Minulle ei anneta luottokorttia työttömyyden takia, mutta Visa Debit on. Onnistuuko iPadin appsien ostaminen Visa Debitillä? Eihän sillä pädillä paljon mitään tee jos joutuu tyytymään vain ilmaisiin ohjelmiin.
iPad ilman luottokorttia
5
366
Vastaukset
- Latauslipukkeella
Helpointa ja turvallisinta on ostaa R-kioskilta latausseteleitä 15/25/50€. Menet Padilla iTunesiin ja lataat kortilla olevan koodin avulla rahat iTunes-tilille. Sitten vain latailet haluamiasi ohjelmia.
itse olen virassa mutta ei tulisi mieleenkään hankkia luottokorttia vaikka sen pitäisi kai olla nykyaikaa.Mene sinä muualle kertomaan satuja.
R-kioskilla ei ole myytävänä mitään muuta prepaidpalvelua kuin "paysavecard classic". Sitä taas ei tunneta iTunesissa ollenkaan.
Hyvät neuvot ovat aina tervetulleita mutta pitäisi kokeilla niitä itse ennenkuin pistää laajempaan levitykseen :(- 1stMacFinn
JU1PP1 kirjoitti:
Mene sinä muualle kertomaan satuja.
R-kioskilla ei ole myytävänä mitään muuta prepaidpalvelua kuin "paysavecard classic". Sitä taas ei tunneta iTunesissa ollenkaan.
Hyvät neuvot ovat aina tervetulleita mutta pitäisi kokeilla niitä itse ennenkuin pistää laajempaan levitykseen :(Kyllä muuten R-kioskilla myydään iTunes lahjakortteja. Olen sellaisia ostanut tuota lähikiskasta.
- 1stMacFinn
1stMacFinn kirjoitti:
Kyllä muuten R-kioskilla myydään iTunes lahjakortteja. Olen sellaisia ostanut tuota lähikiskasta.
Varmuuden vuoksi:
http://www.r-kioski.fi/index.php?id=417 1stMacFinn kirjoitti:
Varmuuden vuoksi:
http://www.r-kioski.fi/index.php?id=417Oh, anteeksi kun esitin väärän väitteen.
Tein sen kuitenkin hyvässä uskossa, silllä niin minulle ensin väitettiin että ainoa heiltä saatava prepaidkortti on Paysafecard, jonka sitten ostin.
Riensin tietysti uudelleen sinne kun olin nähnyt tuon heidän oman sivunsa, ja nyt rupesi löytymään oikeanlaista tavaraa.
Liekköhän asiaan vaikuttanut se että nyt osasin kysyä oikealla nimellä, kun ensikäyynnillä olin käyttänyt tuota nimeä minkä torumani neuvonantaja ilmoitti.
Olissihan myyjän kuitenkin pitänytt oivaltaa, että lahjakortin voi ostaa, paitsi kummipojalle lahjaksi, myös omaan käyttöön. Kun kuitenkin moneen kertaan mainitsin että iPadista on kysymys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819