Mali urosta olen suunnitellut jo hyvän aikaa (uros siksi koska ennestään löytyy nuorehko narttu talosta ) aion opiskella vartijaksi ja jos onnistuisi koiran kanssa tekee töitä ni olisin maailman onnellisin mies :)
koiria on ennestään ollut useampia. Taloudessa ollut 10v ikäsestä aina vähintää 1 koira ja enimmilään 5 eli semmone 18 vuotta viettäny aika paljon aikaa koirien kans :)
Malinois ois minulle se ehdoton ykkösvalinta ominaisuuksien perusteella. koira mikä vaatii liikuntaa ja tekemistä pitää minutkin hyvässä kunnossa eikä varmasti jätä sohvalle makaa vaikka olisi kuinka paska keli ulkona :)
Tiedän ettei uroksia harvemmin sijoituksee laiteta mutta jos joku kasvattaja tämän lukee ja on suunnitellut esim tuonti urosta mutta talo täynnä koiria ni mulle vois yks mali tänne mahtua ;)
Tässä myöhemmin on onneksi varaa ihan ostaaki mali mutta en sule tuota sijoitus mahollisuuttakaan pois :)
jos joku kiinnostui niin minusta voi kysellä lisää [email protected]
Malinois työkäyttöön
mäiske
1
255
Vastaukset
- hyvissäajoin
Voi voi. On sulla suunnitelmat. Taidat persaukinen. Mali ei ole muuten persaukisten koira.. eli unohda koko juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826