Eli olen kirjoittamassa Fantasia-kirjaa, enkä okein keksi siihen jatkoa... Joten voitteko auttaa ? Jos joku haluaa auttaa, voin lähettää tarinan alun sähköpostissa jos haluat. Kirjani perustuu lähinnä samoihin asioihin kuin Rick Rordanin, Percy Jacson, Olympoksen sankarit ja ehkä vähän myös Kanen aikakirjaan... Tarinassani on kuitenkin eri henkilöt, eri paikat (suurin piirtein) ja eri tapahtumat.
Joten olkaa kilttejä ja auttakaa ! :)
Vinkkejä kirjaan !
7
183
Vastaukset
- ...
Joo, mutta tekijänoikeudet ja mahdolliset rahat kuuluu sitten mulle.
- 2+4
Lähetä sähköpostiini, niin katsotaan kuinka tarinaasi voi parantaa.
[email protected] - misthymio
ala ees alotahhtthhaahhoohhoooohhoommmhhuuaaammmhoommhoopmm
............ aihaheihooihhuuu
yess! - Jenny
mooi itellä on paljon ideoita mutta en jaksa kirjottaa omaa kirjaa niin jos vielä kiinnostaisi niin voisin auttaa :) tässä on sähköpostini :)
[email protected] - Bamizan...
Joo, en mä kyllä sitä enään kirjoita, tai sitä samaa, kun olen aloittanut uudenlaista hommelia ^^
Niin ja en nyt jaksanut kirjautua......Musta makeeta on kaikkien henkilöhahmojen merkityksellisyys ja rasismin piilovastutus hyvän tarinan avulla. Jon Nietos ja hobitit vetoaa, samoin suuri hyvis Gandalf. Päähän potkittu Eric Chant osoittautuu suureksi tietäjäksi, voimansa menettänyt varpushaukka Ged löytää kodin ja suuren rakkauden...nam!Puhumattakaan Harry Potterista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066