Töykeää asiakaspalvelua

lahdessa

Olen ihmetellyt pitemmän aikaan miksi esim. keskustan kultasepänliikkeissä olevat myyjät ovat niin töykeitä ja halpamaisesti käyttäytyviä. Ei tietenkään kaikki mutta esim. kultajousi sokoksen vieressä!uskomattoman tylyt naiset koruja myymässä. käykää itse testaamassa. Ei osata tervehtiä,ei katsota silmiin puhuttaessa ja katse on tyhmän katse.huh huh kyllä jäi korut ostamatta. Prisman aikarauta sen sijaan on juuri näiden vastakohta!
lieneekö aidot Päijät-hämäläiset keskustan liikkeissä jurottamassa?

24

2020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahnis

      Meeppä Lahden keskustassa sijaitsevaan Kekäleeseen. Siellä sinua odottavat pystyyn kuolleet todella tylyt lehmät. Nämä "naismyyjät" ovat sitten olevinaan asiakaspalvelijoita. Saa oikein hakemalla hakea palvelua.

      Tollaset vanhat lehmät pitäis poistaa sieltä liikkeestä. Niin ja mitkä tähtitieteelliset hinnat sellasista jätesäkeistä.

      • ex-lahtis

        niiiin totta! kauheita lehmiä!


      • Muuu...
        ex-lahtis kirjoitti:

        niiiin totta! kauheita lehmiä!

        Lehmäthän on sympaattisia eläimiä ... :)


      • jepjep

        Taidat olla jäävi kommentoimaan muutenkaan kun ei näytä olevan varaa Gantiin ja näin ...


      • Lahna lahnis
        jepjep kirjoitti:

        Taidat olla jäävi kommentoimaan muutenkaan kun ei näytä olevan varaa Gantiin ja näin ...

        varmaankin symppiksia jossain kesälaitumella. Rättikauppaan niitä ei kannata roudata. Saatana, nehän voi vaikka ammua tai ampua.

        Niin, ja kommentoin vaan et paskan näkösistä kuteista sellanen hinta. Et sä jepjep kauaa rikkaana pysy, etkä tyylikkäänä jos sellasia Kekäleen säkkejä kannat ylläsi. Ja eikös ME rikkaat olla juuri niitä kaikista piheimpiä yksilöitä. Minä ainakin olen ja siksi siellä pankkitilillä on muutakin kuin muutama hikinen satku ecuu.


      • epäjuppi
        jepjep kirjoitti:

        Taidat olla jäävi kommentoimaan muutenkaan kun ei näytä olevan varaa Gantiin ja näin ...

        ...ööö, eli jos ei ole rikas, niin ei saa kommentoida asiakaspalvelua.. niinkö.. ?


      • eimikäännimimerkkikäy
        epäjuppi kirjoitti:

        ...ööö, eli jos ei ole rikas, niin ei saa kommentoida asiakaspalvelua.. niinkö.. ?

        Köyhiltä on viety oikeus ilmaista mielipide.


      • Anonyymi
        Lahna lahnis kirjoitti:

        varmaankin symppiksia jossain kesälaitumella. Rättikauppaan niitä ei kannata roudata. Saatana, nehän voi vaikka ammua tai ampua.

        Niin, ja kommentoin vaan et paskan näkösistä kuteista sellanen hinta. Et sä jepjep kauaa rikkaana pysy, etkä tyylikkäänä jos sellasia Kekäleen säkkejä kannat ylläsi. Ja eikös ME rikkaat olla juuri niitä kaikista piheimpiä yksilöitä. Minä ainakin olen ja siksi siellä pankkitilillä on muutakin kuin muutama hikinen satku ecuu.

        No LOL käyhät ne rahollaan leveilee, sanonta kuuluu. Jos on hilloo ni ei tarvi sitä muille kuuluttaa ku kato on paaluu, mut mut nää sentti sepot on niitä mitkä huutelee turuilla toreilla feikki taaloillaan, iha vitu säälittävää niiq silleen


    • Hmm...

      ko. kultasepänliikkeessä saanut oikein hyvää palvelua. Mutta totta on, että lahtelaiset ovat kyllä todella jäyhää kansaa... =)

    • kysyjoshaluattietää

      ahtialan leipomo on muuten hyvä paikka mutta siellä on vanhempi lihava sekä lyhyt mummo, töissä ,joka on aina vihanen ja juoruaa asiakkaista.

      • Nykäsenkö

        Aika ikävästi sanottu äitistäs.


      • hyvähyvä

        Hyvä vitsi.


      • eijuoponvoimilnyitä
        Nykäsenkö kirjoitti:

        Aika ikävästi sanottu äitistäs.

        Isäs oli äiti kun sua teki.


      • Sairaspervooot

        Anteeksi setä siis imi mua.


      • VoimamiesKaikenties

        Niin olen. Vanha homo.


      • Vanhakunnon

        Olen työtön pummi ja energiajonne. Heräsin päivystämään tänne.


      • Liiipolanbetooni
        Vanhakunnon kirjoitti:

        Olen työtön pummi ja energiajonne. Heräsin päivystämään tänne.

        Sanojen merkitykset hakusessa? Lisää energiajuomaa vaan.


    • 123d213d213f

      naiset ei sovellu töntekoon, ovat töykeitä, jäykkiä ja ylimielisiä.

      • mikälahennaisiariivaa

        samaa miettinyt. eräällä halpasalilla on neljä työntekijää, kaksi naista ja kaksi miestä. miehet ovat todella avuliaita ja positiivisia. nämä kaksi naista taas aina nurinpäin (jos eivät pilkkaa jotakuta, silloin voi jopa melkein nauraa).


      • hyuhiko

        naama nurinpäin siispä.


    • tottaturajat

      Läävän ovet kiinni ettei haju tai köyhyys tartu.

    • Anonyymi

      Kivistönmäen Liiterin myymälä "vastaava" muija on tyly, kysyin joskun erästä tuotetta niin antoi odottaa tovin kun oli siviili puhelu kesken, neuvoi jotain kakaraa leivonta/ siivous ohjeissa. Luulisi että kun töissä ollaan niin töitä tehdään ja ne siviili puolen jutu hoidetaan omalla ajalla. Olis sitten kovin nyrpeän oloinen kun jouduin odottelun jälkeen keskeyttämään hetkeksi hänen puheripuli session, ja sain vastaukseksi vain mene katsomaan "sieltä ja sieltä" hyllyltä siellä niitä on jos on. Toivotin vaan että kiitos ja näkemiin....

      • Anonyymi

        Sale okeroisessa nuoret myyjät ja pullukka samanlaisia.


    • Anonyymi

      Tylyäkö? Ei sitä muuallakaan osata supisuomalaista jeesiä!
      LIDL:ssä, joka avattiin tässä taannoin lahden seudulle, erehdyin kysymään erään tuotteen sijaintia kaupassa? Ei olisi kannattanut, sen verran tuli myyjälle keskeytystä tavaroitten hyllyttämisessä, että se katse olis voinut ehkä tappaa! Sanaakaan sanomatta lähti kävelemään, ja hyllyn luona tokasi: "Tossa!"
      En ole siihen liiterin kertaakaan sen jälkeen mennyt, käyn kaupassa muualla!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe