iha hyvä juoni mut ootin parempaa.. P.S. VITUN CAPS LOCK !!:d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788