En tiedä varmasti näinkö oikein...? kun Roope Salminen ja kumppanit esitti biisiään niin yleisön joukosta eräs nainen vilautti rintaansa...Pitääkö paikkaansa?? Haaveinlenko vai?
Tervehdys.... Osaako kukaan sanoa missä sijaitsee Avensis vm. 2004 (1,8 bensa kone T25) polttoainesuodatin..? Kuinka usein on vaihdettava moniurahihna (ns. tuulettajanhihna)..? KIITOS...
Moi... Osaako kukaan sanoa tarkasti missä sijaitsee vm.2004 1.8 bensamoottorilla olevan Avensiksen polttoainesuodatin? Autolla ajettu 220tkm ja ajattelin et jos se on itse vaihdettavissa niin vois tehdä sen... Kiitos ti…
Tervehdys... Tiedustelen onko tietoa tai kokemusta, kuinka käsitellä teak viilusta tehtyä karttapöytää, joka on ikkunatiiviste vuodon takia mennyt yhdestä reunasta valkoiseksi ja on ruman näköinen. Onko muuta mahdollisu…
Tervehdys... Neuvoisko joku kuinka saan suomi.fi sähköpostini siivottua roskaposti lähetyksisistä. Niitä tulee tulvimalla ja vaikka kuinka ilmoitan etten huoli lähetyksiä niitä silti tulee. . .Suomi .fi oma roskaposti s…
Moi... Tiedustelen mitähän maksaa suunnilleen Volvo AQAD41 vm. -90 moottorin turbon ja ruiskupumpun täyskorjaus/ uusinta. Kiitos...tiedosta
Tervehdys.. Onko kellään tietoa tai kokemuksia vm, -94 Yamaha 420 STI venemoottorista. Koneella on ajettu n 1300 tuntia. Moottoria on huoltanut koneinsinööri itse joka on nyt sairauden takia menettänyt muistinsa eikä hu…
Tervehdys... Onko kokemuksia vesisuihku vetolaitteista. Ajo kokemuksista jne. Etenkin kiinnostaa kestävyys, huolto/korjaukset, tyyppiviat ja niiden kalleus (pystyykö näppärä ti-mies korjauksiin) entäs polttoaineen kulut…
Tervehdys... Onko kokemuksia vesisuihku vetolaitteista. Ajo kokemuksista jne. Etenkin kiinnostaa kestävyys, huolto/korjaukset, tyyppiviat ja niiden kalleus (pystyykö näppärä ti-mies korjauksiin). Kovasti arvostaisin tie…
Moi... Vedin Avensiksellani peräkärryä jossa, oli polttimovika/kytkentävika? Nyt omassa autossani jarruvalot palaa kokoajan kun parkit tai ajovalot on kytketty. Alustavasti olen kaikki sulakkeet tarkastanut ja kaikki po…
Tervehdys... Omistan vm. 2004 Avensiksen ja mittariin tuli juuri 160tkm. Moottori 1,8l bensa, automaattilaatikolla. Auto on säännöllisesti huolettu Toyotalla. Olen uudesta asti huomioinnut sisätilan korkean melutason. N…
Tervehdys... Omistan vm. 2004 Avensiksen ja mittariin tuli juuri 160tkm. Moottori 1,8l bensa, automaattilaatikolla. Auto on säännöllisesti huolettu Toyotalla. Olen uudesta asti huomioinnut sisätilan korkean melutason. N…
Asun omakotitalossa. Teen parhaillaan wc-remonttia. Ja nyt mietityttää pöntön vaihto? Nyt on 27v vanha Arabian pönttö mikä on toiminut moitteettomasti nämä vuodet. Pönttö on edelleen puhdas ja hyväkuntoinen. Itse viemär…
Moi... Omistan 10hv Mercury perämoottorin. Nyt kiinnostais mitä merkitsevät paperitarrat moottorin kyljessä. M 101801301 #59 07/05 87754 A PH ASY GRN 10/15 ML ja sylinterinkannessa tarra: ML-10M Kiitos tiedoista..