Nuori ja valtava

Ei puuma mielestään

Hei . Oon Ritva 33v 3 lapsen (15, 13 , 12 vuotiaitten ) yh äiskä . Kippasin lestadiolaisisän jo yli 10 vuotta sitten kun uskosta tuli mitta täyteen . Sen jälkeen ei oikeastaan oo ollu vipinää viltin alla , paitsi kerran koulutuspäivillä . Siellä sain koko viikon paikalliselta Jarilta patukkaa , oli hyvä tuuri ku sillo ei tullu lisää lapsia , oliha se just kuukautiset loppunu , et kai niihi varmoihi päiviin sit voi luottaa . Viikko oli kyllä erittäin nautinnollinen , sitä on monesti ajatellut öisin kun omia sormia lipsutellu haaroissa .
Mökille lähdin viettämään lomapäiviäni , kun tytöt lupasivat olla kunnolla kotona , yleisesti se kyllä piti paikkansa.
Ajoin Sankoniemeen mökilleni , rannan toisella mökilläkin oli asukkaita , varmaa talvilomat päällä ajattelin..
Tein tulet kamiinaan , rakkaan ja myös kiukaan sekä padan alle . Ajattelin rentoutua nää 5 päivää Oikein kunnolla .

Yllättäen ovi aukesi ja salskea nuorukainen astui sisään.
- Hei oon Matias tosta naapuri mökiltä , voisinko lainata tulitikkuja .
- Tottakai . Haen sulle uuden askin .
Penkoessani kaappia mietin olipa Matias muuttunut 5 vuodessa , viimeksi olin nähnyt sen omissa rippijuhlissa. Askin löytyessä , huikkasin .
- löytyi , sust on muute kasvanu salskea nuorimies .
- no emmä ny tiiä , mut sä oot aina yhtä kaunis .
- niinkö , kiitos . Sanoin ja ojensin tikut . Matias kiitti ja poistui oma mökin suuntaan . Olin katsellut salaa Matiaksen verkkareissa pullottavaa makkaraa , olin kostunut .

Tovi päästä luin txt viestiä .
Voisinko tulla saunomaan sinne , kun sulla lämpiää sauna jo ja mä en saa vettä pelaamaan , jäässä tai jotai .MATIAS.
Vastasin viestii -- tuu tunnin päästä , syödään samal ,teen sullekki .
reippaa puolentunni päästä Matias tulikin jo sisään .
Pyyhe mukanaan Matiaksella ollu muuta ku shortsit jalassa , niiden sisällä oli jotain isoa , sen näki etupuolen muhkurasta.
Valuin kiimaa pikkuhousuihini , pitkästä aikaa alkoi tekemään mieli oikeaa miestä ja kalua .

23

26857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei puuma mielestään

      Käytiin yhdessä lisäämässä puita ja vietiin kiukaalle makkarat.
      - Mites onko sulla tyttöystävä jo jossain ?
      - Ei tällä hetkellä , kun meil meni poikki Elina kaa 3vuode seurustelu jälkeen , ku se tuli raskaaksi toiselle miehelle .
      - Ahaa , meetkö ekan vai tokana saunaan .
      - Mennään yhdessä , Matias sanoi
      - Ok , mut sit mennään nakuna ja peset mun selän .punastuin ja naurahdin näin sanoessani
      - Sopii ja voin kyllä pestä sut vaik kokonaan . Hitto ajattelin , nyt vikittelin itseni liemeen , alapääni tykytti ja valui , jos se osaisi puhua niin kuuluisi varmasti , munaa , kullia , melaa tänne syvälle . Nauroin omille ajatuksilleni .

