Bosnia tossut

Kadok123

Onko kenelläkään iki-ihanien Bosnia tossujen ohjetta, olen yrittänyt etsiä ohjetta vaikka kuinka kauan. Laittaisiko joku ystävällinen sen tänne?

12

7259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaajia on
    • Ei löydy

Novitan ohjetta ei pääse lukemaan ellei ole tilaaja...löytyiskö muualta ohjetta, olen haeskellut googlettamalla mutta ei löydy.

• kateeeeee

totta Novitan sivulle ei pääse, jos ei tilaaja ole. Eikö kenelläkään ole ohjetta?? Ei löydy netistä millään...

• ota yhteyttä
        kateeeeee kirjoitti:

totta Novitan sivulle ei pääse, jos ei tilaaja ole. Eikö kenelläkään ole ohjetta?? Ei löydy netistä millään...

Minulla olisi ohje.
        [email protected]

• Anonyymi
        ota yhteyttä kirjoitti:

Minulla olisi ohje.
        [email protected]

Onko Bosnian tossujen ohje tallessa...

• Anonyymi

• hakusia Bosniaan

http://varattu.vuodatus.net/blog/3131501

49.HARMAAVALKOISET TOSSUT (Bosnia tossut)

Malli: Kauneimmat käsityöt 6/2004
      Lanka: 7 veljestä harmaa ja valkoinen
      Menekki: yht 76g
      Puikot: 4

Tämän mallin näin jo jonkun blogissa, mutta ohjeita en ollut bongannut aikaisemmin. Kirjastossa selailin yllämainittua lehteä ja niinpä päätin heti kokeilla mukavaksi kehuttua mallia. Ja sitähän se todella olikin.

HU ! http://knitty.com/ISSUEff11/FEATff11EK.php
      http://knitswamp.blogspot.com/feeds/posts/default

• Mummeli48

Barbin neulevaatteista kiinnostuneille ,minä olen tehnyt ihan omilla malleillani niitä ja myöskin ommellen

• jiltisti

Bosnia tossut ja barbien vaatteet - no voihan barbillekin kutoa bosnia tossut...Ihmetyttää vaan....

• kateeee

IIIIHanat

• 2073

ei löydy kauneimmat käsityöt 6-2004 .lainasin kirjastosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe