Entä voiko niin tehdä, että vaihtaa?

Suicider-Sinde82

Esim. ohjaajaa kiinnityksellä, eli siimoituksilla kehosta sopivammaksi persoonallisuudelle.
Mikä virhe voisi olla kysymyksessä? En yleensä koe tarvetta, paitsi absoluuttisen kriisitilanteen seurauksena. Tästä syystä seksielämän ohjaaminen ryhmässä, alaikäisillä on kiellettyä. Samoin erillisten seksiryhmien muodostaminen, ihan vain paranormaali ja aksentinsiirto toimii näillä empatiaan ja seksuaali- ja seksioloihin liittyvillä siimoituksilla, joita kuvaavat jakeet, matemaattiset mallit, ja muut erilaisest luonnon objektit. Jotka ovat aina identiteetti, intimiteetti ja yksityisasia.
Absoluuttisen kriisitilanteen, kuten trauman seurauksena, joka usein perustuu virheellisesti ymmärrettyyn narsismiin, jonka tulee olla sekä fiktiivisesti, että fokusaatiollisesti näkyvä, ja mielellään virikkeen omaisesti vähintään erottelukykyinen. Femiininisyys vaatii aina absurdin takia myös viritekykyisen erottelukyvyn.
- Se toinen isä haluaa tutustua tähän. Se on hänen asiansa... Teenkö mä jonkun halventavan virheen?
- Ei, et sun pitää vain saada poliisi pois päältä nussimasta. Se on yleinen asia, ja -etu.
-Eikö tähän käytetä asettautumista ja asteuttamista?
-Ei tähän käytetään suoraa mielenkontaktia sekä väkivaltaa, jopa tällatavoin erottelukyvyttömästä absurdista erityispyynnöstä. Niin, ihan ohjattua mielentila-paperia vailla täyttä mieltä, vailla täyttä ymmärrystä. Nämä tarkoittavat vain narsismia ja niillä pyydetään lapsenkasvatusta, jopa pakkokeinolaki-puittein, jopa hillintä ja hillitsemättömyys, koko elämän osalta pyydettynä.
-No joo, voi sitä korjata ja korvata monenlaisella läheisyydellä. Siihen vain otetaan lausunto ensin, ja voi sitä sitten tehdä, mutta ei mun toisen isän nimeen, joka sen lausunnon joutui hakeen....
Narsistinen hillintä ja hillitsemättömyys näimmä loogisuuden puitteissa.
-Mää ymmärrän nyt, että hänellä on toinen isä, että se syntymä tapahtuma on jotenkin erilainen, sanoin toinen isäni. Kuka niistä? Se jonka kanssa mulla on yleensä yhteiset aivot, omat aivot ja keho ja ajattelu, jopa omiin feminiinisiin aivoitoimintoihin perustuva. Et saa luoda aivotoiminnallista perusturvaa.....
-Ei hänkin menee ohitse. Oli niin huonokuntoisia, ettei saanut edes lapsia. Sisareni suree jo. Mulla menee ihan kaikki aika taas tässä. Nyt pilaat hänen egoismiään.
-Entä jos et olisi tekemisissä naisten kanssa?
-Määhän en saa olla väkivalta-papereilla.
Mää ja mun purkki vastataan: "Ai, niin joo, niissä on tuollaisetkin..."
Niin, siitä voi olla ulkopuioliset arviot.
No, he kopioivat nimikirjaimia. Vähän heidänkin ongelma....?
-Ei, en mää saa olla, koska mua on vahingoitettu ja satutettu. Lapsenkasvatuksen kerjääminen ja sen pyytäminen on jo inhimillittömällä ja humaniteetittömälllä, ihan kone-tasolla. Ettei siis sitä ihmistä ole...
-Tästä syystä päätettiin tuottaa fokusaatiota.


Chisu: Kun valaistuin, kun häväistyin....
- Se ei saa kopioida tätä tekstiä.

2

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde82

      Ei tämä oli lääkäriliitoltakin vielä tekemättä tämä moderni impulsiivisuudesta ja frustraatiolla tehtävästä vapaaehtoistyöstä. Se ei ole väkivallalla frustraation osoittamista koskaan, vaan frustraatio johtuu inhimillisestä painostamiseta feminiinisten ja maskuliinisten eleiden yhteydessä, inhimillisyydellä, empatialla ja loogisuudella, vain narsismilla sillä erottelukyvyllä ja -sanalla.
      -Munko vajaamielispaperit menee tässä läpi, jos joudut käyttämään väkivaltaa?
      -Niin, en tiedä, iskällä voi olla yllättävän paljon kokemusta, välittämisestä ja ajattelusta, myös vapaaehtoistyön piiristä.

      • Eioo:Sinde82

        Femiinipapereihin on aina prostituutio.
        "Eihän heilläkään ole kuin yksi lapsi"
        Se on juoru, josta ei ole taas tietoa muuten kuin näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe