Tässä kevättä kohti mentäessä tulin ajatelleeksi että ystävät ovat kateissa :O Ei ole koulukavereiden lisäksi oikein ketään, jonka kanssa aikaa viettäisi tai ajatuksia vaihtaisi :/ Olisi mukava löytää ystävä, ensin vaikka ihan kirjeiden vaihtoon ja ajanmyötä ihan ystävystymään muutenkin :)
Olen siis 25-vuotias avoliitossa oleva nainen. Pidän eläimistä (varsinkin kissoista) ja tällä hetkellä olen opiskelija. Pidän koti-illoista mutta toki myös bilettäminen on lähellä sydäntäni ;)
Olisi mukava saada ystäviä kirjeen vaihtoon ja kenties ihan oikeaksikin ystäväksi :)
Vastailehan tähän, jos yhtään tuntuu samalta :)
Moikka
mazuella
5
243
Vastaukset
- eteläsuomen mies
mistäpäin olit?
- mazuella
Täältä Kaakosta päin :) Kouvolan kupeesta...
- mazu-ella
Mulle voi siis laittaa sähköpostia [email protected]
[email protected] 24v naimisissa oleva nainen, aikalailla viestisi kuulostaa mun kirjoittamalta :)
- ...
Häirikkö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591