Tulisiko elokuvasta parempi jos hän syyllinen vai syytön? Vaikuttaisi castingiin, jos syyllinen joku oikein psykopaatin oloinen naisnäyttelijä, jos syytön tietysti aivan päinvastainen valitaan. Entä ketkä poliisien rooliin, onko poliisi tässä sankari vai konna...
Case Auerista elokuva, kuka pääosaan?
6
75
Vastaukset
- Tästä löytyy
Elina Knihtilä olisi oiva Auer. Psykopaattipoliisiksi joka kiusaa syytöntä sopisi Tommi Korpela. Syyttäjäksi joka tahtoo syyttömän vankilaan, siihen rooliin sopisi Juha Muje.
- Auerin rooliin
paras olisi Kati Outinen.Murhatun Jukka Lahden rooliin joku lyhyt näyttelijä.Hyväksi käytettyjen lasten rooleihin nimet jätettäisiin täysin tuntemattomiksi.Murhaa tutkineen poliisin rooliin Esko Roine,joka ei olisi muuten ylikomisarioksi päässytkään.Härskin toimittajan rooliin nimim. "Premiata".
- Tosi on mies.
Auerin rooliin kirjoitti:
paras olisi Kati Outinen.Murhatun Jukka Lahden rooliin joku lyhyt näyttelijä.Hyväksi käytettyjen lasten rooleihin nimet jätettäisiin täysin tuntemattomiksi.Murhaa tutkineen poliisin rooliin Esko Roine,joka ei olisi muuten ylikomisarioksi päässytkään.Härskin toimittajan rooliin nimim. "Premiata".
Kyl mää pistäsin Auerin rooliin jonkun ´palstalaisen´. Suomi24 löytyy kymmeniä >Auerin näköisiä elämäänsä tympääntyneitä, vittuumaisia, vidduuntuneita naisia.
- laitetaan..
Auerin rooliin Tarja Halonen.Vapautuikin juuri sopivasti
- Fiktiiviseen
murhaajaksi joulupukki lentävine poroineen ja tositapahtumiin perustuvaan vaikka Hannele Lauri.
- Hokso
Auerin rooliin Timo Räty. Sil on varmaan kohta puoliin vapaatakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472