      Sisällä mökissä söimme paistia ja ranskanperunoita salaatilla. Avasimme myös Matiaksen tuoman viinipullon . Jännitys katosi ja pullo tyhjeni . Otin kaapista konjakki pullon josta olin vaan pari napsia ottanut , nostin pulloa ja sanoin , - sauna evästä . Matias tuli viereeni ja painoi huulensa huulilleni . Hyväilin Matiaksen rintaa suudelman aikana . Ajattelin tänään taidan saada munaa , kun Matias alkoi taluttaa meitä saunalle. Siellä olin hiljaa paikallaan kun Matias suuteli ja riisui samalla minut alasti . Sukuun silmäni Matiaksen koskettaessa mun valuvaa pillua , sivusilmällä näin kuinka Matiaksen housut tipahtivat alas , tunsin samassa reidelläni kevyen mäjäyksen ison kullin koskettaessa minua , painauduin tiukasti Matiaksen syliin . Jatkuu.

      • Ei puuma mielestään

        Olin kuin sulaa vahaa "pojan" imeskellessä nännejäni , jotenkin se kullikin hieroi häpyäni , olin kohta niin kiimassa että antaisin Matiaksen panna mua . Toppuuttelin ja kaadoin kuksiin konjakit, vähän pettyneenä Matias tarttui kuksaan ja erkani minusta. Aloin miettiä uskallanko päästää Matiasta enää niin läheiseen kanssakäymiseen kun ehkäisyä ei ollut ja pika pikaa laskeskelin myös että nyt ei tosiaan olisi mitään varmoja päiviä. Kiipesimme lauteille ja joimme lisää . Juttu alkoi luistaa hyvin ja välillä myös suudeltiin kuumissa löylyissä . Pullo oli lähes tyhjä kun otin Matiaksen pehmenneen kalun käsittelyyn , se paisui nopeasti kädessäni . Tein jotain sellaista mitä en ollut koskaan tehnyt , otin varmasti 25 cm pitkän aisan huulieni väliin se oli myös valtavan paksu . Viitisen minuuttia imin ja nuolin Matiaksen penistä , rintani saivat hyväilyä koko ajan .
        Otin kullin niin syvään kun sain suuhuni ja aloin liikuttaa suutani . Matias alkoi äännellä ja toppuutteli minua , yritti saada lopettamaan . Tiesin laukeamisen olevan lähellä , aloin hyväillä samalla isompia kiveksiä mitä olin nähnyt . Samalla ensimmäinen sperma ryöppy ja toinenkin ehti tulla suuhuni , nieleskelin spermaa samalla kun ohjailn loppuja sperma ruiskeita rinnoilleni . En uskonut että spermaa tosiaan voi tulla noin paljon , mietin että jos tuo satsi olisi päässyt pilluuni niin taatusti olisin raskaana alta aikayksikön . - kiitos , Matias huokaisi . Otimme viimeisiä hömpsyi pullosta ja heittelimme löylyjä .
        Menimme pesulle ja minun piti kuulemma istua jakkaralla pesun ajan . Suljin silmäni ja nautin kun minut saippuoitiin , pestiin hiukset , huuhdeltiin , Matias laittoi hoitoainetta hiuksiini ja antoi peniksensä seisoa selkääni vasten . Sitten Matias kaivoi partahöylänsä , vaihtoi uuden terän ja aloitti alapääni sheivaamisen . Mun piti kuulemma kiivetä lauteelle selälleen .
        Niin sitten tein ja tovin valuvan pillun ympärillä touhuttuaan , kertoi olevani posliini . Kokeilin ja ihastuin loppu tulokseen .
        Matias tuli nojaamaan käsien varassa päälleni . Suudelma oli pitkä ja valtavan ihana . Seisova kulli hieroi klitoristani terskan kohoumalla . Huh kun vaarallista ja sain sanottua . Pitäis se hiushoito pestä pois . Matias talutti mut pesutilaan ja hyväili klitorista. Olin orkkutaivaassa kun Matias huuhtoo hiuksiani . Saanko jäädä yöksi kysyy Matias. Nyökkään ja sanon - muistat että nukut vieressäni ja lupaat ettet tuu mun pilluun .
        - Miksen saa ?
        - ei oo ehkäisyä .
        -Etkö sä halua enää lapsia .
        - Eiköhän nuo kolme riitä . Sä vissii haluaisit päästä panee mua ja spermaamaan pilluni . Puhuttiin aikas ronskisti kun konjamiini alkoi tehdä vaikutuksiaan .
        - En sitä kiellä ettenkö haluis antaa poikuutta sulle ja ajatus että sais vielä siittää samalla , katso nyt . Katsoin ja terskanpää oli kuin pallo pyöreä , kulli oli vieläkin paisuneempi kun olin nähny .
        - Ja poikuus tallella , hyvä niin ja naureskelin . Runkkailin Matiaksen seisokkia ja ajattelin tyhjätä sen paineista . Matias kuitenkin halusi jo jotain syötävää ja otimmekin saunamakkaraa.
        Sisällä avasimme kumpikin Magyar valkoviini pullon ja joimme suoraa pullosta , ja ei kauankaan kun pullot näytti tyhjenevän .
        Alkoi myös olla kännis niin sanoin meneväni sänkyyn . Matias tuli saman peiton. Tai oikeastaan kömpi mun päälle . Makasin jalat harallaan Matiaksen alla pillu kosteana raollaan . Olin kännis niin myös matias , tunsin mite kova penis hieroi ja etsi reikääni . Olin tulessa siittimen hangatessa klitoristani , nukahdin . Hätkähdin kun Matias hieroi klittaani ja imi nännejä.
        - saanko mä tulla sun sisään , saanhan Matias anoi .
        - jos sul on kumi niin sitten . Nukadimme kumpikin .
        Aamulla heräsin kyljelläni , Matias takanani . Seisokki oli sisällä pillussani terskan verran . Jatkuu .


      • Ei puuma mielestään
        Ei puuma mielestään kirjoitti:

        Olin kuin sulaa vahaa "pojan" imeskellessä nännejäni , jotenkin se kullikin hieroi häpyäni , olin kohta niin kiimassa että antaisin Matiaksen panna mua . Toppuuttelin ja kaadoin kuksiin konjakit, vähän pettyneenä Matias tarttui kuksaan ja erkani minusta. Aloin miettiä uskallanko päästää Matiasta enää niin läheiseen kanssakäymiseen kun ehkäisyä ei ollut ja pika pikaa laskeskelin myös että nyt ei tosiaan olisi mitään varmoja päiviä. Kiipesimme lauteille ja joimme lisää . Juttu alkoi luistaa hyvin ja välillä myös suudeltiin kuumissa löylyissä . Pullo oli lähes tyhjä kun otin Matiaksen pehmenneen kalun käsittelyyn , se paisui nopeasti kädessäni . Tein jotain sellaista mitä en ollut koskaan tehnyt , otin varmasti 25 cm pitkän aisan huulieni väliin se oli myös valtavan paksu . Viitisen minuuttia imin ja nuolin Matiaksen penistä , rintani saivat hyväilyä koko ajan .
        Otin kullin niin syvään kun sain suuhuni ja aloin liikuttaa suutani . Matias alkoi äännellä ja toppuutteli minua , yritti saada lopettamaan . Tiesin laukeamisen olevan lähellä , aloin hyväillä samalla isompia kiveksiä mitä olin nähnyt . Samalla ensimmäinen sperma ryöppy ja toinenkin ehti tulla suuhuni , nieleskelin spermaa samalla kun ohjailn loppuja sperma ruiskeita rinnoilleni . En uskonut että spermaa tosiaan voi tulla noin paljon , mietin että jos tuo satsi olisi päässyt pilluuni niin taatusti olisin raskaana alta aikayksikön . - kiitos , Matias huokaisi . Otimme viimeisiä hömpsyi pullosta ja heittelimme löylyjä .
        Menimme pesulle ja minun piti kuulemma istua jakkaralla pesun ajan . Suljin silmäni ja nautin kun minut saippuoitiin , pestiin hiukset , huuhdeltiin , Matias laittoi hoitoainetta hiuksiini ja antoi peniksensä seisoa selkääni vasten . Sitten Matias kaivoi partahöylänsä , vaihtoi uuden terän ja aloitti alapääni sheivaamisen . Mun piti kuulemma kiivetä lauteelle selälleen .
        Niin sitten tein ja tovin valuvan pillun ympärillä touhuttuaan , kertoi olevani posliini . Kokeilin ja ihastuin loppu tulokseen .
        Matias tuli nojaamaan käsien varassa päälleni . Suudelma oli pitkä ja valtavan ihana . Seisova kulli hieroi klitoristani terskan kohoumalla . Huh kun vaarallista ja sain sanottua . Pitäis se hiushoito pestä pois . Matias talutti mut pesutilaan ja hyväili klitorista. Olin orkkutaivaassa kun Matias huuhtoo hiuksiani . Saanko jäädä yöksi kysyy Matias. Nyökkään ja sanon - muistat että nukut vieressäni ja lupaat ettet tuu mun pilluun .
        - Miksen saa ?
        - ei oo ehkäisyä .
        -Etkö sä halua enää lapsia .
        - Eiköhän nuo kolme riitä . Sä vissii haluaisit päästä panee mua ja spermaamaan pilluni . Puhuttiin aikas ronskisti kun konjamiini alkoi tehdä vaikutuksiaan .
        - En sitä kiellä ettenkö haluis antaa poikuutta sulle ja ajatus että sais vielä siittää samalla , katso nyt . Katsoin ja terskanpää oli kuin pallo pyöreä , kulli oli vieläkin paisuneempi kun olin nähny .
        - Ja poikuus tallella , hyvä niin ja naureskelin . Runkkailin Matiaksen seisokkia ja ajattelin tyhjätä sen paineista . Matias kuitenkin halusi jo jotain syötävää ja otimmekin saunamakkaraa.
        Sisällä avasimme kumpikin Magyar valkoviini pullon ja joimme suoraa pullosta , ja ei kauankaan kun pullot näytti tyhjenevän .
        Alkoi myös olla kännis niin sanoin meneväni sänkyyn . Matias tuli saman peiton. Tai oikeastaan kömpi mun päälle . Makasin jalat harallaan Matiaksen alla pillu kosteana raollaan . Olin kännis niin myös matias , tunsin mite kova penis hieroi ja etsi reikääni . Olin tulessa siittimen hangatessa klitoristani , nukahdin . Hätkähdin kun Matias hieroi klittaani ja imi nännejä.
        - saanko mä tulla sun sisään , saanhan Matias anoi .
        - jos sul on kumi niin sitten . Nukadimme kumpikin .
        Aamulla heräsin kyljelläni , Matias takanani . Seisokki oli sisällä pillussani terskan verran . Jatkuu .

        Siirsin nopeasti takamustani kauemmaksi ja kysyin
        - mikset muute antanut tyttöystävälles poikuutta ?
        - meil oli sopimus et eka kerta hääyönä , jos olisin tienny miten sit kävi , niin olisin eka kuukauden aikana jyystäny sen paksuksi . Matias alkoi itkeä . Käännyin Matiakseen päin ja otin sylii , silittelin sen kasvoilta kyyneleet hitaasti pois ja suudeltiin .

        Matias oli seuranani koko päivän , kävimme kaupoissa ja näin Matiaksen ostavan myös kondomeja . Alkosta haimme juomia illalle . No iltahan se oli kun päästiin mökille , laitoin tulia takkaa ja kamiinaan sillä aikaa ku Matias laittoi tavaroita paikoilleen . Meillä oli ollut tosi ihana päivä , olin huomannut kuinka minä aloin kaipaamaan Matiaksen kosketuksia , ääntä, mietin olinko rakastumassa tuohon nuorukaiseen. Muistellessani aamun tunnetta , Matiaksen terskasta lähellä sisintäni , tunne sai minut värisemään .

