Marmeladova...

"Voi kuinka mä Sinua kaipaankaan."

Ota jotain yhteyttä!

Ressu

12

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marmeladova

Joo täällähän sitä elellään zombina, reissukelit sitten keväämmällä--minnekäs suunnataan?

• Ressu....

Yrtitän laittaa "Möten" Itä-Karjalaan. Petroskoista länteen suunnilleen 30 km Igorin datsalle.Paatjärvelle.
        Laitan tuhon aivan uuden ilmoituksen.

• Herttinen sentään!! Sinunkii kanssa! "Zombina". On Sinulla tätä huumorintajua!!

• Awotna

Keväinen kiima on tehdyt kaverille tepposet.

Suhteet, Seuranhaku ja Seksi ovat palstoja Suomi24:ssä erikseen, sinnepä siis.

• Volna....

No ei tämä sitä ole. Tämä on enimmäkseen matkailupalsta. Olemme ennestään Marmeladovan kanssa tuttuja vuosien takaa.
        Halusin kutsua hänet tapaamiseen heinäkuussa datsalle lähelle Petroskoita. Sinne tulee varmaan kymmeniä suomalaisia tuttaviamme. Olen varannun Igorilta datsan muutamaksi päiväksi.
        Lähde sinäkin kaverisi kanssa mukaan!!!

• Awotna 1

Keväinen kiima on tehdyt kaverille tepposet.

Suhteet, Seuranhaku ja Seksi ovat palstoja Suomi24:ssä erikseen, sinnepä siis.

• Marmeladova

Elekee hättäillä, tämä matkailu on ryhmälle Kummit ja Mummit.

• Ressu....

Kävisikö vielä matka Petroskoihin? Voisit yöpyä datsalla sisällä. Meistä muista osa voisi olla telttamajoituksessa, tai naapurin datsalla.
        Voisimme mennä yhdessä autollani. Ota se kaverisi mukaan.

• Volna....

Kyllä Marmeladova on ainakin yhden avauksen veroinen. Hän on pitkän linjan matkaaja Venäjällä. Olemme talsineet lähes samat polut toisistamme tietämättä.

• Marmeladova

...kuin laivat yössä? Vaan eipähän tuota tiejä, vaikka ois istuttu Plussalla kahvilla yhtä aikaa.
      No, tutkitaanpa päivyriä, eihän se eläkeläisellä voi niin täynnä olla.

• histt orlv

Riippuu ihan otatko yhtä hyvin poskeen kuin venäläiset tyttelit Narvassa ja Tel Avivissa.

• Auh ja ouh

Joku oli tärskäyttänny takakautta aunukseen,huomasin aamulla.Elikkä olkaa varovaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      109
      4236
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      30
      2319
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      53
      2088
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1494
    5. 37
      1285
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1253
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      18
      1026
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      1025
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      77
      975
    10. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      7
      959
    Aihe