"Voi kuinka mä Sinua kaipaankaan."
Ota jotain yhteyttä!
Ressu
Marmeladova...
12
219
Vastaukset
- Marmeladova
Joo täällähän sitä elellään zombina, reissukelit sitten keväämmällä--minnekäs suunnataan?
- Ressu....
Yrtitän laittaa "Möten" Itä-Karjalaan. Petroskoista länteen suunnilleen 30 km Igorin datsalle.Paatjärvelle.
Laitan tuhon aivan uuden ilmoituksen.
- Awotna
Keväinen kiima on tehdyt kaverille tepposet.
Suhteet, Seuranhaku ja Seksi ovat palstoja Suomi24:ssä erikseen, sinnepä siis.- Volna....
No ei tämä sitä ole. Tämä on enimmäkseen matkailupalsta. Olemme ennestään Marmeladovan kanssa tuttuja vuosien takaa.
Halusin kutsua hänet tapaamiseen heinäkuussa datsalle lähelle Petroskoita. Sinne tulee varmaan kymmeniä suomalaisia tuttaviamme. Olen varannun Igorilta datsan muutamaksi päiväksi.
Lähde sinäkin kaverisi kanssa mukaan!!!
- Awotna 1
Keväinen kiima on tehdyt kaverille tepposet.
Suhteet, Seuranhaku ja Seksi ovat palstoja Suomi24:ssä erikseen, sinnepä siis. - Marmeladova
Elekee hättäillä, tämä matkailu on ryhmälle Kummit ja Mummit.
- Ressu....
Kävisikö vielä matka Petroskoihin? Voisit yöpyä datsalla sisällä. Meistä muista osa voisi olla telttamajoituksessa, tai naapurin datsalla.
Voisimme mennä yhdessä autollani. Ota se kaverisi mukaan.
- Volna....
Kyllä Marmeladova on ainakin yhden avauksen veroinen. Hän on pitkän linjan matkaaja Venäjällä. Olemme talsineet lähes samat polut toisistamme tietämättä.
- Marmeladova
...kuin laivat yössä? Vaan eipähän tuota tiejä, vaikka ois istuttu Plussalla kahvilla yhtä aikaa.
No, tutkitaanpa päivyriä, eihän se eläkeläisellä voi niin täynnä olla. - histt orlv
Riippuu ihan otatko yhtä hyvin poskeen kuin venäläiset tyttelit Narvassa ja Tel Avivissa.
- Auh ja ouh
Joku oli tärskäyttänny takakautta aunukseen,huomasin aamulla.Elikkä olkaa varovaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1141755Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik201442- 2141414
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2141352- 1801217
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841098Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151079Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie34936- 74889
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka68829