Missä vika?
Pentax MX:n peili jää ylös.
4
268
Vastaukset
- hwefwbe
Pentakseissa on ollut "piilopeilinnosto". Laukaisinta näpäyttämällä on saanut peilin ylös kameraa laukaisematta. Jos peilin virekynnys on kulunut lämpsäshtää peili ylös viritettäessä ja jää sinne.
Joskus likaantuminen aiheuttaa peilin ylösjäämisen laukaisun jälkeen, mutta se palautuu uudelleen viritettäessä.
Minulla jäi pakkasessa, kun öljyt kangistuivat. Lämpimällä säällä toimi hyvin.- kemikaalik.
tässä se jää laukaisun jälkeen.
- Whit to my sin
kemikaalik. kirjoitti:
Peilimekanismi kuiva eli tarvitsee huoltoa.
- hyvä kamera muuten
kemikaalik. kirjoitti:
Solumuovista tehty peilin vaimennin saattaa olla pehmennyt ja tahmeutunut niin, että peili tarttuu siihen kiinni. Tällaisen "vian" näin kerran Pentax K1000 -kamerassa.
Näppärä pystyy tuon vaimentimen itsekin vaihtamaan, peiliä ja tähyslasia erityisesti on varottava.
Tietenkin lisäksi peilikoneisto voi olla kuiva ja pikeentynyt, kuten alempana kirjoitetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698