        Paistoin meille jauhelihapihvejä ja vihanneksia . Aloimme syödä nälkäisinä , kuuntelimme radiota ja sanoin .
        - tänään ei jaksa ees juoda mitään , taidan mennä sänkyyn .
        - mennään vaan
        Tuo Matiaksen luulo että itsestään selvä että pääsee mun viereen samaan sänkyyn sai minut kiehumaan
        - ookko antanu sulle lupaa tulla mun viereen ?
        -et
        -itse asiassa voisit kyllä mennä sinne omalle mökillesi !
        - asia harvinaisen selvä .
        Katsoin kuinka Matias otti takin , puki päälle ja mennessään heitti takkaan jotain . Olin omassa rauhassa , katselin kuinka kondomi paketti haihtui savuna ilmaan.

        Yöllä tuntui kylmältä ja tein takkaan uudesta tulet , ulkona oli talven viimeisiä pakkasia . Aamulla keitin kahvia ja katselin naapuri mökille, kun Matias ilmeisesti otti lunta keittääkseen kahvia . Huusin ovesta - tuu tänne kahville Matias
        No matias tuli ja alkoi lämmitellä takan vieressä . Laitoin sille kahvia isoon mukiin ja ojensin . Katselin kuinka Matias värisi vilusta . Autoin Matiasta ottamaan vaatteita pois ja ojensin lämpimän peiton . Suutelin Matiasta huulille , en saanut suudelmaan vastausta , tajusin että se oli nyt tässä tää mun romanssi .- ei sun tartte jääksi muuttua vaikka mä sulle olin vähän tyly .
        -se kait on mun oma asia kui tyly oon .
        Parempi olla hiljaa ajattelin . Vaikka olisin halunnut juosta Matiaksen syliin ja suudella . Iltapäiväl Matias kysyi saako olla mökillä aamuu ku lähtee sit pois takaisin Helsikiin.
        - tottakai voit olla
        Lämmitin saunaa ja kun se lämpesi niin kävin saunassa .
        Sisällä sanoin että menis saunaan . - eiköhän sitä oo toistaiseksi saunomiset saunottu
        - onko sun pakko olla tuollainen hapan-naama
        - ei kai , mä vaan luulin et oon rakastunut.
        - eksä sit enää oo rakastunut
        -eipä kai
        -Mitä jos tulisit tänne ja kokeiltais , suudeltais pitkään , minä ainakin kaipaan sua , suudelmia
        Matias käveli ja minä ja pian suutelimme , itkin onnesta .
        Jatkuu


      • Ei puuma mielestään
        Ei puuma mielestään kirjoitti:

        Siirsin nopeasti takamustani kauemmaksi ja kysyin
        - mikset muute antanut tyttöystävälles poikuutta ?
        - meil oli sopimus et eka kerta hääyönä , jos olisin tienny miten sit kävi , niin olisin eka kuukauden aikana jyystäny sen paksuksi . Matias alkoi itkeä . Käännyin Matiakseen päin ja otin sylii , silittelin sen kasvoilta kyyneleet hitaasti pois ja suudeltiin .

        Matias oli seuranani koko päivän , kävimme kaupoissa ja näin Matiaksen ostavan myös kondomeja . Alkosta haimme juomia illalle . No iltahan se oli kun päästiin mökille , laitoin tulia takkaa ja kamiinaan sillä aikaa ku Matias laittoi tavaroita paikoilleen . Meillä oli ollut tosi ihana päivä , olin huomannut kuinka minä aloin kaipaamaan Matiaksen kosketuksia , ääntä, mietin olinko rakastumassa tuohon nuorukaiseen. Muistellessani aamun tunnetta , Matiaksen terskasta lähellä sisintäni , tunne sai minut värisemään .

