kuka tykkää ROBINIST??????????

robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miä ainaki... Harmillinen juttu on vaan se, että se ei vedä enää niin hyvin; äänenmurros aluillaan.

48

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • robinonaivamsukka

      ÄÄNENMURROS?
      Se käytti niin paljon autotunea sen musavideossa siksi sillä on nyt käheämpi ääni!

      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ei kyllä! Live keikallaki se esitti paremmin, eikä robin oo sukka


      • iskelmärock
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        ei kyllä! Live keikallaki se esitti paremmin, eikä robin oo sukka

        suosikaa suomalaisia muusikon alkuja


      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        iskelmärock kirjoitti:

        suosikaa suomalaisia muusikon alkuja

        jujust


      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        jujust

        arvatkaas mitä äsken tein...


      • iskelmärock
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        arvatkaas mitä äsken tein...

        no mitäköhän teit..


      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        iskelmärock kirjoitti:

        no mitäköhän teit..

        no sen totaalisen käännöksen! Frontside ollie


      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        no sen totaalisen käännöksen! Frontside ollie

        vaikka pieleen meni..


      • rororobinbinbin
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        vaikka pieleen meni..

        mäki tykkään robinist, se on nii söpö, vaikka sitä äänenmurros painaakin laulaa se hyvin


      • iskelmärock
        rororobinbinbin kirjoitti:

        mäki tykkään robinist, se on nii söpö, vaikka sitä äänenmurros painaakin laulaa se hyvin

        onhan se söpö, ja hyvin laulaa...


      • kaakkaa ropppee
        iskelmärock kirjoitti:

        onhan se söpö, ja hyvin laulaa...

        ropin joutaa roskiin


      • roppe ollie
        kaakkaa ropppee kirjoitti:

        ropin joutaa roskiin

        eikä jouda! Se on paras


      • robin!!!!!!!!!!!!!!<3
        roppe ollie kirjoitti:

        eikä jouda! Se on paras

        suomen justin bieber? No ei kyllä ole, robin sanoi itsekin, että hän haluaisi olla pelkkä robin.


      • itkettää pojan puolesta
        robin!!!!!!!!!!!!!!<3 kirjoitti:

        suomen justin bieber? No ei kyllä ole, robin sanoi itsekin, että hän haluaisi olla pelkkä robin.

        säälitävää... Robinista on tehty pilavideoita ja lehtiartikkeleita, poikaparka, ei sovi vielä julkisuuteen.toivottavasti hän keksii jonkun taktiikan ohitaa pilat


      • ropin jee
        itkettää pojan puolesta kirjoitti:

        säälitävää... Robinista on tehty pilavideoita ja lehtiartikkeleita, poikaparka, ei sovi vielä julkisuuteen.toivottavasti hän keksii jonkun taktiikan ohitaa pilat

        mulla on nimmariiiiiiiii


      • chalenge accepted
        ropin jee kirjoitti:

        mulla on nimmariiiiiiiii

        olen itse Turusta enkä´tajuu mikä siinä on niin "IhQ" kun kukaan ei tuntenut koko tyyppii ennen Frontside Ollieta, herätkää ihmiset, se 1% maailman väestöstä joka omistaa 97% koko maailman varallisuudesta, yrittää manipuloida ihmiskuntaa taas -.-


      • 911 oli sisätyö
        chalenge accepted kirjoitti:

        olen itse Turusta enkä´tajuu mikä siinä on niin "IhQ" kun kukaan ei tuntenut koko tyyppii ennen Frontside Ollieta, herätkää ihmiset, se 1% maailman väestöstä joka omistaa 97% koko maailman varallisuudesta, yrittää manipuloida ihmiskuntaa taas -.-

        robin tais viedä sun muijat vai miksi niin kade

        ai niin turusta.. i see


    • Pakskkkaaa Täyn

      JOO-OH kyl mä ymmärrän tei alle 13vuotiat...Mut hei nää artisti ihastukset kuuluu kasvuun.XDDDD Ette oikeesti jaksa kasvakaa, kaikki te tiiätte et se robin ei teist tykkää, eikkä tunne teit vaik teil oiski joku vi*tun nimmari

      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ei oo totta! Kaikkee paaskaa täällä liikkuuki


      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ei oo totta! Kaikkee paaskaa täällä liikkuuki


      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        ei oo totta! Kaikkee paaskaa täällä liikkuuki

        tiesitkö, että jotkut aikuisetkin fanittaa robinia!


      • iskelmärock
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        tiesitkö, että jotkut aikuisetkin fanittaa robinia!

        robin on hyvä ja robinia kuluu fanittaa koska:
        hän on suomalainen
        laulaa suomenkielellä
        on hyvä laulamaan
        hän on nuori
        hän on poika
        hän on söpö
        ja koska suomessa on hyvin vähän noin nuoria artisteja
        siksi suosikaa suomalaista musiikkia ja nuoria musiikin tekijöitä/laulajia!


      • iskelmärock
        iskelmärock kirjoitti:

        robin on hyvä ja robinia kuluu fanittaa koska:
        hän on suomalainen
        laulaa suomenkielellä
        on hyvä laulamaan
        hän on nuori
        hän on poika
        hän on söpö
        ja koska suomessa on hyvin vähän noin nuoria artisteja
        siksi suosikaa suomalaista musiikkia ja nuoria musiikin tekijöitä/laulajia!

        dissatkaa mielellään justin bieberiä joka ei ole suomalainen!


      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        iskelmärock kirjoitti:

        dissatkaa mielellään justin bieberiä joka ei ole suomalainen!

        juuri näin! Lisää juttuja vaan tulemaan


      • zorro!!!!!!!!!!!!!
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        juuri näin! Lisää juttuja vaan tulemaan

        R.akas
        O.n paras
        B.est
        I.hana
        N.iin taitava


      • satunnainen normi sormi
        zorro!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        R.akas
        O.n paras
        B.est
        I.hana
        N.iin taitava

        niin paras!


      • kinkerit polli
        satunnainen normi sormi kirjoitti:

        niin paras!

        kyllä, näin on


      • minä itse
        kinkerit polli kirjoitti:

        kyllä, näin on

        miä tykkään


      • Anonyymi
        iskelmärock kirjoitti:

        dissatkaa mielellään justin bieberiä joka ei ole suomalainen!

        Mitä vittua? En dissaa. Justin on paras.


    • jhdlk

      Tottahan toki tälläiselle nuorelle miehen alulle on kysyntää, ulkonäkö hurmaa, tytöt kirkuu, laulaminenkin sujuu ihan ok vaikka on niitä parempiakin. Kyllä tytöt tarvii aina jonkun josta haaveilla. Ja ihan hyvä että haaveilun kohde onkin tälläinen nuori komistus eikä mikään vanha äijä.

      • robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        se onn muute totta!


      • kinimeiga avatar
        robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        se onn muute totta!

        minä tykkään


      • rytmimuna- Jätkät
        kinimeiga avatar kirjoitti:

        minä tykkään

        ja mä


      • bedhead<3
        rytmimuna- Jätkät kirjoitti:

        ja mä

        robin on nii söpö ja sillä on ihana hiustyyli...


      • böhkis
        bedhead<3 kirjoitti:

        robin on nii söpö ja sillä on ihana hiustyyli...

        minä,minä tykkään!


      • anzkubanzku
        böhkis kirjoitti:

        minä,minä tykkään!

        hiustyyli! Ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • robbe-fani
        anzkubanzku kirjoitti:

        hiustyyli! Ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        I see, I see... Kannattaa pyytää häneltä nimmari, nii olo on sen jälkkee ihana!
        Sain läpyn robinilta, ja vannoin, etten enää ikinä peseis sitä kättä...


      • werwe
        robbe-fani kirjoitti:

        I see, I see... Kannattaa pyytää häneltä nimmari, nii olo on sen jälkkee ihana!
        Sain läpyn robinilta, ja vannoin, etten enää ikinä peseis sitä kättä...

        ei ole totta!! Mese ei ole totta!
        MESE EI OLE TOTTA! Vaan jonkun yksityisen huijarin!


    • robinin kaveri
      • ?

        robin on hintti


      • erkki- örkki
        ? kirjoitti:

        robin on hintti

        ihan paska


      • robin!!!!!!!!!
        erkki- örkki kirjoitti:

        ihan paska

        en sano, etteikö joku voisi pitää jostain muust!
        Tietysti mielipiteensä voi esittää hiukan asillisemmin. Vaikkapa näin:
        "Itse en tykkää robinin musast, (esim.) selena gomez on mun mielest hyvä
        laulaan"


      • robin!!!!!!!!!
        robin!!!!!!!!! kirjoitti:

        en sano, etteikö joku voisi pitää jostain muust!
        Tietysti mielipiteensä voi esittää hiukan asillisemmin. Vaikkapa näin:
        "Itse en tykkää robinin musast, (esim.) selena gomez on mun mielest hyvä
        laulaan"

        ja tuo "virallinen mese"-osoite ei ole totta!


    • milkkumulkku

      robin on paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • niiaa,kumarra robinille!

        robin is the best!


      • veesee varattu
        niiaa,kumarra robinille! kirjoitti:

        robin is the best!

        i love robbe!


      • robin!!!!!!!!!
        veesee varattu kirjoitti:

        i love robbe!

        mahtavaa


    • Koira-98

      Robin on paras!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe