Hän on opetellut porausta hän on vailla koulutusta
siksi arvostelijoissaan aiheuttaa pahennusta.
Ne häntä rusnailee mutta hän sen kestää kyllä
hän ei rinttejä tee hän vain soijaa huuhtelee
Saako mälliä siel hän minne menee yöksi
hän sai ammatiksi porauksen mutta ei tee sitä työksi.
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä "nainen"
ihminen joka on peränporauksen ammattilainen
Ihmiskalu ajoittain tarvii perää taikka haaraa
hän poraa vain vaan ei porausta saarnaa.
Terveellinen persläpi ottaa viimeisetkin tipat
oppilaiden typeryys siitä tekee perä-aatteen
Onko vällii siel hän minne menee yöksi
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä
"nainen" ihminen joka on peränporauksen ammattilainen
Paska tekee patojaan patalaiskan peräsuolessa
hän reikää avartaa kun anuksen hoitaa kuntoon.
Hän kantaa mukanaan kaiken ruskeimman jorkan
saa jorkkaa vuorollaan ala- ja yläläpeen
Onko väljä se hän mitä antaa yöllä
Minkälaisen kohtalon saa hyvä mies ja hyvä
"nainen" ihminen joka on peränporauksen ammattilainen
Peränporauksen ammattilainen
Molok
2
242
Vastaukset
- JK
VAI NIIN
Tulee juna Helsingist on siinä tuhatkunta matkustajaa jotka eivät tahdo saada unta. Mikäs tässä olisisi ellei pyörät kolisisi hyvä matka tulisisi ellei kansa pulisisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391