Olemme lähdössä tammikuussa Dominikaaniseen tasavaltaan.Onko kellään kokemusta Hotelli Occidental Grand Flamencosta?
Dominikaaninen tasavalta
5
2103
Vastaukset
- Tarkkuutta
Väärä palsta.
Liekö syynä se, että et ole saanut vastausta.
Olen käynyt maassa, mutta en tunne ko hotellia.- Sepi
Matkakohde: PUERTO PLATA. Hotelli on OCCIDENTAL GRAND F.Oikeassa olit tämä todella kuuluu Pohj.Ameriikkaan ,kiitos sinulle huomaavaisuudesta.ONKOHAN KELLÄÄN TIETOA KYSEISESTÄ HOTELLISTA??
- juuso
kyllä tällä palstalla on aikaisemmin keskusteltu dom.tasavallasta. oikea palsta olis ehkä karibia?
- juuri niin
Juuri niin, tarkkuutta. Dominikaaninen tasavalta ei kuulu Pohjois-Amerikkaan. Karibian tai Latinalaisen Amerikan palstaa täällä ei ole tarjolla, joten kelvatkoon tämä palsta!
- krisse
Jos osaat englantia käy lukemassa täältä: http://www.debbiesdominicantravel.com/travel4.html ja www.soneraplaza.fi/matkalaukku -> kaukomatkat ja sieltä karabia. Mutta suosittelen ensimmäistä linkkiä. Itse olen menossa juuri samaan kohteeseen ja samaan hotelliin ensi vuonna helmikuussa ja olen mailannu kanadalaiselle ja hän kehui hotellia hyväksi, todella siistiksi, isot huoneet, ruoka hyvää ja hän menisi varmasti myös takaisin sinne! Jos et ole kauhean nirso, hotellin pitäisi sopia sinulle :) Älä huolehti pienestä negatiivisesta palautteesta ensimmäisessä linkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251