Porto das Dunas

Eka kerta

Matka käy Brasiliaan Porto Das Dunakseen joulukuun alussa kahdeksi viikoksi. Lukisin mielelläni kokemuksia sieltä ja Fortalezasta. Majoitumme Aquaville Resortissa hotellihuoneeseen, ei apartamentokseen. Mitä on odotettavissa?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.

3

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonas

Me mennään samaan paikkaan joulukuun 6 päivä, eli itsenäisyys päivänä. Mutta olemme vain viikon. Olen yrittänyt löytää tietoa paikasta mutta aika vähän sitä näkyy olevan. Soneraplazan matkailu keskusteluista löytyy jokunen keskustelu kyseisestä paikasta. :)

• Eka kerta

Löysin sivun www.aquaville.com.br, josta löytyy hieman lisätietoa ko. hotellista sekä muutama kuva.

• siellä

olin samoisessa paikassa reilu vuosi sitten. kylä on pieni, yksi kauppa. hotelli hieno, tosin hotellialue on keskeneräinen keskellä ei mitään. autio ranta on hieno, mutta rantatuoleja ei riitä kaikille. hotellin uima-altaista monet lapset saivat korvatulehduksen, kloori ei paljon haissut. kaupunki f on iso ja melko rikollinen. köyhyys suurin syy ja itselläni ainakin tuli melko turvaton olo kaupungilla liikkuessa. katulapset yms. köyhyyden ilmentymät eivät olleet mieltä ylentävä kokemus. paikkaa esitellään halpana. hintataso ei kuitenkaan kyseisessä paikassa ollut kummoinen, mikäli haluat ostaa laadukkaita tuotteita. taksilla kulkeminen kaupunkiin oli melko kallista, sillä hotellilta ei ollut kuljetuksia, kun lähtiöitä ei ollut aina tarpeeksi. hotellilla ei ollut mitään järjestettyä ohjelmaa, ainakaan matkatoimisto ei niistä kunnolla informoinut. viereisellä hotellilla oli joinakin iltoina tapahtumia, tanssiesityksiä, joista kannattaa ottaa selvää. kaikenlaisia huhuja liikkui, muun muassa siitä, että vartioidun hotellialueen ulkopuolella on ryöstäjiä niin ranta-alueella, paikallisissa takseissa ja linja-autoissa. matkatoimiston järjestämät retket olivat pääsääntöisesti rahastusperiaatteella toimiva kuten esimerkiksi kalaretki mutalammikolle.
        Kaikenkaikkiaan silti silmiä avartava ja hyvä kokemus käydä brasiliassa mutta mikäli lomailla haluaa kunnolla itse suuntaan tästä lähdin toiseen ilmansuuntaan.
        Mutta jokainenhan muodostaa matkoistaan oman mielipiteensä ja joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. toista kertaa en ks. maahan kuitenkaan lähde ja ainut onni reissussamme oli se, että emme onnistuneet varaamaan hotelliamme kaupungin keskustasta.luojan kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      Vedonlyönti ja rahapelit
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe