En voisi hävetä enempää

Piha-maalla

Naapurin rouvaa katselin ties monennen kerran tyydyttäen itseäni, mutta nyt halusin saada oikein kunnon orkut, ja mua kiihoitti aivan mielettömästi ajatus että menenkin tuonne ulos runkkaamaan, spermalastin salaa kun naapurin rouva pyykkejä langoille ripustelee.

Nooh, minä tuumasta toimeksi, hiivin naapureilta näkymättömissä ulos kuivumassa olevien vaatteiden väliin, kaluni jyskyttää kiven kovana jo pelkästä ajatuksestakin, että kohta vatkaan mällit raikkaassa ulkoilmassa naapurin rouvan ihania pakaroita ja rintoja katsellen. Nousen varovasti muoviselle jakkaralle kiimasta kankeana, ettei kukaan kuule ja kaivan penikseni esille. Alan nautinnollisin vedoin runkata sitä, ja tuntuu siltä että kohta mälli lentää, naapurin rouva pyllistelee mua kohti juuri ja kaivaa pyykkikorista lisää ripustettavaa, hänen kesäinen uimapukunsa on aivan ihanan piukan näköinen hänen päällään.

Runkkaan kulliani lakanoiden välissä yhä kiihtyvin vedoin, ja juuri kun multa lentää spermat, niin naapurin rouva vetää lakanan edestäni ja ruiskis-ruiskis-ruiskis, sperma lentää rouvan silmille, rouva kiljuu kauhusta, mutta en välitä vaan jatkan runk-runk-runkkausta kauniin naisen silmille ja meheville rinnoille ja pakaroille, ja en ole koskaan saanut tällaista orgasmia, en koskaan.

Naapurin rouva juoksee kirkuen naama limassa pakoon, hälyttää koko tienoon kiljumisellaan, ja minä luikin lerssi lötkynä asunnolle ja mietin että mitähän tästä nyt seuraa?

5

8287

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihalla ja Maalla

No nyt se naapurin rouva jahtaa jo mua täällä, auttakaa hyvät ihmiset, auttakaa!

• Pihalla&Maalla

Ja nyt naapurin rouva vielä mun spermasta märkänä, se on ahdistanut minun raukan nurkkaan, hän lähestyy kumipaketti hennossa kätösessään minua, ja uhkailee mua aivan kauheilla !

• ::::::::::::::DDDDDD

:::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 12222 HAUSKA!

• ...

legendaarista

• Pihalla-maalla

Mutta pahinta tässä minun kokemuksessani oli se, että kun mentiin sisälle paneksimaan niin hänen miehensä tuli mukaan ja työntyi muhun takaapäin. Meinasin. että eijumalautamitähomoooo mutta sitten kun sen ison mansikan kokoinen terska alkoi takoa eturauhastani niin vot teki hyvää. Taas lensi spermalasti komeissa kaarissa pyykkärin naamalle. Siinä sitten paikkoja puhdistellessa mies vinkkasi silmää minulle ja sanoi että ensi sunnuntaina olis taas pyykkipäivä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      190
      1663
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1423
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      16
      955
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      929
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      43
      831
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      124
      693
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      651
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      607
    Aihe