Olishan se kiva

koulukiusattu

Jos joku alkais jutella

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävain.,,.

      no hei :)

      • koulukiusattu

        No hei :)

        Pistivät lujille. Olen kuulemma särkenyt leukaluun eräältä pojalta. Ikinä en ole
        tapellut. Serkkujen vanhemmat on syyttäjällä apuna. Katos kun ne vihaa meidän
        perhettä. Perintöriitoja. Onneksi opettaja on minun puolella. Isällä on rahaa.
        Yrittävät kääntää lääkärikulut.


    • minävain.,,.

      Ei hirveen mukavalta kuulosta :o Minääpä uskon ettet ole tapellut ikinä :)

    • koulukiusattu

      Joo, miten sulla?
      Onko kiusattu?

      Mie olen ns. kiltti poika. Niinpä monet kiusaavaat, mutta ei tuosta ole tullut
      sielulle vahinkoa. Yleensä en oikein usko ystävyyteen. Oma etu niillä on aina
      kysymykesssä.

    • minävain.,,.

      En ole kiusattu, ainakaan mitenkään hirveä paljoa. Yläasteella ehkä omasta mielestä se oli kiusaamista kun koko ajan huomauttelivat lyhyydestäni. Mutta minkäs sille mahtoi, ei kai ne sitä tajunnu miltä musta tuntu..ja kun en uskaltanut mitään sillon sanoa kun aika hiljainenki olin :o Kyllä se ystävä sieltä löytyy usko pois :)

    • koulukiusattu

      On mulla kavereita. Mutta vaikeuksissa ne eivät puolusta. Minusta ystävän pitäis
      olla semmonen, että joka tilanteessa se puolustaa. Yleensä tuntuu, että jokainen
      ajattelee omaa etua, vaikka olisi ystäväkin. Jos jotakin kiusataan, niin sitä ei uskalleta auttaa. Opettajatkin on kiusaajan puolella, silleen oikeesti, vaikka eivät
      hyväksy kiusaamista. Yhdelle meidän koulun oppilaalle ehdotettiin koulun vaihtoa
      kun sitä kiusattiin. Rehtori ehdotti. Rehtorikin on siis kiusaajien puolella, kun tosi
      paikka tulee.

    • minävain.,,.

      Niitä sellaisia todellisia ystäviä onkin harvassa, jotka ei jätä pahan paikan tullen. Nyt kun tässä alkaa miettimään niin ei niitä mullakaan ole kun ehkä yksi ( jos hänkään ) paitsi no perhe on tuki ja turva aina, ainakin minulle. Se on kyllä paha jos rehtorikin on välinpitämätön kiusaus tapauksissa, yrittää mennä sieltä missä aita on matalin.. No koulussa ei tarvi onneks olla koko loppu elämää :)

    • koulukiusattu

      Jotenkin on tullut semmonen periaate mieleen, että oma elämä on tehtävä kivaksi,
      ei siinä muut auta kuin sinä itse. Toiset, olipa vaikka miten ystäviä, väistyvät kyllä,
      jos tulee kova paikka. Eihän sitä koulua kestä pitkästi, mutta olen kuullut myös
      työpaikkakiusaamisesta, ja kuulemma koulukiusatut ovat huonon itsetuntonsa
      kanssa kiusattuja sielläkin. Mie nautin aina, kun lähen lintuja ja luontoa kuvaamaan. Eläimet ei osaa olla kieroja.

    • minävain.,,.

      Noin se varmaan menee että itse sitä on vastuussa omasta elämästään ja eipäs sitä tee kukaan muu ainakaan helpommaksi. Mutta se mikä ei tapa, vahvistaa :) Se on myös omasta asenteesta pitkälti kiinni että kuinka siellä töissä sitten pärjää. Sellainen terve asenne vain itselle! Eihän sitä aina kuitenkaan voi tietää. On mullakin aikalailla huono itsetunto, mutta asenne kantaa pitkälle :)

    • koulukiusattu

      Huomasin asenteesi siitä, että aloit jutella. Kiitos vain mielipiteistä. Joskus tuntematon kaveri on kivempi kuin nippu ns. kunnon ystäviä. Mie kirjoittelen aika paljon, joten harrastuksissa löytyy siltä osin. Valokvauskin on ollut harrasteena, kun sain järjestelmäkameran. Minulla on ollut tärkeimpänä ajatuksena elämässä,
      että kannattaa olle itselleen kaveri ja tarjota joskus tälle kaverille vaikka kahvit
      jossakin kivassa kuppilassa. Kun on väleissä itsensä kanssa, pystyy antamaan
      jotain myös toisille.

    • minävain.,,.

      Juurikin näin :) Tuntemattoman kans on kyllä joskus näin rentouttavaa jutella :)Kirjottelekko tarinoita vai runoja vai mitenkö? Mun elämä pyörii vain töiden keskellä, ei siinä muuta sitten jaksa tehdäkkään. Mutta onnneks kesällä on parin viikon loma:)

    • koulukiusattu

      No kaikenlaista tulee kirjoitettua. Ei ole mitään kunnianhimoisia tavotteita. Töitä ei
      paljon tule tehtyä, mitä nyt lukuhommia. Kyllä se parin viikon loma on ihan tarpeen,
      kun töitä paiskii. Tesmppiä vain sulle.

    • minävain.,,.

      Hei Tsemppia sullekkin !:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe