Eli olen kirjoittamassa Fantasia-kirjaa, enkä okein keksi siihen jatkoa... Joten voitteko auttaa ? Jos joku haluaa auttaa, voin lähettää tarinan alun sähköpostissa jos haluat. Kirjani perustuu lähinnä samoihin asioihin kuin Rick Rordanin, Percy Jacson, Olympoksen sankarit ja ehkä vähän myös Kanen aikakirjaan... Tarinassani on kuitenkin eri henkilöt, eri paikat (suurin piirtein) ja eri tapahtumat.
Joten olkaa kilttejä ja auttakaa ! :)
Vinkkejä kirjaan !
7
214
Vastaukset
- ...
Joo, mutta tekijänoikeudet ja mahdolliset rahat kuuluu sitten mulle.
- 2+4
Lähetä sähköpostiini, niin katsotaan kuinka tarinaasi voi parantaa.
[email protected] - misthymio
ala ees alotahhtthhaahhoohhoooohhoommmhhuuaaammmhoommhoopmm
............ aihaheihooihhuuu
yess! - Jenny
mooi itellä on paljon ideoita mutta en jaksa kirjottaa omaa kirjaa niin jos vielä kiinnostaisi niin voisin auttaa :) tässä on sähköpostini :)
[email protected] - Bamizan...
Joo, en mä kyllä sitä enään kirjoita, tai sitä samaa, kun olen aloittanut uudenlaista hommelia ^^
Niin ja en nyt jaksanut kirjautua......Musta makeeta on kaikkien henkilöhahmojen merkityksellisyys ja rasismin piilovastutus hyvän tarinan avulla. Jon Nietos ja hobitit vetoaa, samoin suuri hyvis Gandalf. Päähän potkittu Eric Chant osoittautuu suureksi tietäjäksi, voimansa menettänyt varpushaukka Ged löytää kodin ja suuren rakkauden...nam!Puhumattakaan Harry Potterista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875