Tuntuu siltä että nämä uudet futispelit on vetäny ittensä penkin alle.
Ei ole enään sellaista samanlaista tuntumaa näissä peleissä (FIFA 10-12/PES 10-12) kuitenkin peliltään nykyään tuntuu olevan FIFA parempi.
Itse olen tyytynyt pelamaan vanhaa kunnon Pes 2008 (PS2) kun pelituntuma siinä on paras futispeleistä
nyky futispelit
grafiikat
- jäykkää syöttelyä
- pelaajien suuri arvon vaihtelu vaihtaessa pelipaikkaa
Elikkä toivoisin omiamielipiteitä nykyisistä jalkapallo peleistä. Mitä hyvää niistä löytyy/huonoa yms
Futispelit
3
224
Vastaukset
- ölafjöasdfjaösdjfaös
No jos haluat pelata arcadefutista niin fifat ei oo sun juttus. Toistaiseks paras futispeli mitä ikinä olen pelannut on Fifa 12 PC-versio ja noita on tullut tahkottua Fifa 2003 lähtien PC:llä ja Playstationin ekasta versiosta lähtien kaikenmoisia futishuttuja. Tietysti noobit ei jaksa kehittää sitä ukkoansa tai pelaa vaan unranked-matseja onlinessa tai head to head -matseja, tylsäähän se on.
Jäykkää syöttelyä? Mitä tuolla tarkoitat?
Ja tottakai jos ukko ei pelaa omalla pelipaikalla, sen taidot on heikommat. Jos tässä on jotain outoa niin pelaa sitten niitä leikkifutiksia, ne ei juurikaan taitoa vaadi jotta etenee pitkälle. - fm manager 12
football manager on koukuttavin ja paras jalkapallopeli ikinä...
- vgfdms
pes 12 on ihan paska
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647