Entä voiko niin tehdä, että vaihtaa?

Suicider-Sinde82

Esim. ohjaajaa kiinnityksellä, eli siimoituksilla kehosta sopivammaksi persoonallisuudelle.
Mikä virhe voisi olla kysymyksessä? En yleensä koe tarvetta, paitsi absoluuttisen kriisitilanteen seurauksena. Tästä syystä seksielämän ohjaaminen ryhmässä, alaikäisillä on kiellettyä. Samoin erillisten seksiryhmien muodostaminen, ihan vain paranormaali ja aksentinsiirto toimii näillä empatiaan ja seksuaali- ja seksioloihin liittyvillä siimoituksilla, joita kuvaavat jakeet, matemaattiset mallit, ja muut erilaisest luonnon objektit. Jotka ovat aina identiteetti, intimiteetti ja yksityisasia.
Absoluuttisen kriisitilanteen, kuten trauman seurauksena, joka usein perustuu virheellisesti ymmärrettyyn narsismiin, jonka tulee olla sekä fiktiivisesti, että fokusaatiollisesti näkyvä, ja mielellään virikkeen omaisesti vähintään erottelukykyinen. Femiininisyys vaatii aina absurdin takia myös viritekykyisen erottelukyvyn.
- Se toinen isä haluaa tutustua tähän. Se on hänen asiansa... Teenkö mä jonkun halventavan virheen?
- Ei, et sun pitää vain saada poliisi pois päältä nussimasta. Se on yleinen asia, ja -etu.
-Eikö tähän käytetä asettautumista ja asteuttamista?
-Ei tähän käytetään suoraa mielenkontaktia sekä väkivaltaa, jopa tällatavoin erottelukyvyttömästä absurdista erityispyynnöstä. Niin, ihan ohjattua mielentila-paperia vailla täyttä mieltä, vailla täyttä ymmärrystä. Nämä tarkoittavat vain narsismia ja niillä pyydetään lapsenkasvatusta, jopa pakkokeinolaki-puittein, jopa hillintä ja hillitsemättömyys, koko elämän osalta pyydettynä.
-No joo, voi sitä korjata ja korvata monenlaisella läheisyydellä. Siihen vain otetaan lausunto ensin, ja voi sitä sitten tehdä, mutta ei mun toisen isän nimeen, joka sen lausunnon joutui hakeen....
Narsistinen hillintä ja hillitsemättömyys näimmä loogisuuden puitteissa.
-Mää ymmärrän nyt, että hänellä on toinen isä, että se syntymä tapahtuma on jotenkin erilainen, sanoin toinen isäni. Kuka niistä? Se jonka kanssa mulla on yleensä yhteiset aivot, omat aivot ja keho ja ajattelu, jopa omiin feminiinisiin aivoitoimintoihin perustuva. Et saa luoda aivotoiminnallista perusturvaa.....
-Ei hänkin menee ohitse. Oli niin huonokuntoisia, ettei saanut edes lapsia. Sisareni suree jo. Mulla menee ihan kaikki aika taas tässä. Nyt pilaat hänen egoismiään.
-Entä jos et olisi tekemisissä naisten kanssa?
-Määhän en saa olla väkivalta-papereilla.
Mää ja mun purkki vastataan: "Ai, niin joo, niissä on tuollaisetkin..."
Niin, siitä voi olla ulkopuioliset arviot.
No, he kopioivat nimikirjaimia. Vähän heidänkin ongelma....?
-Ei, en mää saa olla, koska mua on vahingoitettu ja satutettu. Lapsenkasvatuksen kerjääminen ja sen pyytäminen on jo inhimillittömällä ja humaniteetittömälllä, ihan kone-tasolla. Ettei siis sitä ihmistä ole...
-Tästä syystä päätettiin tuottaa fokusaatiota.

Chisu: Kun valaistuin, kun häväistyin....
- Se ei saa kopioida tätä tekstiä.

2

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde82

Ei tämä oli lääkäriliitoltakin vielä tekemättä tämä moderni impulsiivisuudesta ja frustraatiolla tehtävästä vapaaehtoistyöstä. Se ei ole väkivallalla frustraation osoittamista koskaan, vaan frustraatio johtuu inhimillisestä painostamiseta feminiinisten ja maskuliinisten eleiden yhteydessä, inhimillisyydellä, empatialla ja loogisuudella, vain narsismilla sillä erottelukyvyllä ja -sanalla.
      -Munko vajaamielispaperit menee tässä läpi, jos joudut käyttämään väkivaltaa?
      -Niin, en tiedä, iskällä voi olla yllättävän paljon kokemusta, välittämisestä ja ajattelusta, myös vapaaehtoistyön piiristä.

• Eioo:Sinde82

Femiinipapereihin on aina prostituutio.
        "Eihän heilläkään ole kuin yksi lapsi"
        Se on juoru, josta ei ole taas tietoa muuten kuin näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4276
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2755
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2431
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      550
      1394
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1319
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe