Detur

Marari

Onko Detur muuttanut letopäivän lauvantaista perjantaiksi ja lentokentän Dalamanista Milakseen ?
Viimekuussa kyllä vielä myivät (ja ostinkin) lentoja Dalamaniin.
Kukaan ei ole viitsinyt ilmottaa muutoksista.
t.Ari

7

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malla

      Näköjään näin on tehnyt. Kuka tietää miten kauan bussimatka Marmarikseen kestää ?

    • ei tarvii opasta ei

      No mikä ihme siinä on, ettei osaa ostaa verkosta lentoja ihan itse? Istanbulin kautta Dalamaniin tai sinne Milakseen Turkishilla (joka on sataX parempi kuin Finnair, saati Concorevaimikälie?) ja ottaa netistä hotellin niistä sadoista vaihtoehdoista, joita siellä on, alkaen 2 euroa/yö. Bussi kuljettaa kentiltä Marmarikseen 25 liiralla.

      • no huh huh...

        Ja mistähän Marmariksesta löytyy hotelli alkaen 2 e / yö, täyttä puppua! Olen itsekkin monesti ottanut pelkät lennot ja paikanpäältä apart mut halvemmaks tulee jos menee matkatoimiston matkoilla.
        Ja lentoyhtiöistä (joilla turkkiin lennetään) on ehdottomasti paras on THY!


      • huh vaan itelles
        no huh huh... kirjoitti:

        Ja mistähän Marmariksesta löytyy hotelli alkaen 2 e / yö, täyttä puppua! Olen itsekkin monesti ottanut pelkät lennot ja paikanpäältä apart mut halvemmaks tulee jos menee matkatoimiston matkoilla.
        Ja lentoyhtiöistä (joilla turkkiin lennetään) on ehdottomasti paras on THY!

        No kyllä löytää, jos etsii!

        Viikko sitten löytyi vielä 2 eurolla yö, mutta nyt näyttää halvin olevan 4 euroa yö. http://www.hotelscombined.com


      • etsivät löytää
        huh vaan itelles kirjoitti:

        No kyllä löytää, jos etsii!

        Viikko sitten löytyi vielä 2 eurolla yö, mutta nyt näyttää halvin olevan 4 euroa yö. http://www.hotelscombined.com

        Jos viitsii käydä siellä Deturin sivulla, sieltä löytyy tieto, kuinka kauan bussimatka Bodrumin kentältä Marmarikseen kestää. Kysymyksen kirjoittamisen vaivalla olisi itse jo hakenut ko. tiedon ja paljon muutakin asiaan liittyvää.

        Jos menet viikoksi lomalle Marmarikseen, varmasti löytyy seuramatkoilta edullinenkin (äkki)lähtö, mutta jos menet pidemmäksi aikaa, vaikka kuukaudeksi, kyllä se omatoimisesti yli puolet halvemmaksi tulee.


    • millai

      Riittäisikö sinulle siis että detuuri ilmoittaisi sinulle henkilökohtaisesti letojensa muutokset. Ettei tartte pyytää lupaa etukäteen.

    • JK

      NIIINKÖ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe