Saikkulii kehiin!

AMMATTIMIES!

Soitin just isännälle ja kerroin, että selkä venähti punttisalilla ja olen saikulla koko ens viikon. Hyvin se siihen pölvästiin upposi ja sanoi yrittävänsä saada tuuraajan. Todellisuudessa olen terve, kun pukki, on vaan niin helkkarin moinen krapula päällä, että ajattelin jatkaa muutaman päivän, kunhan käyn kotsilleen lääkärissä hakemassa saikkulitodistuksen. Viikon palkallinen loma napsahtaa tosta vaan ja rai rai rai tuoppia yhteen kun soitto soi.

59

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 87k

      No kyllähän kaikki sen tietää että kuljetusalalla(kin) on laskettu mukaan siihen pieneen palkkaan sairauslomat, kesälomat, pekkaset,. ylityöt, vapaapäivätyölisät, talvilomat, isyyslomat yms. joten eikös tuo sairausloman pito ole vähintäänkin velvollisuus, muuten sekin raha jää isännälle, ja hän sitten käyttää sen summan johonkin omaan tarkoitukseen

    • isoreiska

      Näin on. Ajelkoon helvetti itse välillä tai jos se on juonut korttinsa niin voi voi. Sitten taas sunnuntaina ilmoitat, että en pääse vielä muutamaan päivään kun on tuota pyrstöyskää. Voi nimittäin vähän paska lentää viikon juomisesta.

    • Tero-?

      Samoin täällä! Olen joka vuosi noin 4-5 viikkoa turhaa saikulla. Paskamaha maksaa mulle liksaa ja minä poika makaan sohvalla kotosalla siemaillen olutta ja välillä soitan jonkun vakipanon visiitille. Tästä kaikesta isäntä maksaa palkan.

    • ÄLÄ RUOKI TROLLIA!

      Tätäkään trollia ei pidä ruokkia! AMMATTIMIES yritti heittää provoa mutta tulos oli harvimaisen huono!

      • ;,;,;,,

        Kuitenkin noinkin fiksu, kuin sinä, vastasit ja kommentoin. Huomaatko, kuinka nuija olit.


      • ÄLÄ RUOKI TROLLIA!
        ;,;,;,, kirjoitti:

        Kuitenkin noinkin fiksu, kuin sinä, vastasit ja kommentoin. Huomaatko, kuinka nuija olit.

        Kirjoitukseni tarkoitus oli kiinittää muidenkin huomiota palstalla oleviin typeriin provoviesteihin. Ilmeisesti sinua eivät provot haittaa koska palstan taso on jo sinulle tarpeeksi "korkea"!!??


      • ASDFGHJKjnjhgf
        ÄLÄ RUOKI TROLLIA! kirjoitti:

        Kirjoitukseni tarkoitus oli kiinittää muidenkin huomiota palstalla oleviin typeriin provoviesteihin. Ilmeisesti sinua eivät provot haittaa koska palstan taso on jo sinulle tarpeeksi "korkea"!!??

        Jo toisella viestillä sinäkin ruokit trollia!!! Eli juuri niin kuin aloittaja haluaakin. Pidät todennäköisesti idiootteina kavereita, jotka tätäkin aloitusta kommentoi ja vastailee, etkä huomaa, että olet itse aivan yhtä idiootti!!!
        Eli eivät sinuakaan provot haittaa, kun kahdella viestillä sitä RUOKIT, ja fiksu kun olet, niin ei kahta ilman kolmatta.


      • ÄLÄ RUOKI TROLLIA!
        ASDFGHJKjnjhgf kirjoitti:

        Jo toisella viestillä sinäkin ruokit trollia!!! Eli juuri niin kuin aloittaja haluaakin. Pidät todennäköisesti idiootteina kavereita, jotka tätäkin aloitusta kommentoi ja vastailee, etkä huomaa, että olet itse aivan yhtä idiootti!!!
        Eli eivät sinuakaan provot haittaa, kun kahdella viestillä sitä RUOKIT, ja fiksu kun olet, niin ei kahta ilman kolmatta.

        Jo toisella viestillä osoitit että olet älykkyydellesi sopivalla foorumilla. Suoli24-foorumi vetää puoleensa kaikenlaisia häiriköitä,vidduilijoita ja päänaukojia. Huomionhaku on näille useimmiten toimintansa tärkein pointti. Tyypillinen provoilija jatkaa häiriköintiä samassa ketjussa saatuaan huomiota itselleen. Minä en ainakaan huomannut että väittämäni provoilija olisi tällä kertaa vastannut minulle yhtään mitään joten MINUN KIRJOITUKSENI EI RUOKKINUT TROLLIA LISÄÄ?! Sinulle ilmeisesti trollit ja provot ovat ihan mukavia ja sopivat tämän jo legendaarisen tason saavuttaneelle palstalle joten et näköjään ymmärrä edes trollien toimintatapoja. Mutta ei mitään,trolleja riittää sinulle ihan mukavasti uskoisin. Nauti palstalla olostasi olet kaltaistesi joukossa....


      • DJ .,
        ÄLÄ RUOKI TROLLIA! kirjoitti:

        Jo toisella viestillä osoitit että olet älykkyydellesi sopivalla foorumilla. Suoli24-foorumi vetää puoleensa kaikenlaisia häiriköitä,vidduilijoita ja päänaukojia. Huomionhaku on näille useimmiten toimintansa tärkein pointti. Tyypillinen provoilija jatkaa häiriköintiä samassa ketjussa saatuaan huomiota itselleen. Minä en ainakaan huomannut että väittämäni provoilija olisi tällä kertaa vastannut minulle yhtään mitään joten MINUN KIRJOITUKSENI EI RUOKKINUT TROLLIA LISÄÄ?! Sinulle ilmeisesti trollit ja provot ovat ihan mukavia ja sopivat tämän jo legendaarisen tason saavuttaneelle palstalle joten et näköjään ymmärrä edes trollien toimintatapoja. Mutta ei mitään,trolleja riittää sinulle ihan mukavasti uskoisin. Nauti palstalla olostasi olet kaltaistesi joukossa....

        Sinä mölli JUURI RUOKIT TROLLIA!!!! Tuo oli jo kolmas ruokaannos. Oletpa tyhmä, kun et asiaa tajua. Jos olisit osaltasi jättänyt tämän aloittajan viestin olla kommentoimati, niin tässä ketjussa olisi ainakin kuusi vastausta vähemmän!!! Tajuatko K-U-U-S-I ! Mitä muuta typerät ja katkerat kommenttisi ovat, kuin trollin ruokintaa, typerys.
        Olen muutaman trollin palstalle kirjoittanut ja ne KAIKKI ovat saaneet juuri kaltaistesien uteliaiden ja omastaan mielestään fiksujen kommentoijien ansiosta suurn suosion, kuten tämäkin aloitus.
        Kerran palstan taso on mielestäsi huono ja näet jo viestin otsikosta, että kuseessä trolli, niin miksi helvetissä luet ja kommentoit! Näytät sinäkin nauttivan palstalla olosta.....


      • karvaperssetrolli
        DJ ., kirjoitti:

        Sinä mölli JUURI RUOKIT TROLLIA!!!! Tuo oli jo kolmas ruokaannos. Oletpa tyhmä, kun et asiaa tajua. Jos olisit osaltasi jättänyt tämän aloittajan viestin olla kommentoimati, niin tässä ketjussa olisi ainakin kuusi vastausta vähemmän!!! Tajuatko K-U-U-S-I ! Mitä muuta typerät ja katkerat kommenttisi ovat, kuin trollin ruokintaa, typerys.
        Olen muutaman trollin palstalle kirjoittanut ja ne KAIKKI ovat saaneet juuri kaltaistesien uteliaiden ja omastaan mielestään fiksujen kommentoijien ansiosta suurn suosion, kuten tämäkin aloitus.
        Kerran palstan taso on mielestäsi huono ja näet jo viestin otsikosta, että kuseessä trolli, niin miksi helvetissä luet ja kommentoit! Näytät sinäkin nauttivan palstalla olosta.....

        KA-lervo ainakin ruokkii trollia KOSSUlla. Siitä kaikki karvaperssetrollit tykkää kovasti, lomottaa kosamiittia posket lommolla ja kirjoitella trolleja rahti tsättiin.


      • Make R 420
        ÄLÄ RUOKI TROLLIA! kirjoitti:

        Jo toisella viestillä osoitit että olet älykkyydellesi sopivalla foorumilla. Suoli24-foorumi vetää puoleensa kaikenlaisia häiriköitä,vidduilijoita ja päänaukojia. Huomionhaku on näille useimmiten toimintansa tärkein pointti. Tyypillinen provoilija jatkaa häiriköintiä samassa ketjussa saatuaan huomiota itselleen. Minä en ainakaan huomannut että väittämäni provoilija olisi tällä kertaa vastannut minulle yhtään mitään joten MINUN KIRJOITUKSENI EI RUOKKINUT TROLLIA LISÄÄ?! Sinulle ilmeisesti trollit ja provot ovat ihan mukavia ja sopivat tämän jo legendaarisen tason saavuttaneelle palstalle joten et näköjään ymmärrä edes trollien toimintatapoja. Mutta ei mitään,trolleja riittää sinulle ihan mukavasti uskoisin. Nauti palstalla olostasi olet kaltaistesi joukossa....

        Huomaatko, kuinka tahattomasti myös juuri sinä itse ruokit Trollia lisää. Juuri sinä olet jo kolmasti kommentoinut ja kaikkiin kolmeen kommenttiisi olet myös saanut jo neljä kommenttia. Aloittajan otsikon alle on ansiostasi ropissut seitsämän vastausta ja juuri SE ON TROLLIN RUOKKIMISTA . Ei pidä syyllistää ja neuvoa muita, kun ei itse ole kykeneväinen toimimaan itse antamien neuvojen mukaan. Luulenpa ja olenpa jopa varma, että tämäkin viestiketju saa vielä lisää vastauksia sinulta, joka neuvot muita olemaan kommentoimatta trolliksi luennihdittavaa viestiä.


      • ÄLÄ RUOKI TROLLIA!
        DJ ., kirjoitti:

        Sinä mölli JUURI RUOKIT TROLLIA!!!! Tuo oli jo kolmas ruokaannos. Oletpa tyhmä, kun et asiaa tajua. Jos olisit osaltasi jättänyt tämän aloittajan viestin olla kommentoimati, niin tässä ketjussa olisi ainakin kuusi vastausta vähemmän!!! Tajuatko K-U-U-S-I ! Mitä muuta typerät ja katkerat kommenttisi ovat, kuin trollin ruokintaa, typerys.
        Olen muutaman trollin palstalle kirjoittanut ja ne KAIKKI ovat saaneet juuri kaltaistesien uteliaiden ja omastaan mielestään fiksujen kommentoijien ansiosta suurn suosion, kuten tämäkin aloitus.
        Kerran palstan taso on mielestäsi huono ja näet jo viestin otsikosta, että kuseessä trolli, niin miksi helvetissä luet ja kommentoit! Näytät sinäkin nauttivan palstalla olosta.....

        Kaltaisesi kanssa on kyllä turhaa asioista keskustella mutta tämän vielä kirjoitan tosin koska et näköjään osaa/ymmärrä käyttää edes samaa nimimerkkiäkään niin en välttämättä tiedä oletko sama tyyppi jolle jo aikaisemmin vastasin. Eli syy miksi tälläkin palstalla silloin tällöin pyörin on se että joskus siis todella harvoin täältä voi löytää asiallista keskustelua mutta ei kulu aikaa kun parin kolmen kirjoituksen verran niin ensimmäinen häirikkö jo osallistuu keskusteluun. Jostain syystä tämä kuljetusfoorumi on häirikkötrollien suosiossa osin varmaan siitä syystä että sama kaveri osallistuu häiriköintiin useammalla nimimerkillä.

        Sinulle ei näköjään vieläkään ole auennut trollien toimintatapa. Trolliksi osoittamani häirikkö ei ole vielä kertaakaan vastannut minun kirjoitukseeni joten en ole KERTAAKAAN RUOKKINUT ITSE TROLLIA!! Vain sinä olet kommentoinut kirjoitustani. Tai mistä minä tiedän vaikka sinä olisit se trolli koska kuten yllä jo kerroit et ymmärrä käyttää samaa nimimerkkiä että tietäisin kenelle osoitan vastaukseni. Jos MINÄ olisin ollut KIINNOSTUNUT TROLAAJASTA ja sen itse kirjoituksesta niin kai minä silloin olisin vastannut hänen kirjoitukseensa itse asian tiimoilta?! Koska trolleja en halua ruokkia niin pyrin tuomaan esiin sen ETTEI KUKAAN MUUKAAN RUOKKISI siis vastaisi trollin viestin sisältöön! Väitän että on varmasti paljon kirjoittajia jotka ovat jättäneet vastaamatta trollille siitä syystä että ovat huomautukseni luettuaa tulleet tuloksee ettei todellakaan kannata trollia ruokkia vastaamalla tämän kirjoitukseen.

        Noniin tähän sinun on turha enää vastata koska en tule kommentoimaan sitä enää millään lailla. Totean näin loppuun vielä uudestaan että olet löytänyt sinulle oivan ja sopivan palstan jossa saat nauttia trolleista ja muista häiriköistä ja olethan itsekin kertomasi mukaan trollannut joten siinäkin suhteessa palsta toimii sinulle oivana keinona saada huomiota itsellesi. Missä kohtaa kroppaa se muuten tuntuu parhaimmalta kun trolleja palstalle kirjoittelee? Tuntuuko housunpuntissa jotain märkää vai alkaako siellä pullottamaan jotain?

        Tämä oli siis tässä. Nauti trolleista ja trollaamisesta. Palsta on sinulle kuin luotu!


      • Ei Rolle
        ÄLÄ RUOKI TROLLIA! kirjoitti:

        Kaltaisesi kanssa on kyllä turhaa asioista keskustella mutta tämän vielä kirjoitan tosin koska et näköjään osaa/ymmärrä käyttää edes samaa nimimerkkiäkään niin en välttämättä tiedä oletko sama tyyppi jolle jo aikaisemmin vastasin. Eli syy miksi tälläkin palstalla silloin tällöin pyörin on se että joskus siis todella harvoin täältä voi löytää asiallista keskustelua mutta ei kulu aikaa kun parin kolmen kirjoituksen verran niin ensimmäinen häirikkö jo osallistuu keskusteluun. Jostain syystä tämä kuljetusfoorumi on häirikkötrollien suosiossa osin varmaan siitä syystä että sama kaveri osallistuu häiriköintiin useammalla nimimerkillä.

        Sinulle ei näköjään vieläkään ole auennut trollien toimintatapa. Trolliksi osoittamani häirikkö ei ole vielä kertaakaan vastannut minun kirjoitukseeni joten en ole KERTAAKAAN RUOKKINUT ITSE TROLLIA!! Vain sinä olet kommentoinut kirjoitustani. Tai mistä minä tiedän vaikka sinä olisit se trolli koska kuten yllä jo kerroit et ymmärrä käyttää samaa nimimerkkiä että tietäisin kenelle osoitan vastaukseni. Jos MINÄ olisin ollut KIINNOSTUNUT TROLAAJASTA ja sen itse kirjoituksesta niin kai minä silloin olisin vastannut hänen kirjoitukseensa itse asian tiimoilta?! Koska trolleja en halua ruokkia niin pyrin tuomaan esiin sen ETTEI KUKAAN MUUKAAN RUOKKISI siis vastaisi trollin viestin sisältöön! Väitän että on varmasti paljon kirjoittajia jotka ovat jättäneet vastaamatta trollille siitä syystä että ovat huomautukseni luettuaa tulleet tuloksee ettei todellakaan kannata trollia ruokkia vastaamalla tämän kirjoitukseen.

        Noniin tähän sinun on turha enää vastata koska en tule kommentoimaan sitä enää millään lailla. Totean näin loppuun vielä uudestaan että olet löytänyt sinulle oivan ja sopivan palstan jossa saat nauttia trolleista ja muista häiriköistä ja olethan itsekin kertomasi mukaan trollannut joten siinäkin suhteessa palsta toimii sinulle oivana keinona saada huomiota itsellesi. Missä kohtaa kroppaa se muuten tuntuu parhaimmalta kun trolleja palstalle kirjoittelee? Tuntuuko housunpuntissa jotain märkää vai alkaako siellä pullottamaan jotain?

        Tämä oli siis tässä. Nauti trolleista ja trollaamisesta. Palsta on sinulle kuin luotu!

        Jätkä ite juuri ruakkii trollia jo ainakin neljännellä viestillä. Kehotteloet muita olemaan kommentoimati, mutta ite heitit jo viidennen. Onkohan tyhmempää kirjoittajaa palstalla ollutkaan, kun ei huamaa. Nooh, aloittaja ainakin on tyytyväinen, ku sulta paukapäältä sai jo viidennen viestin. Just sunlaises pitää palstan vireenä, kun vastailee helvetin montakertaa typeriin viesteihin. Itsekkin sorruin, mutta vain kerran, kun rupi iha naurattamaan sun typeryys.


      • Lopeta kun et ymmärrä
        Ei Rolle kirjoitti:

        Jätkä ite juuri ruakkii trollia jo ainakin neljännellä viestillä. Kehotteloet muita olemaan kommentoimati, mutta ite heitit jo viidennen. Onkohan tyhmempää kirjoittajaa palstalla ollutkaan, kun ei huamaa. Nooh, aloittaja ainakin on tyytyväinen, ku sulta paukapäältä sai jo viidennen viestin. Just sunlaises pitää palstan vireenä, kun vastailee helvetin montakertaa typeriin viesteihin. Itsekkin sorruin, mutta vain kerran, kun rupi iha naurattamaan sun typeryys.

        Kaltaisesi älykääpiön kannataisi jätää kaikenlainen kommentointi kun et näköjään ymmärrä edes mikä nettitrolli on ja miten sellaiset toimii!!


    • ain saikull

      Mää otan saikuu just nii kauan ku haluun ja paskamaha saa maksaa joka pennin haen myös kottia kokoajan ja duunailen mitä huvittaa meen töihin ko huvittaa ja sillee paskamaha kapitalistisika saa maksaa kato.

      • isoreiska

        Saikulla otetaan ne puuttuvat tunnit sun muut mitkä se pomon ruikkuperse huijaa ja jättää maksamatta. Kato yksi puuttuva tunti = 1pv saikkuu.


    • Jarmoveikko

      Otetaas porukalla nyt kaikki fyffe niilt sioilta pois! Takaperosii hakee ny kaikki vaa! Ite ajan viel tän vuode apinapalkalla mutta sit käräjille ottaa tapakeroset korkoje kans pois kato juu se tämmöst. Röhönaurusiat saa mitä ovat tilanneet jo kauan! Rasvanäpeille tuleekin kovat ajat nytten. Nyhdämme joka centin noilta roistoilta!

      • isoreiska

        Just näin. Niillä sioilla on kyllä rahaa. Itse ei tarvitse / osaa ajaa. Meiltä kuskeilta on huijattu rahat siihen että ne saa vain istua konttorissa kaivamassa kiveksiä ja esittää isoa toimitusjohtajaa. Se on saatana loppu nyt. Kaikki otetaan takaisin ja kunnon korolla.


      • pahamieli mulla
        isoreiska kirjoitti:

        Just näin. Niillä sioilla on kyllä rahaa. Itse ei tarvitse / osaa ajaa. Meiltä kuskeilta on huijattu rahat siihen että ne saa vain istua konttorissa kaivamassa kiveksiä ja esittää isoa toimitusjohtajaa. Se on saatana loppu nyt. Kaikki otetaan takaisin ja kunnon korolla.

        Minä lähden hakemaan saikkua,poltin viikolla yhdestä kärryn akselistosta neljä renkasta kun en viitsinyt pysähtyä jarrua irrottamaan,kun ei ollut pitkäämatkaa tallille,niin eikös paskamaha huutanut minulle.En kestä sellaista joten menen otille,saan vähintään kuukauden saikkua,ja paskamaha maksaa kun meikä käy pilkillä ja ryyppää paahaamieltä pois.


      • isoreiska
        pahamieli mulla kirjoitti:

        Minä lähden hakemaan saikkua,poltin viikolla yhdestä kärryn akselistosta neljä renkasta kun en viitsinyt pysähtyä jarrua irrottamaan,kun ei ollut pitkäämatkaa tallille,niin eikös paskamaha huutanut minulle.En kestä sellaista joten menen otille,saan vähintään kuukauden saikkua,ja paskamaha maksaa kun meikä käy pilkillä ja ryyppää paahaamieltä pois.

        Kyllä on paskamahalla lyhyt pinna. Heti huutamassa kun nyt muutama rengas hajalla. Kärryyn jäi kumminkin enemmän niitä ehjiä renkaita, olisi tyytyväinen saatana. Mutta ei millään, aina huutamassa.


      • Kapitalistiriistäjä
        isoreiska kirjoitti:

        Kyllä on paskamahalla lyhyt pinna. Heti huutamassa kun nyt muutama rengas hajalla. Kärryyn jäi kumminkin enemmän niitä ehjiä renkaita, olisi tyytyväinen saatana. Mutta ei millään, aina huutamassa.

        Hahahah..! Poitsut haaveilee olevansa oikein kovia karjuja..:)
        No, eihän sitä mikään kiellä. Ja tänne Suolipalstalle on kiva kirjoitella mitä mieleen tulee.

        Kuskien työurat ovat yhtä lyhyitä kuin muillakin duunareilla jos tyyppi on kroonisesti sairas.
        Eli työpaikka on työpaikka eikä mikään sossun luukku:)

        Jos satut olemaan mun yrityksen duunareita, niin kokeile piruuttaan saikutella ja kiskoa renkaita kantilleen..:) Kokeile, jos uskallat..:)

        Joo, ei muuta kuin kivoja työpäiviä teillekin ja koittakaahan jaksaa ...haaveilut helpottaa stressaantunutta mieltä..:)


      • rehtorisi koulusta
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Hahahah..! Poitsut haaveilee olevansa oikein kovia karjuja..:)
        No, eihän sitä mikään kiellä. Ja tänne Suolipalstalle on kiva kirjoitella mitä mieleen tulee.

        Kuskien työurat ovat yhtä lyhyitä kuin muillakin duunareilla jos tyyppi on kroonisesti sairas.
        Eli työpaikka on työpaikka eikä mikään sossun luukku:)

        Jos satut olemaan mun yrityksen duunareita, niin kokeile piruuttaan saikutella ja kiskoa renkaita kantilleen..:) Kokeile, jos uskallat..:)

        Joo, ei muuta kuin kivoja työpäiviä teillekin ja koittakaahan jaksaa ...haaveilut helpottaa stressaantunutta mieltä..:)

        Sinä saa.a.n killisilmä ,mitä sulle on sanottu tänne kirjoittelusta,nyt on koulupäivä tee läksysi,ja lopeta tänne kirjoittelu,siitä huomaa että olet koulupoika ,kirjoittelet aina samaan aikaan,kun äitis on töissä.


      • isoreiska
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Hahahah..! Poitsut haaveilee olevansa oikein kovia karjuja..:)
        No, eihän sitä mikään kiellä. Ja tänne Suolipalstalle on kiva kirjoitella mitä mieleen tulee.

        Kuskien työurat ovat yhtä lyhyitä kuin muillakin duunareilla jos tyyppi on kroonisesti sairas.
        Eli työpaikka on työpaikka eikä mikään sossun luukku:)

        Jos satut olemaan mun yrityksen duunareita, niin kokeile piruuttaan saikutella ja kiskoa renkaita kantilleen..:) Kokeile, jos uskallat..:)

        Joo, ei muuta kuin kivoja työpäiviä teillekin ja koittakaahan jaksaa ...haaveilut helpottaa stressaantunutta mieltä..:)

        Tottakai uskallan. Mä ajan sun paskaromus vaikka seinään jos mua huvittaa, mutta vasta sitten kun saikku loppuu. Syy seinäänajoon vois olla vaikka näin: Oon ollu muutaman viikon saikulla, tuntuma ajoon oli vähän kadoksissa. Ja taas lisää saikkua kun tuli niskaan kipiää.


    • Rokulilla joskus

      Mää oon sitä ikäluokkaa että pelkkä saikkuli EI riitä, vaan tarvitsen tuhdisti rokulia kottia päälle kans. Kunnon rokuli on aina paikallaan. Myös kotti lämmittää rintaa kummasti, varsinkin jos se saa juoda terävinä heti pois!

    • Mijäs Mäntästä

      Ei riitä, että ryyppään kotosoffalla pariviikkoa isännän maksaessa palkan, vaan isännän muija käy nussituttamassa ittensä mun luona samaan aikaan, kun liksa juoksee ja isäntä ajaa romullaan mun keikat.

      • isoreiska

        Tuo on kyllä totta. Monien isäntien muijat on nyrkin ja hellan välis. Ne käy sitten heti koston himos vieraissa kun tilaisuus tulee. Toinen syy on että näillä paskamahoilla ne mahat vain kasvaa ja kasvaa joten se joskus niin "ison" näköinen kyrpä ei enää näytäkään niin isolta.


    • Kapitalistiriistäjä

      No hui..:)

      Mikä olisi kovin juttu mikä tulee sun mieleen..? Aika laimeasti olet vielä solvannut..:)
      Anna ajatuksen lentää ja kerro nyt työnantajastasi niin rumasti kuin pystyt..!

    • Turhapurohamppi

      Sillon ku tää kapitaaliapina oli muiden "herrojen" kanssa siellä velkavillallaan niin mepäs poikien kanssa kolmeen pekkaan mentiin hänen suht irstasta rouvaansa polkemaan. Sai rouva suureen tarpeeseensa, joka reikään. Sano vaan että ei oo tämmöstä kyytiä saanu sitten sen jälkeen kun kuulemma pari muuta turhapuroo oli takavuosina naineet häntä kuin kottia olivat hakemassa. Kapitaaliisäntä oli kuulemma sammuneena konjakkipullo kädessä nuokkunut sohvalla kun hampit olivat "duunailleet" rouvan kanssa.

    • saksanseisojavoimaa

      no niin,täällähän se on koko kuljetusalan kerma koolla.Olette sitte harvinaisen tyhmää porukkaa ja kirjoittelunne osoittaa kyllä amattitaitonne mistä olen jo pitkään puhunut,eli Täystuhot Pellehermannit ja Turhapurot kaikki koolla , siinä teille ammattinimekettä ja osaamista.

      olette varmaan itsestänne ylpeitä ,kun isänne ja äitinne ei siihen kykene.

      • napakasti vaan

        Hei sinä sinä saksanseisojavoima, voisitko sinä napakasti vedellä minua,kuormaliinalla paljaalle pakaroille,tietysti korvausta vastaan,VOITKO??


      • isoreiska

        Kyllä mä ymmärrän sakeman, et totuus sattuu, ota saikkuu niin ei emäntäs pääse "hommiin", kun olet vahtimassa kotona.


    • alemmalla luokalla

      saksanseisojavoimaa on meidänkoulun vitosen Toni,se kirjoittelee salaa Äitinsä koneella,on näyttänut välkällä kirjoituksiaan mitä laittaa tänne kun pääsee himaan.

      • saksanseisojavoimaa

        Sakemannit osaa/osasi rodun jalostuksen ,mitä voisi myös hyödyntää teissä uusavuttomissa,eli uuniin koko porukka,ei teistä mitään työmiehiä saa ei edes kunnon työtöntä.


    • Kapitalistiriistäjä

      Olen haaveillut siitä kuskiuunista jo kauan..!
      Ainoa vaan että noista apinoista saa saman kuin ihmisistä..:)

      Tietoisuus omasta paremmuudesta kuitenkin tuottaa mielihyvää..aina kun näkee rekkahampin..:)

    • lastinenmälli

      Paljaasta kalusta se riisturinkin muija riemastui suunnattomasti, kun niin ahnaasti sitä imuutti! Oli pakko purkia lasti !!!!!

      • rehtori m

        Nyt pikkutoni lopetat ja keskityt läksyihin ettet joudu kuskiksi


    • ivecon punkalla...

      Voi olise pojat näky kun riisturin "hienorouva" (mielestäni hyvin tuhmarouva) oli Ivecon punkalla kontillaan Ranen lastit naamallaan ja minä poika olin "takamiehenä"! Riistur-parka kun ei saa pieneen nysäänsä kuulemma mitään eloa enään joten rouvan on nussitettava itseään kuskeilla. Mahtavat kyydithän rouvalta saa, ei siinä mitään!

    • tuhmarouva?

      Jaa se on se sama muija kato nääs ku mää oon ussein rokulilla ja se tulee "hoitoon" mun kämpille. No saakeli, sitte en ainakaa pääse duunii ku se muija imuuttaa aina mut ihan kuivaksi! Kassitki niin kipeet ja selkä rankasti naarmuilla ettei pysty ivekon penkkiin nojaileen kato juuuu nääs.

    • Kapitalistiriistäjä

      Huvittavaa..:) Suomi 24 palstan toiminnasta sen verran että tänne saa kirjoitella nykyään näköjään ihan mitä vaan...!

      Minua ei tosiaan haittaa edelläolevien tyyppien kirjoittelut mutta joitakin voi haitata..?

      Lukeekohan palstan "seriffi" enää ollenkaan noita sepustuksia? Vaikuttaa että ei paljon kiinnosta sensuroida mitään...

      • Gaanjan Viddu

        Sinun kannattaa olla tyytjväinen ettei palstalla ole moderointia koska jos joku palstaa valvoisi poistuisi sinunkin useilla nimimerkeillä kirjoittelu. Kuljetuspatruuna,Kalle Kapitaalit sun muut Isot Fyrkat loistaisivat poissaolollaan. Kaltaisesi kroonisen nettihäirikön kannattaa siis olla tyytyväinen että tämä palstaa pitää huolen että kaltaisesi saavat päivittäisen tyydytyksen nettiprovoilullaan!


    • T.Erkuin

      Kapitalistiriistäjä HUOM! Sinä itse kirjoitat tavalla, joka on aivan täyttä p....aa.

      Kirjoituksesi on melkein kaikissa viestiketjuissa solvaavaa ja provosoivaa.

      Yrittäjät ja varsinkaan työnantajana toimivat yrittäjät eivä kirjoita tuolla tavalla.

      • saksanseisojavoimaa

        jaa mistäs tiedät.se Kapitalistin kuski uuni olis hyvä siinä mielessä,että sais uusiutuvaa bioenergiaa,kun kaikki uusavuttomat Pellehermaanit ja Turhapurot laitettais samasta luukusta sisälle,kun näyttäis niitä kuitenkin tulevan koko ajan lisää.

        Voitaisi aloittaa ihan tämän ketjun kirjoittajista pois lukien itseni ja Kapitalistin.


      • kapitalisti on konkassa
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        jaa mistäs tiedät.se Kapitalistin kuski uuni olis hyvä siinä mielessä,että sais uusiutuvaa bioenergiaa,kun kaikki uusavuttomat Pellehermaanit ja Turhapurot laitettais samasta luukusta sisälle,kun näyttäis niitä kuitenkin tulevan koko ajan lisää.

        Voitaisi aloittaa ihan tämän ketjun kirjoittajista pois lukien itseni ja Kapitalistin.

        "..poislukien itseni ja Kapitalistin..." Hehe mutta kun SINÄ olet itse se Kapitalisti niin eikai ne sillon voikkaan poistua. Juu ja Kalle Kapitaali ja Iso fyrkka myös jäisivät jäljelle koska OLET MYÖS NIIDEN NICCIEN TAKANA!! BUAAHAHAA..... älykääpiö yrittää ja yrittää mutta kokoajan teet vain itsestäsi entistä tyhmemmän! Mutta ei mitään jatka häiriköintiä vaan nimimerkeilläsi. Voisit kyllä keksiä vaihteeksi jonkun uuden nicin koska nykyiset ovat jo tuttuja kaikille mutta muista silti että yrität edelleen esittää kuljetusyrittäjää. On niin hauskaa lukea epätoivoisia yrityksiä yrittäjää feikkaamisistasi!


    • kankikolli

      Lopettakaa kolleegat se kirjoittelu kapinalistin muijasta! HETI!

      Meinaan käy pian niin että rouva huomaa kans nää ksriivaukset ja antamiset/saamiset loppuu meiltä siihen paikkaan! Mistäs me kollit sitten yhtä rietas ja ahnaasti mulkkua imuuttava pikkurouva löydettäs?

    • Kapitalistiriistäjä

      Just..:) Siinä nyt on vain sellainen asia tuossa teidän haaveilussanne, jota te kuskiapinat ette ole ottaneet huomioon..:)
      Jos joskus saatte jonkun naisen lähellenne, niin se on joko vahvasti aineissa..tai mielenterveysongelmainen..tai helvetin ruma ja lihava..tai muuten vaan itseensä suuttunut..:)
      Vilkaiskaa peiliin ennen kuin kirjoittelette noita satuja ja haaveiluja..

      Toinen asia on tuo käyttämäni rekisteröimätön nimimerkki. Kapitalistiriistäjä.
      En kirjoittele muilla nimimerkeillä, koska saan asiani kerrottua vallan hyvin tällä yhdelläkin..:)
      Joku(jotkut) käyttää kyllä kapitalistia omissa söperryksissään...ne kyllä erottaa sokea otsallaankin minun kolumneistani.
      Eli väittää voi mitä haluaa mutta tämä on totuus.

      Menkäähän kuskit pesulle ja vaihtakaa ne paskaiset farkut siisteihin housuihin ja hoitakaa ne mustat hampaantyngät kuntoon..
      Opetelkaa käytöstavat ja käyttäytykää niiden mukaan..
      Lopettakaa se jatkuva vapaa-ajan viinan juominen ja nortin vetäminen..naisen kanssa voi puhua muustakin kuin rekoista..:)
      Kiroilu pois ja sunnuntaina kirkkoon..
      Arvostakaa naisia ja olkaa heidän luottamuksensa arvoisia...kukkiakin voisi joskus viedä heille..

      Edellä muutamia huomioitavia seikkoja, jotka edesauttavat pääsemään kanssakäymiseen niin suuresti haaveilemienne Naisten kanssa...:)

      • Kapitalistiriistäjä

        Sorry taas. En pystynyt olemaan millään kirjoittamatta näitä samoja juttuja tälle palstalle. Se jotenkin vaan on niin etten pysty hallitsemaan häirikkö-minääni ja on aivan pakko jatkaa. En aina osaa päättää millä nimimerkillä milloinkin kirjoittelen niin silloin on pakko kirjoittaa jokaisella nimimerkilläni mutta vain eri sivuille. Kuten tiedätte nimimerkkejähän minulla riittää. Tavoite on aina sepustaa samantyyppistä skeidaa mutta eri niceillä. Olen kuitenkin niin fiksu ettei kukaan tunnista vaikka monella nicillä kirjoittelen. Onneksi. Muutenhan minulta menisi tyydytys koko hommasta siis tästä pakkomielteisestä provoilusta ja hääiriköinnistä. No onneksi on internet niin minäkin saan ääneni kuuluviin! Ei sitä koko aikaa jaksa milfhunter-sivujakaan selailla. Käsikin siinä väsyy.

        Nyt keksin taas jotain "uutta" jollekin kuljetuspalstalle. Millähän nimimerkillä tällä kertaa.... Joo Kuljetuspatruunalla tarvii jotain sepustaa tuonne toisaalle. Odottakaa vain.....


    • Kuljetuspatruuna

      Tässä Kuljetuspatruuna päivää!

      Se on sillälailla että meitä on moneen junaan ja viimosessa vaunussa tulette te lörtsyt, dokut, sluibat, veltot, hampit ja ranet!

      Minä kirjoitan aina omalla nimelläni, jolla minut on tunnettu jo vuosia. Olen paljon, monta askelta teitä rötköjä ylempiarvoinen. Kuten myös ovat kollegani Kapitalistiriistäjä ym. Te kojootinpökäleet ja kuskinkäivärät teette JUST kuten ohjeistetaan, ajatte VAIN ohjeiden mukaan, YRITÄTTE olla särkemättä JOKA PÄIVÄ vehkeitä ja käyttäytyä. No, tuo oli ehkä liikaa vaadittu. Älkääkä haisko niin hemmetisti halvalle viinalle kun tulette illalla kottia hakemaan. Siis hakemaan, ei pyytämään. Ja ihan naapureideni vuoksi, jättäkää se renkidatsuni maantien varteen, ettei kukaan näe. Älkääkä säikytelkö Rouvaani, hän kammoksuu teitä kuraturpia jo liiaksikin...

      Ja toinen asia. Sitten sillälailla että teidän paskakuonojen ei ole ihan pakko majoittaa KOKO sukuanne sinne minun vetoauton hyttiin asumaa! Kerrankin kun nään oman autoni vielä vastaan tulevan ja hytissä on kolme-neljä renkivirneet lärvillä olevaa maasikaa niin hermot menee ja JUST! Se on sitten fudut sillä sekunnilla. Auton saa jättää sille kohilleen.

      Ja lisää asiaa, nyt kun aloitin. Tietääkös duunaripaviaani mitä tarkoittaa sana "lainata" ? Se ei ole sitä että te kannatte selkä vääränä KAIKEN mahdollisen mitä irti saatte lääväänne! Nekeerit tekee niin, kuten tekin. Kaikki mihin paskaisilla näpeillänne koskette EI ole teidän omaisuuttanne, VAAN MINUN! Muistakaa metsäsiat tämäkin!

      Ja ei muutakun hyvää ja aurinkoista kevättä sekä turvallisia kilometrejä kaikille ammatikseen ajaville. Pian on jo kesä!!

      • Gaanjan Viddu

        Kirjoitat OMALLA NIMELLÄSI aina!???? Milloin Suomessa jonkun nimi voi olla Kapitalistiriistäjä tai Kuljetuspatruuna???

        Ja miten sinut kukaan voisi tuntea kun et monista pyynnöistä huolimatta ole suostunut kertomaan nimeäsi,paikkakuntaasi,firmasi nimestä puhumattakaan??!!!

        Miten voit olla noin tyhmä että kuvittelet kirjoitustesi valheita jonkun uskovan???!!

        Pyydän taas kerran että kertoisit kuka olet että minäkin TUNTISIN sinut ja kerro missä firmasi vaikuttaa ja firmasi nimikin olisi huvä saada foorumille tietoon laajemmalti. Rehellisellä ja kunnollisella kuljetusyrittäjällä ei pitäisi olla mitään syytä miksi pitää piilotella useiden nimimerkkien takana ja jatkuvasti vittuilla kuljetusalan porukalle! Ole siis mies ja lopeta päänaukominen ja valehtelu ja seisoisit edes kerran väitteittesi takana!!!!


    • Kapitalistiriistäjä

      Kollega puhuu asiaa...:) Kielenkäyttö on hieman karkeaa mutta ajatus on kohdillaan..!

      Kaikkea hyvää sinne Kuljetuspatruunan ranchille..pidähän pökäleet kurissa..!! Ja yrityksen tulos reilusti plussalla..että jää itsellekin jotain..

      • Kapitalistiriistäjä

        Ohhoh! Vastasin taas omaan kirjoitukseeni! Kylläpäs taas kävi moka. Mutta olen minä silti pirun nokkela ja fiksu kaveri. Laitoin silti vahingossa väärän nimimerkkini. Välillä väkisin menen sekaisin nimimerkkieni kanssa kun niitä on niin monta. Sorry siitä.


      • sakanseisojavoimaa
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Ohhoh! Vastasin taas omaan kirjoitukseeni! Kylläpäs taas kävi moka. Mutta olen minä silti pirun nokkela ja fiksu kaveri. Laitoin silti vahingossa väärän nimimerkkini. Välillä väkisin menen sekaisin nimimerkkieni kanssa kun niitä on niin monta. Sorry siitä.

        Tuossa taannoin ajelin yhden Täystuho Turhapuron perässä ,joka ajeli kaappi yhdistelmää kärryssä oli yksi rengas lukossa ja kaveri autuaan tietämätön asiasta ,jotta renkaan kappaleet vain lenteli ja matka jatkui koko 40km ajan mitä perässä ajelin ,eikä kuski paljoa peileihin vilkuillut,Noh isäntää kävi tietenkin sääliksi,mutta ajettelin ,että tämmöistä se on näitten kävelevien katastrofien kanssa.

        Kyllä siihen varmaan joku hyvä selitys löytyi,että ei ollut koko rengasta enää ,kun kaveri pysähtyi.

        Onneksi ei tarvi enää katsoa näitä uusavuttomia,vaan kenkää samantien. Saaatana näitä tolloja pitäs sitte vielä kehua ja kannustaa.


      • Mullikojottinsonni
        sakanseisojavoimaa kirjoitti:

        Tuossa taannoin ajelin yhden Täystuho Turhapuron perässä ,joka ajeli kaappi yhdistelmää kärryssä oli yksi rengas lukossa ja kaveri autuaan tietämätön asiasta ,jotta renkaan kappaleet vain lenteli ja matka jatkui koko 40km ajan mitä perässä ajelin ,eikä kuski paljoa peileihin vilkuillut,Noh isäntää kävi tietenkin sääliksi,mutta ajettelin ,että tämmöistä se on näitten kävelevien katastrofien kanssa.

        Kyllä siihen varmaan joku hyvä selitys löytyi,että ei ollut koko rengasta enää ,kun kaveri pysähtyi.

        Onneksi ei tarvi enää katsoa näitä uusavuttomia,vaan kenkää samantien. Saaatana näitä tolloja pitäs sitte vielä kehua ja kannustaa.

        Et länkys viitsiny asiasta kertoa?


      • saksanseisojavoimaa
        Mullikojottinsonni kirjoitti:

        Et länkys viitsiny asiasta kertoa?

        Ei mulla ole mitään la-puhelinta. Tosin en ole kuorma-autoa koskaan edes oikeasti ajanut. Yritän kyllä esiintyä kuljetuspomona koska sen varjolla voin vittuilla kuljetuspuolen porukalle syystä etten ole itse koskaan kyennyt Corollaani isompaa autoa ajamaan. Se minua hiirulaista närästää ja nyt kostan sen muille syyttömille internetin suojista häiriköimällä ja vittuilemalla.


      • Lervo suuttuu
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään la-puhelinta. Tosin en ole kuorma-autoa koskaan edes oikeasti ajanut. Yritän kyllä esiintyä kuljetuspomona koska sen varjolla voin vittuilla kuljetuspuolen porukalle syystä etten ole itse koskaan kyennyt Corollaani isompaa autoa ajamaan. Se minua hiirulaista närästää ja nyt kostan sen muille syyttömille internetin suojista häiriköimällä ja vittuilemalla.

        Ok. Asia selvä. Lervo nykäsee sua turpiin kun tän kuulee!


      • saksanseisojavoimaa
        Lervo suuttuu kirjoitti:

        Ok. Asia selvä. Lervo nykäsee sua turpiin kun tän kuulee!

        Ei mua kukaan turpaan voi vetää koska olen netin suojassa! Täältä piilosta on niin hyvä ja turvallinen huudella mitä milloinkin ja kenelle kulloinkin haluan. Me nettihäiriköt kyllä osaamme tämän homman!


    • Kapitalistiriistäjä

      Ei siinä paljon peilejä vilkuilla kun Täystuhorekka-apina laskee menemään..!
      Nortti palaa, kuola lentää tuulilasiin ja kännykkä on korvalla koko ajan..:)
      Kyllä vakuutus korvaa on hampin mielilause..ja sitä kuulee aika usein..

      Kuljetusyrittäjät voisi perustaa tukiryhmän tai ainakin auttavan puhelimen, johon voisi soittaa vahingossa täydellisen apinan rekrytoinut yrittäjä..!
      Vertaistuki auttaa ja tieto täystuhosta leviäisi paremmin..

      • pelkuriyrittäjäkö??

        MIKSET VASTAA SINULLE ESITETTYIHIN KYSYMYKSIIN?????? Pelkäätkö????


    • Kuljetuspatruuna

      Juuri näin!! Näin toimii penat ja ranet, tosielämän täystuhot.

      Saikkua tai rokulia, aina sama juttu. Aina lorvitaan ja naama ihme virneessä laahustaen kulkeet nuo saastaiset hampit.

      Minun kotiini ei ole kellään maasialla asiaa, rouvani järkyttyi eilisestä sluiban kotinhaku reissusta niin kovasti. Minulla on omaisuutta paljon, teillä rattimaakareila ei ole mitään. Vuokrakämppä ja datsun pihassa. Minulla on kiinteistäjä ja tontteja, pari huvilaa ja mersut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe