Kumpaa tai mitä suosittelisitte Nikon D5100 seuraksi kittilinssille.
Oma ajatus on pyörinyt 18-200mm putkessa.
Kumpi se olisi parempi Tamron vai Sigma. Mikä se olisi parempi,onko kokemuksia?
Uuusi objektiivi
3
208
Vastaukset 3
- Suosittelen
Nikkoria.
- ugnmgwjhe
"seuraksi kittilinssille.
Oma ajatus on pyörinyt 18-200mm putkessa."
"kaka på kaka". 18-200 voi korvata kittilinssin, mutta "seuraksi" siitä ei ole.
Kittilinssi käy tarpeettomaksi, eikä uusi linssi tuo mitään uutta, paitsi pidemmän säätöalueen. Tuollainen voi olla hyvä matkoilla, mutta normaalissa kuvauksessa saisi olla jokin parempi ja suurempi valovoimainen,
Nikkor on varmempi valinta, vaikka Tamronissa, tai Sigmassa voi säästää. - Entinen kittaaja
Ostin marraskuussa D3100:n 18–55 mm:n VR-kittilinssillä.
Kaipasin ”lisää pituutta heti” ja jo joulukuussa huomasin kantavani kotiin 18–200-millistä Nikkoria. Kittilinssillä ei tuon ostoksen jälkeen olisi tietenkään ollut mitään virkaa, joten se jäi kauppaan. Taisivat muutaman kympin siitä vaihdossa hyvittääkin.
35-millisen Nikkor-primenkin (f1.8) olen tullut hankkineeksi zoomin kaveriksi laukkuun. Toistaiseksi olen kuitenkin leikkinyt etupäässä venyvällä lasilla enkä ole osannut ostostani isommin katua. Yksi linssi taipuu moneen ja jälki tyydyttää minun vaatimustasollani hienosti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134762Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars102686Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47667Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27651- 61629
- 47590
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520