"Voi kuinka mä Sinua kaipaankaan."
Ota jotain yhteyttä!
Ressu
Marmeladova...
12
238
Vastaukset
- Marmeladova
Joo täällähän sitä elellään zombina, reissukelit sitten keväämmällä--minnekäs suunnataan?
- Ressu....
Yrtitän laittaa "Möten" Itä-Karjalaan. Petroskoista länteen suunnilleen 30 km Igorin datsalle.Paatjärvelle.
Laitan tuhon aivan uuden ilmoituksen.
- Awotna
Keväinen kiima on tehdyt kaverille tepposet.
Suhteet, Seuranhaku ja Seksi ovat palstoja Suomi24:ssä erikseen, sinnepä siis.- Volna....
No ei tämä sitä ole. Tämä on enimmäkseen matkailupalsta. Olemme ennestään Marmeladovan kanssa tuttuja vuosien takaa.
Halusin kutsua hänet tapaamiseen heinäkuussa datsalle lähelle Petroskoita. Sinne tulee varmaan kymmeniä suomalaisia tuttaviamme. Olen varannun Igorilta datsan muutamaksi päiväksi.
Lähde sinäkin kaverisi kanssa mukaan!!!
- Awotna 1
Keväinen kiima on tehdyt kaverille tepposet.
Suhteet, Seuranhaku ja Seksi ovat palstoja Suomi24:ssä erikseen, sinnepä siis. - Marmeladova
Elekee hättäillä, tämä matkailu on ryhmälle Kummit ja Mummit.
- Ressu....
Kävisikö vielä matka Petroskoihin? Voisit yöpyä datsalla sisällä. Meistä muista osa voisi olla telttamajoituksessa, tai naapurin datsalla.
Voisimme mennä yhdessä autollani. Ota se kaverisi mukaan.
- Volna....
Kyllä Marmeladova on ainakin yhden avauksen veroinen. Hän on pitkän linjan matkaaja Venäjällä. Olemme talsineet lähes samat polut toisistamme tietämättä.
- Marmeladova
...kuin laivat yössä? Vaan eipähän tuota tiejä, vaikka ois istuttu Plussalla kahvilla yhtä aikaa.
No, tutkitaanpa päivyriä, eihän se eläkeläisellä voi niin täynnä olla. - histt orlv
Riippuu ihan otatko yhtä hyvin poskeen kuin venäläiset tyttelit Narvassa ja Tel Avivissa.
- Auh ja ouh
Joku oli tärskäyttänny takakautta aunukseen,huomasin aamulla.Elikkä olkaa varovaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512