Malinois työkäyttöön

mäiske

Mali urosta olen suunnitellut jo hyvän aikaa (uros siksi koska ennestään löytyy nuorehko narttu talosta ) aion opiskella vartijaksi ja jos onnistuisi koiran kanssa tekee töitä ni olisin maailman onnellisin mies :)
koiria on ennestään ollut useampia. Taloudessa ollut 10v ikäsestä aina vähintää 1 koira ja enimmilään 5 eli semmone 18 vuotta viettäny aika paljon aikaa koirien kans :)
Malinois ois minulle se ehdoton ykkösvalinta ominaisuuksien perusteella. koira mikä vaatii liikuntaa ja tekemistä pitää minutkin hyvässä kunnossa eikä varmasti jätä sohvalle makaa vaikka olisi kuinka paska keli ulkona :)

Tiedän ettei uroksia harvemmin sijoituksee laiteta mutta jos joku kasvattaja tämän lukee ja on suunnitellut esim tuonti urosta mutta talo täynnä koiria ni mulle vois yks mali tänne mahtua ;)

Tässä myöhemmin on onneksi varaa ihan ostaaki mali mutta en sule tuota sijoitus mahollisuuttakaan pois :)

jos joku kiinnostui niin minusta voi kysellä lisää [email protected]

1

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvissäajoin

Voi voi. On sulla suunnitelmat. Taidat persaukinen. Mali ei ole muuten persaukisten koira.. eli unohda koko juttu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe