Ollaan menossa kesäkuussa tohon hotelliin, millanen se on? Mukana kaks 7-vuotiasta lasta.
Kos Blue Lagoon Resort
3
469
Vastaukset
- koskos
Mä oon käyny siellä kaksi kertaa, mikä kertooki jo siitä, että hyvä paikka kyseessä. Mukana 6 ja 8 vuotiaat lapset, viihtyivät erittäin hyvin. Altaat ovat isot ja pari liukumäkeä pikkuväelle. Huoneet ovat mukavia ja sopivan kokoisia perheellemme. Palvelu on hyvää, ruoka on hyvää.. Suosittelen!
- ebrw
vau, mäki oon käyny sielä. tosi ihana paikka! suosittelen kaikille! sopii myös tosi hyvin lapsille, ja kreikan suurin uimaallas.
- kosille
Löytyisikö joltain tuoretta tietoa tältä kesältä? Olen lähdössä parin viikon päästä kyseiseen hotelliin ja kovasti kiinnostaisi muiden suomalaisten mielipide hotellista! Oliko todella niin kovat sängyt ja hankala saada paikkoja altaalta? Oliko pääalue vai Annex parempi puoli asustella? Mikä ravintoloista oli paras?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831