Kun nainen pahoinpitelee miestä

TaksiHelsinki

Ajattelin etsiä tietoa/tukea täältä koskien juttua jossa nainen pahoinpiteli minua. Olen 21 vuotias taksikuski, ja viime viikolla kyytiini tuli parikymppinen humalainen nainen jolla oli matka Espooseen. Asiakas ei osannut tarkemmin kertoa osoitetta, pyysi vain ajamaan espoon keskukseen. Määränpää muuttui matkan aikana useaan kertaan ja lopulta pysäytin auton ja kysyin suoraan onko rahaa vai ei. Tässä kohtaa nainen yritti karkuun ja luonnollisesti lähdin perään ja hetken kilpajuoksun jälkeen sain naista puserosta kiinni. Samalla soitin poliisille ja kerroin lyhyesti mitä tapahtuu. Nainen rimpuili ja huusi joten otin oikein kunnon haliotteen estääkseni huitomisen ja rimpuilun, mutta nainen sai iskettyä polvella suoraan kulkusille ja kun ote hellitti niin tuli nyrkkiä päähän n. 10 kertaa. Minulle tuli leukaan vertavuotava viilto ilmeisesti sormuksesta tjsp. Ja toki voi miettiä miksen perääntynyt tai lyönyt takasin, mutta jotenkin olin ihan lukossa, tuntui niin absurdilta koko tilanne, enkä muutenkaan pidä ajatuksesta lyödä naista. Tilanne päättyi kun otin naisen käsilaukun ja hän pakeni juosten. Paikalla tuli pari minuuttia myöhemmin 2 poliisipartiota jotka saivat tekijän kiinni lähistöltä. Tarvittiin 3 poliisia laittamaan nainen rautoihin ja poliisiauton perään. Sitten alkoikin tapahtumat jotka mua vaivaa, paikalla ollut naispoliisi tuli virnuillen kysymään että "sait sitte tytöltä turpaan?". Poliisit myös suhtautuivat vähättelevästi minuun ja koko tilanteeseen vaikka mulla oli naama veressä ja itsekään eivät saaneet yhden miehen voimin likkaa rauhottumaan. Sanoivat vaan että "no ei tää nyt kauheen vakavaa oo.." kyllä se mun mielestä on helvetin vakavaa että töissä joutuu tämmöstä sietämään. Jotenkin tuli semmonen olo ikäänkun olisin ite syyllinen kun en tempassu naista kanveesiin. Suomessa itsepuolustuksella kun usein joutuu itse syytetyn penkille istumaan. Mietin otetaanko mua oikeudessakaan vakavasti vai vähätelläänkö sielläkin? Onko muilla vastaavia kokemuksia?

8

1432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ismo Laitela

      Taisi pojalla mennä pupu pöksyyn

    • Oikeus vs. laki

      Poliisin suhtautuminen on ollut täysin asiatonta. Aivan kuin potku nivusiin sattuisi vähemmän naisen kuin miehen tekemänä. Ja sama virheellinen näkemys ajaa myös uskomaan, että potku nivusiin olisi sama kuin vaikka polveen. Nivusissa on sentään nuoren miehen perheenperustamispaketti.

      Oletko viemässä asiaa oikeuteen? En saanut varmuutta tuohon tekstistäsi. Luulisin kuitenkin, että jos selvisit vammoitta, prosessi on niin hidas ja asennoituminen samaa kuin poliisilla, että ei maksa vaivaa. Niin väärin kuin se onkin. Kenelläkään ei ole oikeutta pahoinpidellä ketään.

      • TaksiHelsinki

        En vie oikeuteen, juttu käsitellään kirjallisena. Tekijä sai nyt syytteen petoksesta, pahoinpitelystä ja virkavallan väkivaltasesta vastustamisesta.. siinä on hyvät eväät työnhakuun yms.. Tutkijalle mainitsin poliisin käytöksestä ja sain pahoittelut ja anteeksipyynnön mikä sinänsä tuntui kivalta. Ja kiitos asiallisesta vastauksesta :)


      • Pirssimies...
        TaksiHelsinki kirjoitti:

        En vie oikeuteen, juttu käsitellään kirjallisena. Tekijä sai nyt syytteen petoksesta, pahoinpitelystä ja virkavallan väkivaltasesta vastustamisesta.. siinä on hyvät eväät työnhakuun yms.. Tutkijalle mainitsin poliisin käytöksestä ja sain pahoittelut ja anteeksipyynnön mikä sinänsä tuntui kivalta. Ja kiitos asiallisesta vastauksesta :)

        Hetkinen 11.3 .12 paikkeilla tapahatunut ja nyt jo syyte! Joku ei pidä paikkaansa. Ja samaten se, että käsitellään kirjallisena ja ei mene oikeuteen. Kyllä ne kirjalliset jututkin oikeus käsittelee.

        Ettei vaan ollut rankkari, jonka poliisi teki sille potkija-akalle. Jos poliisia vastaan noin harasi, luulisi siitä tulevan haitanteko näytetyksi. Eli poliisi kirjoittaa akalle sakon. Se ei ole syyte, mutta jos vastaaja sitä vastustaa - silloin menee käräjille syyttäjän kautta, ja tulee syyte.


      • Ihmettelijä...
        Pirssimies... kirjoitti:

        Hetkinen 11.3 .12 paikkeilla tapahatunut ja nyt jo syyte! Joku ei pidä paikkaansa. Ja samaten se, että käsitellään kirjallisena ja ei mene oikeuteen. Kyllä ne kirjalliset jututkin oikeus käsittelee.

        Ettei vaan ollut rankkari, jonka poliisi teki sille potkija-akalle. Jos poliisia vastaan noin harasi, luulisi siitä tulevan haitanteko näytetyksi. Eli poliisi kirjoittaa akalle sakon. Se ei ole syyte, mutta jos vastaaja sitä vastustaa - silloin menee käräjille syyttäjän kautta, ja tulee syyte.

        Juu ja ylipäätään se että asianomistaja on saannut muijalta n10 iskua päähän jo syö tarinan uskottavuutta, kai sitä mies osaa ja saa sentään suojata päänsä, jos ei muuta osaa. Kyse on jostain keksitystä tai ainakin vahvasti muunnellusta tarinasta jossa kirjottaja yrittää testata miten tyhmät reagoi tälläseen


    • jammu2

      Sukupuolella ei ole väliä. Noudatan Hammurabin lakia ja puren aina puolustukseksi vaikka mies olenkin.

    • Yesman1
    • Anonyymi

      Valiyettavadti pn 99.9% minun tapauksessa jossa ainut vaihtoehto oli lyödä muuten tuli kuppi takaraivoon tai muuta kun yritin juosta kotoa ulos ja nut oikeudessa suomen lainsäädännön mukaan uskotaan naisia. Otan osaa sinun puolesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe