babylon toolbar

quu-.-

kuka saatanan mulkvisti on tehnyt ton babylon toolbarin? voisko joku neuvoo step by step sen poiston. kunpa saisin käsiiini sen ohjelman tekijän, nii hän katuisi vielä vanhana papparaisenakin tehneensä sen

15

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mulla ei auttanut mitkään poisto ohjeet. Rupes hatuttamaan sen verran pidemmän päälle että tuli windows asenettua sitten uudestaan

      • ...

        Minä taisin onnistua poistamaan sen lisää/poista sovelluksen kautta - muistaakseni. Oli se nimittäin minunkin koneella. Vaan ei ole enää.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Minä taisin onnistua poistamaan sen lisää/poista sovelluksen kautta - muistaakseni. Oli se nimittäin minunkin koneella. Vaan ei ole enää.

        No niinhän tuo ohjekin neuvoo, mutta vähän vaikealla selko-englannilla.

        Lisää/poista-sovelluksella!


    • No kukahan..

      sen käski asentamaan...

    • missä selaimessa

      se on ? katso lisää poista ja poista se sieltä tai klikkaat hiiren oikella yläpalkkia ja sieltä ruksi pois sen kohdalta

      tuolla lähtee mitä haluat ja se on suomenkielinen, mielestäni hyvä ohjelma http://www.download.fi/jarjestelma/ohjelmien_poisto/revo_uninstaller.cfm

      • ???

        Miten tuo saadaan latauksen ja purkamisen jälkeen toimimaan. Ei tule hiiren oik. näpp. sitä "suorita järjestelmän valvojana"?


      • ei mittään sittenkää
        ??? kirjoitti:

        Miten tuo saadaan latauksen ja purkamisen jälkeen toimimaan. Ei tule hiiren oik. näpp. sitä "suorita järjestelmän valvojana"?

        Löytyihän se sieltä viimeisestä kansiosta, toiseksi alimmaisena.


    • Oikein!

      Se on varmasti linux-hihhulien tekosia. Oikein teit, kun asensit kokonaan winukan uudestaan. Silloin lähtee ne muutkin roskat koneeltasi!

      • red hat

        Pysy valheittesi kanssa sodat-alueella, kiitos.


    • asenna mukautetusti

      Asennus on tehty taas niin kuin suositeltu eli perusasennus, eikä mukautettu niin kuin nykypäivänä kannattaa tehdä kaikkien ohjelmien kanssa niin silloin on mahdollista jo asennusvaiheessa blokata nuo ylimääräiset härpäkkeet pois, eikä niitä koneelle pesiydy!

    • ohjaus12

      ohjauspaneekista pystyy poistaa helpompaa kun luulet

    • kkoaskoaskoasokokas

      Mulla oli kans joskus tosi paljon ongelmia ton kanssa. SAin toolbarin poistettua ja koko ohjelman, mutta jostain syystä firefoxissa kun painoin hakua, se meni aina babylonin hakuun (hidas). Laitoin aina sieltä firefoxin asetuksista hauksi googlen, sieltä kun osoiteriville kirjoitetaan se komento. En muista mikä, mutta aina kun käynnisti uudestaan, babylon tuli takaisin.

      Loppujenlopuksi tein tietokoneelleni uuden käyttäjitilin, siirsin kaikki tiedot, ja babylon ei enää häirinnyt. Ärsyttävää kun kone ei löytänyt silloin mitään mikä liittyisi siihen. En tiedä mitä tapahtui, mutta nyt ei ainakaan enää häiritse.

    • Samak T

      No laitetaan nyt tänne ohjeet millä itse pääsin tuosta eroon.

      Etsi windowsin hakutoiminnolla babylon ja poista kaikki mitä löytyy (ole tarkkana ettet poista mitään omia tiedostojasi, joissa sattuu lukemaan myös babylon).

      Firefox:

      Kirjoita osoite riville about:config ja klikkaa entteriä
      Klikkaa lupaan olla varovainen
      Kirjoita yläreunan suodatus kenttään "babylon" (ilman heittomerkkejä)
      Klikkaa kaikkiin vastauksiin hiiren toisella napilla palauta oletusarvo

      Windows 7:ssa kirjoita hakukenttään regedit ja klikkaa entteriä. XP:ssä suorita ja regedit.
      Etsi regeditin hakutoiminnolla kaikki mistä löytyy babylon ja poista ne. Tässä saa myös olla tarkkana ettei poista mitään ylimääräistä, itse sain ainakin kaikki poistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe