mikä muisti

tyyppi..?

Koneessa DDR 2/ 533. Pitäs tietää nyt, että minkä tyypin muistikammat käy tähän. Meinaan hommata 2 kpl 2 GHz kampaa. Olen selaillut nettikaupoissa ja vertaillut hintoja, mutta niitä näkyy olevan tyypiltään monenlaisia, eli ei kaikki käykään. Onko se tuo 533 vai..? Onko herzeillä merkitystä sopivuuteen ?

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latenssimies

      Käy mihin?
      On merkitystä hertseillä myös, emon pitää tukea määrättyä muistia.
      En tiedä puhutko pesukoneesta vai mistä mutta speksit katsomalla löytyy kyllä se tieto mitä muistityyppiä emosi tukee.

      • kimir

        "Käy mihin?".
        "En tiedä puhutko pesukoneesta vai mistä.".
        "mutta speksit katsomalla löytyy kyllä se tieto mitä muistityyppiä emosi tukee."
        Puhutko nyt pesukoneesi emosta vai mistä.


      • Latenssimies
        kimir kirjoitti:

        "Käy mihin?".
        "En tiedä puhutko pesukoneesta vai mistä.".
        "mutta speksit katsomalla löytyy kyllä se tieto mitä muistityyppiä emosi tukee."
        Puhutko nyt pesukoneesi emosta vai mistä.

        Kysymys merkki ja nuoli kertoo että kysyin asiaa aloittajalta, en kertonut omista laitteistani.

        Kukaan ei voi kertoa arvailemalla mikä muisti passaa mihinkin, tuskin sinäkään tiedät mitä muistia mun pöytätietokone tukee.


    • tyyppi..?

      en tiennytkään, että pesukoneeseen käy DDR 2 kammat ??
      Emossa lukee: Intel CY 5 LG 181 CONROE 945 PL - GLA. ja muistien yläpuolella DUAL CHANNEL DDR II 533. Kaksi paikkaa.
      Kysymys kuuluu, että onko DDR 2 muistia erilaisia, eli käykö kaikki tyypit ko. emolle ?

      • vastaus kuuluu: selvitä ensi käykö emolevyllesi nuo 2G kammat ollenkaan vai hyväksyykö se vain 1G kokoiset...

        Ja kyllä DDR2 muistiakin on erilaisia, jopa volttimäärät voi olla eri...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4860
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      53
      3260
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2462
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2026
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1642
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1157
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1155
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      88
      1130
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe