Aina kerrotaan että lämmitystä ei laiteta kerrostaloon
asennettaviin ilmalämpöpumppuihin, kun tilasin, he sanoivat että se tulee aina vakiona heidän mallissaan, samaan hintaan 1350 € .
Sanoin kiitos vaan eihän siitä mitään haittaa ole, on sitä joskus sänkypuuhissa kiva temmeltää lämpimämmässäkin huoneistossa.
Tiedoksi vaan
Kerrostaloon ilmalämpöpumppu, kyselin lämmitystä
4 ostanut
4
150
Vastaukset
- 5 myynyt.
Voi jeesus! Ja sitten baariin kaljalle!
Joka lämpöpumpussa on sekä lämmitys että jäädytys. - 1937 tosikkopolvea
Tosikkona, 54-vuotta aviossa olleena en ymmärtänyt,
mitä baari ja kalja tähän kuuluu,
onko nämä jonkun juuri nämä niitä lapsellisia viestejä?
Kyllä sitä joskus on ihana olla 25 asteen huoneessa kun normaalisti on 22. - ilman lämmitystä
Mulle tuli kerrostaloon pumppu missä pelkkä jäähdytys maksoi 1200 euroa. Lämmityksen kanssa olis toinen pumppu ollut 1380 euroa.
- iyövf
Meille tulee ensiviikolla sharp ilmalämpöpumppu jäähdyttämään tukalan kuumia 90m2.... ja onneksi :) Laite maksoi 1640 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477