-neliöitä n. 60, kaksi huonetta ja keittiö
-varaava takka ja Porin Matti
-keittiössä puuhella ja sähköhella
-rauhallinen, kaunis paikka, iso tontti
-pihapiirissä lisäksi erillinen sauna n 20 neliötä, liiteri, ulkovessa/varasto
-kylmä ja lämmin vesi (keittiössä lämminvesivaraaja), vesi tulee lähteestä mökkiin ja saunaan
-Tampereen keskustaan n. 36 km ja Nokian keskustaan 19 km
-venepaikka tämän järven lisäsi myös läheiseen Pyhäjärveen, johon kalastusoikeudet
Yhteystiedot: 040-8681584
O: Tarjotaan vuokralle mökki + sauna järven rannalla Nokialla
JUPPE
5
575
Vastaukset
- vuokralle mökki
Hei!
Luin vuokralle tarjotusta mökistä. Mikä on vuokrahinta ja onko mökki talviasuttava. kaikesta huolimatta olen kiinnostunut vuokrauksesta.
Terv.
Erno Enroth
[email protected] Moi. Mikä on vuokra koko kesältä (kesä,heinä, elokuu). Kiitos
- JUPPE
Terve
Ollaan vuokrattu mökki aina ajalle 1.5 - 30.9 ja vuokra siltä ajalta on ollut 3000 €
- TarjaY
Hei,
onko mökki jo vuokrattu? saisiko tarkempaa sijaintia?
Terv, Tarja - tuma58
Hei, oletko j vuokrannut mökin? Mitähän mahtanee pari viikka heinäkuussa maksaa? Terv. Maija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129