Kysytäänpäs nyt täältäkin erilaisia mielipiteitä, tosin huomenna rupeen soittelee korjaamoillekin..
Elikkäs, Nissan Micra '95 (vanha pappa siis jo) päätti tänä talvena sanoo sopparin irti pariinkin otteeseen.
Ensin viime viikolla akku hajosi -> korjaamolle vaihtamaan akku ja öljyt jotka oli kuulemma ihan kauheessa kunnossa (tosin, kun vuos sitten ostettiin tää auto, nii myyjä kyllä sano, että ne on vaihdettu kesällä.. mjaha).
No eilen sitten piti lähteä sillä ajelemaan, mutta eipä sitte suostunu ottamaan 3, 4 eikä 5 vaihdetta.
Eli siis vaihde meni kyllä sisään, mutta kun kaasua painoi, niin löi tyhjää..
Isän kanssa juteltiin ja vähän mietittiin, että jos se on koko vaihdelaatikon kattava remppa, niin eipä sitä ton ikäselle autolle enää kannata. Sen verran kallis keikka..
Eli onks se nyt koko vaihdelaatikossa se vika, vai voisko siellä olla vaan joku pienempi juttu hajalla ja sen vois halvemmalla korjauttaa?
(Ja älkää sanoko, että "korjaa itse", tää sorminäppäryys ei riitä semmoseen :D)
Vaihdelaatikko ryppyilee
5
254
Vastaukset
- rompparilta
toinen toosa ja korjaamo vaihtaa, muutaman satkun homma?
- yuvhbx54 6tyg
vuosi sitten ostit auton, eli maaliskuussa 2011 ja myyjän mukaan ilm. edellisenä kesänä öljyt vaihdettu, eli kesällä 2010? Ei ihme jos öljyt on olleet huonossa kunnossa, ne pitäisi vaihtaa vuosittain. Kauanko luulit että moottoriöljyillä pitäisi päästä?
- LateHoo
No siis kun korjaaja sano, että se näytti ihan siltä, että ne ois lillunu siellä puolentoist vuoden sijaan kymmenen vuotta... Voipi olla, et ne vaihteet sit tuhonnu sitä öljyy viel enemmän, ku yleensä... But oh well..
- niinnn
haloo laatikossa ja moottorissa on yleensä omat öljyt. moottoriöljyt tulisivat vaihtaa micrassa vähintään kerran vuodessa. kaupunkiajossa 7000km välein tai maantieajossa 10tkm välein.
voi olla vaihteensiirtäjä irti, tuntuuko vaihdekeppi normaalilta? jos tuntuu niin laita vaihde sisään ja katso pyöriikö vetoakselit. - vilu2
micra on susi kauppa kassi loota ei kestä ku 160000km osta toyotaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892