Siis haistakaa oikeasti vittu ampumahiihdon kanssa! On se saatana, että YLE:n pitää ulostaa ilmoille jotain saatanan ampumahiihtoa. Kiinnostaa melkein kiviäkin. Tästäkö lystistä pitää maksaa YLE-veroa? Ja tunkekaa jalkapallo perseeseenne ja änkekää se tuntematon sotilas sinne perässä. YLE ei tarjoa MITÄÄN katsomisen arvoista ohjelmaa muuta kuin mummoille ja urheiluhulluille.
Ei ole paskempaa kanavakokonaisuutta kuin YLE:n kanavat. En saatana maksa sonnasta jota en edes katso!
Haistakaa vittu sen ampumahiihtonne kanssa
2
162
Vastaukset
- Hieno mies
Miksi omistat television jos noin ottaa päähän mitä sieltä tulee?
- 17 + 14 = 31
Joo, tosi rakentavaa vaan haukkua ohjelmatarjontaa. Sen sijaan voisit laittaa viestiä YLE:lle ja esittää toivomuksia.
Eihän siellä varmaan toiveita sinänsä toteuteta, kun ei se mikään levyautomaatti ole, mutta onhan noita toiveuusintoja joskus ohjelmista tullut.
Ja muutenkin turha kritisoida ääneen, jos tarjonta ei miellytä. Jotain muuta kiinnostaa. Jotain muuta ei taas välttämättä kiinnosta sellaiset ohjelmat kuin sinua, eikä sekään ole syy kieltää niitä näyttämästä TV:stä.
Aika vähän katson itse TV:tä, kun ei ole sopivia ohjelmia mulle, mutta silti joudun kohta TV-veron maksamaan. En valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368