Tuntuu siltä että nämä uudet futispelit on vetäny ittensä penkin alle.
Ei ole enään sellaista samanlaista tuntumaa näissä peleissä (FIFA 10-12/PES 10-12) kuitenkin peliltään nykyään tuntuu olevan FIFA parempi.
Itse olen tyytynyt pelamaan vanhaa kunnon Pes 2008 (PS2) kun pelituntuma siinä on paras futispeleistä
nyky futispelit
grafiikat
- jäykkää syöttelyä
- pelaajien suuri arvon vaihtelu vaihtaessa pelipaikkaa
Elikkä toivoisin omiamielipiteitä nykyisistä jalkapallo peleistä. Mitä hyvää niistä löytyy/huonoa yms
Futispelit
3
260
Vastaukset
- ölafjöasdfjaösdjfaös
No jos haluat pelata arcadefutista niin fifat ei oo sun juttus. Toistaiseks paras futispeli mitä ikinä olen pelannut on Fifa 12 PC-versio ja noita on tullut tahkottua Fifa 2003 lähtien PC:llä ja Playstationin ekasta versiosta lähtien kaikenmoisia futishuttuja. Tietysti noobit ei jaksa kehittää sitä ukkoansa tai pelaa vaan unranked-matseja onlinessa tai head to head -matseja, tylsäähän se on.
Jäykkää syöttelyä? Mitä tuolla tarkoitat?
Ja tottakai jos ukko ei pelaa omalla pelipaikalla, sen taidot on heikommat. Jos tässä on jotain outoa niin pelaa sitten niitä leikkifutiksia, ne ei juurikaan taitoa vaadi jotta etenee pitkälle. - fm manager 12
football manager on koukuttavin ja paras jalkapallopeli ikinä...
- vgfdms
pes 12 on ihan paska
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991