Ihemttelin kun miehellä on edellisestä liitosta lapsia, joita ei ole kastettu. Meillä on myös lapsia ja meidän lapset ovat kastettu. Loukkaannuin kun tämän kuulin, koska jos mies ei halua lapsiaan kastettavan miksi ei ole asiaa sitten ilmaissut? Minulle kastaminen on tärkeä asia ilmeisesti nämä asiat eivät sitten ole kaikille niin tärkeitä. Vai onko niin, että Suomessa mennään enempi sen mukaan miten lasten äiti haluaa? Mielestäni kastaminen ja kastamattomuus ovat isoja asioita, jos mieheni ei olisi halunnut lapsiamme kastettavan, olisi se ollut minulle vaikeasti hyväksyttävä asia.
miehen toiset lapset
äidin mieliksi
2
189
Vastaukset
- Vesipää
No nythän ne sun lapset on kastettu, jotta taivaaseen pääsevät. Happy end. Mutta jos mies on kahdesti kirkossa vihitty, niin kumman vaimon mies se on sitten taivaassa?
- ???????????????
Onko lääkkeet jäänyt ottamatta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026