Ensimmäinen mehukas kertani

Haluan lisää

Oli kesä. Istuin kotini läheisellä puiston ruskealla penkillä ja kuuntelin luonnon eri ääniä. Linnut visertelivät ja ihmiset iloitsivat joka puolella. Jos hyvin kuunteli, saattoi kuulla kuinka tuuli tarttui puiden oksiin, kääriytyi niiden ympäri ja ravisti niitä. Suljin silmäni ja kuvittelin saavani siivet, joilla lentää maapallon ympäri parissa tunnissa. Pian tunsin lämpimän kämmenen paljaalla olkapäälläni.

"Morooo!" ääni tervehdi, hän oli tyttö nimeltä Elisa, hän oli minua pari vuotta vanhempi eli noin 17 vuotta. Avasin silmäni ja tervehdin häntä hymyillen, hän istahti viereeni penkille. Minua alkoi kiihottaa ajatus, että me rakastelisimme kahdestaan juuri tällä puiston penkillä, aurinko paistaisi ja linnut visertelisivät, mikä estäisi.
Häntä ei tytöt kiinnostaneet, niin kuin minua.

"Mitä teet tänään?" hän rikkoi hetken hiljaisuuden "En tiedä, ei ole ainakaan mitään sovittua menoa minnekkään" vastasin taas hymyillen. Aurinko sokaisi hetken silmiäni, Elisa näytti iloiselta. Hänellä oli ihanat siniset silmät, pitkät vaaleat hiukset ja ihanan viettelevä suu.

"Olen tulossa tänään teille, isosiskosi pyysi käymään... Kuuntelemaan joitakin uusia cd levyjä" Elisa kertoi, minä hymyilin ja mielikuvitukseni alkoi lentää. "Mihin aikaan olet tulossa?" kysäisin, hän mietti hetken "Aivan juuri näillä hetkillä, tuletko samaa matkaa?" Jes, tuota minä halusinkin hänen kysyvän ja vastasin myöntävästi. Nousimme ylös ja lähdimme kotiin päin.

"Katso näitä" hän sanoi näyttäen puhelimessaan olevia värillisiä taustakuvia, jokaisessa oli mies alasti. "Aika cool" sanoin ja hän nauroi, hänen naurunsa oli niin suloista että olisin maksanut maltaita jotta saisin kuunella sitä, vaikka cd soittimella.

Kävelimme kotini läheisen valkoisen kauniin kaarisillan ylitse, siitä näki järvelle todella hyvin. Lokit liitelivät järven yllä ja pysähtelivät siellä olevien isojen kivien päälle. "Kaunista vai mitä?" hän kysyi, minä nyökkäsin. Saavuimme kotipihaan, meitä tervehti ensimmäiseksi koirani nimeltä Pesonen, hän on rodultaan Welsh corgi. Avasin oven avaimellani ja kävelimme talon sisään. Sieraimemme täyttyi tuoreen kanelipullan tuoksulla, äiti oli leiponut taas. Äitini tuli keittiöstä tervehtimään meitä "Nanna (minun isosiskoni) lähti kirjastoon, hän soitti vasta kirjaston pihasta ja pahoitteli että unohti että olit tulossa käymään" äiti kertoi. "Miksei hän soittanut Elisan puhelimeen?" kysyin mutta sain vastaukseksi vain olkapäiden kohauttelua. "No, voit sinä minun kanssani olla" hymyilin ja niin juoksimme minun huoneeseeni.

Hän ihasteli huonetta ja tutki paikkoja, aivan kuin ei olisi ennen ollut huoneessani. Laitoin oveni lukkoon. "No mitä tehdään?" kysyin ja hän kohautti olkapäitään. Minä aloin taas kuvittelemaan, minä ja hän kahdestaan, minun huoneessani, alasti.

"Haloo???" kuulin hänen sanovan "Anteeksi mitä, olin ajatuksissani" hän nauroi ja kompastui lattialla olevaan pikkuveljeni keltaiseen lego palikkaan. Ryönsin nostamaan häntä ja silloin se tapahtui... kosketin "vahingossa" hänen oikeanpuoleista rintaansa. Nostin hänet ylös, ja pahoittelin tekoani. "Ei se mitään, vahinkoja sattuu" hän sanoi ja hymyili.

"Ompa täällä kuuma" hän sanoi ja otti paidan pois päältään, hänellä oli päällään vain pinkit push upit. Tunsin pienen sykähdyksen vaginassani. Menimme istumaan sängylleni ja ajattelin "Nyt sen on tapahduttuva, en kestä enää!" Otin hänen kädestään kiinni ja katsoin syvälle silmiin. "Jenna mitä sinä...?" hän kysyi ja painoin huuleni hänen huuliaan vasten, suutelin häntä pitkään eikä hän yrittänyt estää. Suudelman loputtua hän kysyi olenko hetero, vastasin olevani bi, niinkuin hänkin.

Hän riisui paitani ja rintaliivini, minä taas hänen push upit ja kauniin punaisen minihameensa. Vetäsin hänen mustat stringit pois ja hän siirtyi minun alavartaloon vetäen nihkeät tummat farkkuni pois. Minä otin alushousuni pois ja niin istuimme, molemmat alasti minun sängylläni.

Nojauduin häntä kohti ja suutelin hänen rintojaan, hän taas työnsi minut selälleni ja alkoi suutelemaan vatsaani, napaani ja lopulta vaginaani. Minulla sykki, aivan kamalasti ja tunsin kostuvani. Mahlani valui sisäreittäni pitkin sängyn peitolle. Nousin ylös ja kaadoin minäkin hänet selälleen ja nuolin hänen vaginaansa joka tuoksui ja maistui äärettömän hyvältä.

Hän huohotti ja voihki, ja sai organismin. Minä menin makaamaan hänen päällensä, työnsin vaginani hänen vaginansa päälle ja aloin nytkyttää itseäni häntä vasten, kuumuus laajeni sisälläni, jatkoimme ja jatkoimme. Kuului vain sängyn narina.

Kun vihdoin lopetimme, hän nousi ylös, puki päällensä ja suuteli minua. Hän lähti pois. Pukeuduin itsekkin nopeasti ja yritin juosta hänen peräänsä, mutta hän oli ehtinyt jo pois kodistani, pois kauan enkä ole sen jälkeen häntä nähnyt (noin viikkoon)

7

18557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mister E

      "Hän huohotti ja voihki, ja sai organismin."

      Justiinsa...

    • jepjep

      "organismi", vaginaa, kas kun ei ulkosynnyttimiä!!!!

      • Minä

        Voi orkun saada ilman penistä!!!!


      • juuuh
        Minä kirjoitti:

        Voi orkun saada ilman penistä!!!!

        mutta mitens on sen organismin laita???? Sellaista minä en olekaan vielä saanut?!?!?!? Vaikka piolooki olenkin.. ;-) No, 'kirotusvihre' oli sinulta varmaankin!!


      • dille
        juuuh kirjoitti:

        mutta mitens on sen organismin laita???? Sellaista minä en olekaan vielä saanut?!?!?!? Vaikka piolooki olenkin.. ;-) No, 'kirotusvihre' oli sinulta varmaankin!!

        tunnen mannerlaattojen liikehdinnän...


      • Leena
        dille kirjoitti:

        tunnen mannerlaattojen liikehdinnän...

        Onkohan kirjottaja nyt varmasti yli kymmenen vuotta... Ihan kiva että kirjottaa tänne, mutta kyllä sitä aina kannattaa miettiä mitä kirjottaa ja ottaa selvää miten ne asiat sitte oikkeesti kirjoitetaan, viittaus organismiin... Ei hemmetti!!!


      • Joku vaan
        Leena kirjoitti:

        Onkohan kirjottaja nyt varmasti yli kymmenen vuotta... Ihan kiva että kirjottaa tänne, mutta kyllä sitä aina kannattaa miettiä mitä kirjottaa ja ottaa selvää miten ne asiat sitte oikkeesti kirjoitetaan, viittaus organismiin... Ei hemmetti!!!

        Kylläpä sitä nyt puututankin herkästi muiden kirjoitusvirheisiin, vaikkei itselläkään olisi äidinkielestä huippuarvosanaa. Kerrankos niitä virheitä jokaiselle tulee. Otsikkoon viitaten; oike sanamuoto olisi "kirjoittaja", kuten ilmeisesti tiesitkin. =) Myös sitte ja oikkeesti ovat mielenkiintoisia ilmaisuja, jos kerran aletaan pikkuasioihin puuttua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe