Tradenomi on parempi tutkinto kuin maineensa ja siis aliarvostettu. Miksi lukea 5-6 vuotta kauppatieteitä kun kolmessa vuodessa pääsee tradenomiksi joka voi ajaa samat asiat mutta lyhyemmin ja käytännönläheisemmin ja jos itse on viisas ja osaa talousasiat. Itse en ole liiketaloutta tai kansantaloutta lukenut päivääkään enkä opiskellut kaupan alaa tai muutakaan mutta tiedän nämä asiat.
Tradenomi mainettaan parempi tutkinto
8
254
Vastaukset
- Excorcist
Trollipeikko, mene pois!
- 18
Jompikumpi aiemmin kirjoittaneista henkilistö on hyvä, ja laittaa ihan oikeaa empiriaa kyseisestä asiasta. Jos kummallakaan (tai ylipäätänsä kellään) ei ole tarjota kunnollista ja relevanttia statistiikkaa asian tiimoilta, julistan tiedät molemmat roskanpuhujarölleiksi.
Teidän vuoronne. - väikkäriävailla
Mistään en tiedä mitään enkä haluakaan, mutta sanon vaan, että kyllä jämpti on niin.
Voisiko joku tehdä väitöskirjan tradenomeista, niin vedotaan sitten siihen. - nuijanen p
Koska yliopistoista valmistuu teoreetikkoja jotka eivät käsillään osaa paljon tehfä ja amk taas valmistaa käytännön työelämän hommiin. Tradenomi tekee enemmän oikeaa työtä ja ekonomi taas enemmän ajattelee ja filosofoi. Pelkkä viisaiden puhuminen ja ajattelu ei riitä vaan on itse tehtävä jotain ja silloin ovat tradenomit parempia.
- 18
"Koska yliopistoista valmistuu teoreetikkoja jotka eivät käsillään osaa paljon tehfä ja amk taas valmistaa käytännön työelämän hommiin."
En ole varma, ymmärränkö viestiäsi kieliopillisesta näkökulmasta; vaikuttaa siltä kuin tuo virke olisi jotenkin irrallaan tms. muuhun keskusteluun nähden. Vaivaudun kuitenkin sanomaan sen verran, että kerron sinun omaavan melko omituisen käsityksen kauppakorkeakoulusta; se ei ole mikään humanistien (tai vastaavien) pesäke, jossa ekonomiksi opiskelevat pohdiskelevat rahan symbolisia merkityksiä, vaan siellä opiskellaan käytäntöä ihan siinä missä ammattikorkeakoulussakin.
Ja lopuksi palaan siihen, mitä tuolla yläpuolella sanoin:
"Jompikumpi aiemmin kirjoittaneista henkilistö on hyvä, ja laittaa ihan oikeaa empiriaa kyseisestä asiasta. Jos kummallakaan (tai ylipäätänsä kellään) ei ole tarjota kunnollista ja relevanttia statistiikkaa asian tiimoilta, julistan tiedät molemmat roskanpuhujarölleiksi."
- annika991
tottakai joo. Tradenomi on hyvä tutkinto, jolla voi päästä pitkälle. Miksiköhän tradenomin tutkintoa aina mollataan. Moni sukulaiseni on päässyt pitkälle ihan merkonominkin tutkinnolla.
- hgdhgfgfd
Minunkin serkkuni pääsi merkonomin tutkinnolla pitkälle. Hän muutti 400 kilometrin päähän kotoa, koska lähempänä ei ollut kassaneidin paikkoja tarjolla.
- 2+4
Ja moni on päässyt pitkälle ja muuallekin ihan ilman mitään tutkintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881315
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560