Eli olen kirjoittamassa Fantasia-kirjaa, enkä okein keksi siihen jatkoa... Joten voitteko auttaa ? Jos joku haluaa auttaa, voin lähettää tarinan alun sähköpostissa jos haluat. Kirjani perustuu lähinnä samoihin asioihin kuin Rick Rordanin, Percy Jacson, Olympoksen sankarit ja ehkä vähän myös Kanen aikakirjaan... Tarinassani on kuitenkin eri henkilöt, eri paikat (suurin piirtein) ja eri tapahtumat.
Joten olkaa kilttejä ja auttakaa ! :)
Vinkkejä kirjaan !
7
193
Vastaukset
- ...
Joo, mutta tekijänoikeudet ja mahdolliset rahat kuuluu sitten mulle.
- 2+4
Lähetä sähköpostiini, niin katsotaan kuinka tarinaasi voi parantaa.
[email protected] - misthymio
ala ees alotahhtthhaahhoohhoooohhoommmhhuuaaammmhoommhoopmm
............ aihaheihooihhuuu
yess! - Jenny
mooi itellä on paljon ideoita mutta en jaksa kirjottaa omaa kirjaa niin jos vielä kiinnostaisi niin voisin auttaa :) tässä on sähköpostini :)
[email protected] - Bamizan...
Joo, en mä kyllä sitä enään kirjoita, tai sitä samaa, kun olen aloittanut uudenlaista hommelia ^^
Niin ja en nyt jaksanut kirjautua......Musta makeeta on kaikkien henkilöhahmojen merkityksellisyys ja rasismin piilovastutus hyvän tarinan avulla. Jon Nietos ja hobitit vetoaa, samoin suuri hyvis Gandalf. Päähän potkittu Eric Chant osoittautuu suureksi tietäjäksi, voimansa menettänyt varpushaukka Ged löytää kodin ja suuren rakkauden...nam!Puhumattakaan Harry Potterista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422462Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012034- 231852
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371241- 361066