koulu uinti :S

enhaluuu

ällkääää nyt oikeesti naurako !!! :D
mulla on parin viikon päästä koulussa uimahalliin meno. sinne tulee myös toinen 7 luokka kun meitä on kaks... mua vähä arveluttaa mennnä sinne, kun en ooo varma mun kehosta :s mulla on alkanut karvoitus rinnat kasvamaan enkä tämän takia haluis mennä sinne saunaan, koska meidän luokalla muut eivät ole kehittyneet lainkaan, ovat ihan lautoja ja karvattomia, ja mä tiiän että mua tullaan tuijottamaaan ja tosi paljon !!
mulla ei oo paljoo mahollisuuksia lintsata sieltä, enkä ees oikeestaan haluis, uinti on kivaa, mut mua vaa pelottaa ku kaikki tuijjottaa ja eiks siel saunas pidä olla ilma uikkareit ? :o mitä mä teeeeeeeeeeen =(

22

4666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skitso

      No sä et meee saunaaa! :d ja jos oot 7lk nii aika retardeja kaikki.........
      Mulla keskiviikkona uintia ootan innolla.. :D Tykkään ku pojat kattoo ja sit punastuu ku alkoki pikku jöpötys... :DDd

      • enhaluuuu

        siiis mitä häh, mitä multa jäi ohi ? :D eikö sinne saunaan ooo pakko mennä ? :DD


      • haukankynnet
        enhaluuuu kirjoitti:

        siiis mitä häh, mitä multa jäi ohi ? :D eikö sinne saunaan ooo pakko mennä ? :DD

        No ei tietenkään!! Vaan jos haluu lämmitellä

        Oo ylpee kehityksestäs, kaikki ei oo noin onnekkaita :)


      • enhaluuuuu
        haukankynnet kirjoitti:

        No ei tietenkään!! Vaan jos haluu lämmitellä

        Oo ylpee kehityksestäs, kaikki ei oo noin onnekkaita :)

        aaaa, aivan (: :D
        no kai se sittten pitäis olla ylpee vaikka vähän oudolta kuulostaakin :D


    • Girll15

      mee vaa oo ylpee siitä et sulla on rinnat:Ditelläni oli viimeviikolla uinnit(oon 8lk) kaikilla meiä luoka tyttöil on jotku B-C lupit..itteläni c ja yhdellä erittäin ujolla ja ärsittävällä tyypillä vajaa AA ja sehä siellä just häpesiki itteensä..älä häpee yhtää, muut on vaa kateellisii sulle ja sit ne rupee ite miettii millo niillä alkaa kasvaa;D

      • enhaluuuu

        mm, mut jotenkin se vaan ahistaa ja tooosi paljon ett kaikki tuijjottaa siel suu auki


    • hemaaas

      jos ne tuijottaa nii niitä vaa vituttaa ku niillä ei oo

      • enhaluuuuu

        .. tai sit naureskelee ku mä oon melkei ainut jol on :D


    • saunaa_vaavavaava

      mä oon kans 7lk ja ei mua nolota vaik itelläni ei hirveesti rintoi ookkaa , mut muil on . ei mun mielest tarvii hirveest hävettää ku kaikil kasvaa toki millo kasvaa :D mut kylhä noi rinnat iha jees ois :D ei sun tarvii oikeeest hävetä voit haistattaa paskat niille joille sun keho ei kelpaa saunaa voi mennä uimapuku pääl en ite koskaa saunas uimapukuu ota pois .. eikä kukaa oo ikin tullu siit saunomisest uimapuku pääl tullu mitää sanoo (:

      • urstupid

        Saunassa ei saa olla uimapuku päällä. Kysy vaikka liikunnanopettajaltasi


    • KukaaEiVoiPakottaa

      Väittäsit vaa et sulla on menkat! Se on helpointa lintsata uinnista :) Ja varmin.

      • pijnbvdrtgbnj

        oon lintsannu joka ikisen koulu-uinnin yläasteel tollee :D


    • Pannukakku

      Ole vain luonnollinen siellä...Älä välitä kikatuksista...Jokainen kehittyy ajallaan, eikä siinä mitään nauramist oo:)

    • asdasdadas

      no ainaki ne vammaset saa pitää sitä uimapukua joten miksei tavallinen ihminenkään?

      • hahhah:DDDDDD

        Repesin:DDDDD


    • NAURAN SITTENKIN

      hHAHAHAHAHAHAH NAURAN :DDDD

    • TERK
    • gkgkgkkg

      Se on näköjään tytöillä päinvastoin kuin pojilla. Se on aikamoinen etu jos alkaa kalu ja karvat kasvamaan ennen kuin muilla. Miksi muuten ajattelette että rinnat ja karvat ovat jotenkin "noloja"? Ole onnellinen ja ylpeä että vartalosi on naisellinen, älä häpeä sitä. Tosin tytöillä on enemmän ulkoisia muutoksia ja se taitaa olla aika hämmentävää ekan kerran kun joku kiimainen poika katsoo tisuja naaman sijasta.

      • Anonyymi

        Nyt kyllä repesin :D tuli heti mieleen joku saatanan vaahtosammuttimen kokonen pätkä. 😂


    • Anonyymi

      pitää osata uida hukkumatta, vitun amatööripaska.

      GS.

    • Anonyymi

      Hhhhh

    • Anonyymi

      Jumalauta koko paskan koulu uinnin kanssa!
      Uinti pitäisi olla vapaaehtoista jotta lintsaaminen loppuu!
      Jos joku perseen opetussuunitelma muka pakottaa uimaan niin helvetti soikoon! Tästä pitää tulla loppu! Noni perkele miettikää tästä asiasta jumalauta!
      Mä en jaksa enkä kestä tätä enään!
      TÄHÄN PITÄÄ TULLA NYT LOPPU TÄHÄN IDIOOTTIMAISEEN KOULU-UINTIIN.
      Haistakaa vittu koko opetussuunnitelma-paska
      Tätä ei kukaan jaksa enään. Menkää uimaan perkele te jotka oikeasti haluatte ja jumalauta ne jotka eivät halua eivät tarvitse!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe