Jammu Siltavuori on kuollut

19+19

Niuvanniemen sairaalassa elänyt Veikko Siltavuori alias *Jammu on kuollut Alibin tiedon mukaan.
Siltavuori oli kuollessaan 85 vuotias.

9

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luoja

Lasten vanhemmat voivat nyt nukkua yönsä rauhassa yksi vähemmän sitä sorttia.

• R.i.H. Jammu

Jäikö Jammulta itseltään lapsia tai lapsenlapsia?

Kaikilla on yleensä läheisiän, jotka jäävät kaipaamaan. Miten on Jammun laita?

• Jos Jumalaa olisi...

Jammulla oli 4-5 omaa lasta. Ne joutui huostaan kun Jammu sekaantui omaan lapseensa. Muija älysi erota - se oli kai 50-60 lukua. Aivan peto mieheksi, hirveä peto.

Nyt levätkööt katkeruuden sielut rauhassa kun ei tarvitse vatvoa pyörätuoliin sidotun, dementoituneen, invalidi miehen kuolemaa. Jammu sovitti viimeisiä tekojaan 23 vuotta vangittuna. Riittäneekö elinkauden korvikkeeksi?

• 3
        Jos Jumalaa olisi... kirjoitti:

Jammulla oli 4-5 omaa lasta. Ne joutui huostaan kun Jammu sekaantui omaan lapseensa. Muija älysi erota - se oli kai 50-60 lukua. Aivan peto mieheksi, hirveä peto.

Nyt levätkööt katkeruuden sielut rauhassa kun ei tarvitse vatvoa pyörätuoliin sidotun, dementoituneen, invalidi miehen kuolemaa. Jammu sovitti viimeisiä tekojaan 23 vuotta vangittuna. Riittäneekö elinkauden korvikkeeksi?

************23 vuotta vangittuna.********

Metsään meni. Jammu sai murhista aleentuneesti syyntakeisena 15 vuoden tuomion, mistä istui 11 vuotta. Sen jälkeen hänet päästettiin ehdonalaiseen vapauteen, mutta määrättiin saman tein tahdonvastaiseen hoitoon mielisairaalaan. Kun ehdonalainen päättyi, niin Jammu oli ns. siviilinä Niuvanniemessä kuolemaansa saakka.

• Metsään sinullakin.
        3 kirjoitti:

************23 vuotta vangittuna.********

Metsään meni. Jammu sai murhista aleentuneesti syyntakeisena 15 vuoden tuomion, mistä istui 11 vuotta. Sen jälkeen hänet päästettiin ehdonalaiseen vapauteen, mutta määrättiin saman tein tahdonvastaiseen hoitoon mielisairaalaan. Kun ehdonalainen päättyi, niin Jammu oli ns. siviilinä Niuvanniemessä kuolemaansa saakka.

Laske miten päin huvittaa mutta Jammu oli vanki 23 vuotta. Ihan sama millä nimikkeellä, vai näitkö hänen käpsivän siviilissä avopotilaana. Et. Koska hänellä oli myös suljetut kävelyt aidatulla alueella.

Tokihan minä faktat tiedän. Jammu ei päässyt ehdonalaiseen. Vaan hänen vapautensa riistettiin saman tien kun olisi vapautunut, ilman tuomiota suljettiin mielisairaalaan lain vastaisesti.

• 3
        Metsään sinullakin. kirjoitti:

Laske miten päin huvittaa mutta Jammu oli vanki 23 vuotta. Ihan sama millä nimikkeellä, vai näitkö hänen käpsivän siviilissä avopotilaana. Et. Koska hänellä oli myös suljetut kävelyt aidatulla alueella.

Tokihan minä faktat tiedän. Jammu ei päässyt ehdonalaiseen. Vaan hänen vapautensa riistettiin saman tien kun olisi vapautunut, ilman tuomiota suljettiin mielisairaalaan lain vastaisesti.

Sorry, uskon kuitenkin Ilta-Sanomien toimittajan Simo Holopaisen kirjoitukseen PALJON enemmän kuin sinuun. Holopainen kirjoittaa 13.3.2012 ilmestyneessä lehdessä, että Jammu oli vankilassa 11 vuotta. Pääsi ehdonalaiseen vapauteen, mutta siirrettiin pakkohoitoon Niuvanniemen sairaalaan Kuopioon.
        Siltavuori oli juridiselta asemaltaa ns. siviilipotilas, eikä kriminaalipotilas, koska hän oli suorittanut vankeusrangaistuksensa loppuun.
        Siltavuorta ei voitu päästää vapauteen, koska kuntoutus ei ollut tehonnut häneen. Hänen katsottiin olevan edelleen vaarallinen. Piste !

• inhimmillinen

Ei se Jammu ollut sen kummempi ihminen eikä huonompi kuin mekään. Itse aina halveksun näitä riemuitsemisia kun joku rikollinen on kuollut. Helppo tietysti ns. kunnollisten ihmisten ajatella että roisto kuoli ja hyvät saa elää mutta ei kukaan ole toista parempi. Yhtä ihminen oli Jammu kuin mekin, ehkä olosuhteiden ja kotiolojen uhri.

• Tsemppiä.

Olipa viisaasti kirjoitettu. Niin minäkin halveksin moisia rottia. Millä oikeudella ja verukkeella HE ovat tuomitsemaan Jammua. Mukava ukkeli kaikkiaan. Harmitonkin. Sillä vaan sattui olemaan se sairaus, jolle hän itse ei voinut mitään. Himo meni edelle hänen inhimillisyyttään. Jammu oli kaltoin kohdeltu huutolaislapsi, joka eli ostetussa orjuudessa nälässä ja pieksännän uhrina. Kyllä. Tässä kultaisessa suomessamme muutama vuosikymmen sitten.

• Tuore äiti oulusta

luojalle kiitos että sellainen rikollinen kuoli olen itse noin 1kk ikäisen tyttölapsen äiti Julia Maria Anneli on tyttäreni nimi voi taas viedä lapsen isompana kiikku kentälle ilman että joku Jammun Kaltainen Namu setä kidnappaa ja raiskaa ja tappaa......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe