Olen jo pitkään ajatellut hankkia pelikoneen mutta olen ajatellut ettei minulla ole varaa siihen mutta nyt haluasin tietää mikä olisi hyvä pelikone.
EN halua koota konetta itse eli sen pitää olla valmiina
niin jos voisitte kertoa hyviä pelikoneita jotka maksavat 500-900e valmiina.
Olen itse ajatellut Acer Predator G3610 tietokonetta ja haluaisin myös kuulla palautetta tuosta koneesta ja että onko se hyvä.
jos tiedätte paremman tietokoneen joka maksaa 500-900e kertokaa minulle
Koneen tiedot:
Intel Core i5-2320 Quad-Core 3.0 GHz prosessori
8 GB DDR3 1066 MHz keskusmuisti, maks. 16 GB
1 TB 7200 rpm SATA kovalevy, 2 vapaata kovalevypaikkaa
DVD Super Multi asema
NVIDIA GeForce GTX 550 Ti 1 GB näytönohjain
High Definition Audio -äänikortti
Gigabit Ethernet
Liitännät edessä: 4x USB 2.0, kuuloke/mikrofoni, Multi-in-1 -kortinlukija
Liitännät takana: PS/2 hiiri/näppäimistöportti, 8x USB 2.0, kolme audioliitäntää, 2x USB 3.0, RJ-45, DVI, HDMI
Mitat (K x L x S): 41.8 x 18 x 43.65 cm
Windows 7 Home Premium 64-bit (Nordic) käyttöjärjestelmä
JA koneen pitäis pyörittää battlefield kolmosta normi krafiikoilla
Acer Predator G3610 tarpeeksi hyvä pelikone?
9
1591
Vastaukset
- Sekasin
Kyllähän GeForce sivuilla oli tosta koneen näyttiksestä et BF3 pyörii... linkki: http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-gtx-550ti
Mutta jos kaipaa tosta uudempaa 560 Ti näyttistä niin tää kone: http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ASG3610003/acer-predator-poytatietokone-ag3610
Mutta tossa 550 Ti näyttikses on enemmän näyttö muistia niin että siihen kattoa ei ei ei ei... ostat koneen osina,saat paremman,ja kauppa voi koota koneen,jolloin se on aivan sama kuin "pakettikone" mutta vain parempi,ja windowssissa ei ole turhia acer yhtiön ohjelmia
Ja näin jatkeeksi,tolla toimii bf3 minimillä justtinsa ehkä,että siitä voi rauhassa miettiä tuon koneen huonoutta,ja jos haluaa vaihtaa näyttiksen,joutuu hankkimaan uuden virtalähteen,ja jos näyttikseni onkin liian iso,joudut ostamaan uuden kopan,
prosessorin kuraan,ainut i5 mikä on järkiostos on i5 2500K
mutta voisin väittää,että 112e maksava amd phenom II 965BE pesee tuon prossun,- modaaja
itseasiassa ei pese. i5 2500K on paljon parempi. Ainoa syy miksi ei kannata ostaa tuota aceria on se että 550 TI on pullonkaula tuon tasoiselle prossulle, joka on muuten parempi kuin mikään amd:een vastaava
- ugga pugga
modaaja kirjoitti:
itseasiassa ei pese. i5 2500K on paljon parempi. Ainoa syy miksi ei kannata ostaa tuota aceria on se että 550 TI on pullonkaula tuon tasoiselle prossulle, joka on muuten parempi kuin mikään amd:een vastaava
"joka on muuten parempi kuin mikään amd:een vastaava "
Ei muuten pärjää FX-8150.lle. i2600k.kin häviää joissain osa alueissa FX-8150.lle. m. muistin luenta / kirjoitus, enkoodaus jne..
- sama Gereti
sen kyllä tiedän että tuo 2500k pesee tuon 965BE,mutta tarkoitinkin että tuo amd 965 päihittää tuon pakettikoneen prossun,
- sama Gereti
samalla kannalla olen ugga puggan kanssa,kyllä tuo fx-9150 pesee inteliä siinä missä intel amd:ta
- moro6
typerä kysymys, jaksaako pyörittää il2 forgotten battelesia tai il2 clifs of the dover
- 9+17
Jaksaa, vanhoja pelejähän ne on, mutta paska kone toi silti on, niinkuin kaikki paketit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701