        Paistoin meille jauhelihapihvejä ja vihanneksia . Aloimme syödä nälkäisinä , kuuntelimme radiota ja sanoin .
        - tänään ei jaksa ees juoda mitään , taidan mennä sänkyyn .
        - mennään vaan
        Tuo Matiaksen luulo että itsestään selvä että pääsee mun viereen samaan sänkyyn sai minut kiehumaan
        - ookko antanu sulle lupaa tulla mun viereen ?
        -et
        -itse asiassa voisit kyllä mennä sinne omalle mökillesi !
        - asia harvinaisen selvä .
        Katsoin kuinka Matias otti takin , puki päälle ja mennessään heitti takkaan jotain . Olin omassa rauhassa , katselin kuinka kondomi paketti haihtui savuna ilmaan.

        Yöllä tuntui kylmältä ja tein takkaan uudesta tulet , ulkona oli talven viimeisiä pakkasia . Aamulla keitin kahvia ja katselin naapuri mökille, kun Matias ilmeisesti otti lunta keittääkseen kahvia . Huusin ovesta - tuu tänne kahville Matias
        No matias tuli ja alkoi lämmitellä takan vieressä . Laitoin sille kahvia isoon mukiin ja ojensin . Katselin kuinka Matias värisi vilusta . Autoin Matiasta ottamaan vaatteita pois ja ojensin lämpimän peiton . Suutelin Matiasta huulille , en saanut suudelmaan vastausta , tajusin että se oli nyt tässä tää mun romanssi .- ei sun tartte jääksi muuttua vaikka mä sulle olin vähän tyly .
        -se kait on mun oma asia kui tyly oon .
        Parempi olla hiljaa ajattelin . Vaikka olisin halunnut juosta Matiaksen syliin ja suudella . Iltapäiväl Matias kysyi saako olla mökillä aamuu ku lähtee sit pois takaisin Helsikiin.
        - tottakai voit olla
        Lämmitin saunaa ja kun se lämpesi niin kävin saunassa .
        Sisällä sanoin että menis saunaan . - eiköhän sitä oo toistaiseksi saunomiset saunottu
        - onko sun pakko olla tuollainen hapan-naama
        - ei kai , mä vaan luulin et oon rakastunut.
        - eksä sit enää oo rakastunut
        -eipä kai
        -Mitä jos tulisit tänne ja kokeiltais , suudeltais pitkään , minä ainakin kaipaan sua , suudelmia
        Matias käveli ja minä ja pian suutelimme , itkin onnesta .
        Jatkuu

        Suudelma muuttui selvästi kiihkeämmäksi .
        - mä haluan riisua sut alasti , kantaa sängyyn ja rakastella .
        - mut sä poltit kumit
        - haluankin sinut luomuna , aidosti ja loppuun asti .
        - oisit valmis isäksi ja aviomieheksi ?
        - minä Matias Kulosaari olen valmis
        Keskeytin lauseen ja suutelin Matiasta ja kuin yhteiseen säveleen riisuimme kaikki vaatteet , samassa olimme jo sängyllä . Mulla oli jalat koukussa harallaan ja Matias näykki mun paisuneita nisiä . Mietin olin kai sittenkin valmis haluamaan vauvan . Matiaksen kulli työntyi sisääni ja se oli elämäni nautinnollisin tunne . Paljaana ja kovana tuo paksu kulli täytti minut ääriään myöten . Matias piti sitä syvällä ja sanoi
        - tunnetko sait multa poikuuden , olen nyt mies ja valmis tyhjentää pallit suhun RAKAS
        - tee se , tiedäthän että siitä tulee helposti myös nyt, unettomia öitä , kakkavaippoja , pyykkiä .
        - Tiedän , odotatko kulta saavasi minulta . Matias alkoi liikkua sisälläni .
        - kyllä . Aloin vaan nauttia isosta peniksestä , ajatuksissa kävi miltä tuntuisi olla taas raskaana kun Matias ynähti ja työnteli spermaa sisääni , en ehtinyt mukaan orgasmiin . Tunsin pilluni lainehtivan Matiaksen siittiöistä , lämmin tunne täytti minut , mietin olinko Puumanainen . Mitä ihmettä ajattelin kun tunsin miten penis jäykistyi sisälläni uudelleen . Tunsin terskan auraavan aukkoani leveämmäksi , puskevan reittiä pohjaani , väylää valmiiksi uudelle siemennykselle . Aloin olla taivaissa , rajujen sarjamaisten orgasmien jatkuessa ja jatkuessa . Matias ynisi päälläni ja voimalla painoi koko elimensä mun sisään kokonaan , kohdunsuuta vasten siitin purki spermaa sysäys , sysäykseltä , multa taisi mennä tajunta rajussa orgasmissa .
        Elämäni ensimmäisen kerran koin olevani täysin tyydytetty, ja luultavasti myös hedelmöitetty . Nukahdimme sylikkäin . Jatkuu


      • Ei puuma mielestään
        Ei puuma mielestään kirjoitti:

        Suudelma muuttui selvästi kiihkeämmäksi .
        - mä haluan riisua sut alasti , kantaa sängyyn ja rakastella .
        - mut sä poltit kumit
        - haluankin sinut luomuna , aidosti ja loppuun asti .
        - oisit valmis isäksi ja aviomieheksi ?
        - minä Matias Kulosaari olen valmis
        Keskeytin lauseen ja suutelin Matiasta ja kuin yhteiseen säveleen riisuimme kaikki vaatteet , samassa olimme jo sängyllä . Mulla oli jalat koukussa harallaan ja Matias näykki mun paisuneita nisiä . Mietin olin kai sittenkin valmis haluamaan vauvan . Matiaksen kulli työntyi sisääni ja se oli elämäni nautinnollisin tunne . Paljaana ja kovana tuo paksu kulli täytti minut ääriään myöten . Matias piti sitä syvällä ja sanoi
        - tunnetko sait multa poikuuden , olen nyt mies ja valmis tyhjentää pallit suhun RAKAS
        - tee se , tiedäthän että siitä tulee helposti myös nyt, unettomia öitä , kakkavaippoja , pyykkiä .
        - Tiedän , odotatko kulta saavasi minulta . Matias alkoi liikkua sisälläni .
        - kyllä . Aloin vaan nauttia isosta peniksestä , ajatuksissa kävi miltä tuntuisi olla taas raskaana kun Matias ynähti ja työnteli spermaa sisääni , en ehtinyt mukaan orgasmiin . Tunsin pilluni lainehtivan Matiaksen siittiöistä , lämmin tunne täytti minut , mietin olinko Puumanainen . Mitä ihmettä ajattelin kun tunsin miten penis jäykistyi sisälläni uudelleen . Tunsin terskan auraavan aukkoani leveämmäksi , puskevan reittiä pohjaani , väylää valmiiksi uudelle siemennykselle . Aloin olla taivaissa , rajujen sarjamaisten orgasmien jatkuessa ja jatkuessa . Matias ynisi päälläni ja voimalla painoi koko elimensä mun sisään kokonaan , kohdunsuuta vasten siitin purki spermaa sysäys , sysäykseltä , multa taisi mennä tajunta rajussa orgasmissa .
        Elämäni ensimmäisen kerran koin olevani täysin tyydytetty, ja luultavasti myös hedelmöitetty . Nukahdimme sylikkäin . Jatkuu

        Aika kului mökillä kuin siivillä , rakasteltiin jatkuvasti , en tiennyt sellaista kiihkoa olevan olemassa . Sain kullia melkein mökin jokaisessa paikassa , sellaisissa asennoissa ettei ennen ollut mielessä ees kokeilla , paras on kuitenkin kun ratsastan ja itse ohjaan nautintoa . Nyt kun kotiin lähtö lähenee soitin tyttärille ja kerroin tuovani kotiin myös miehen ja pysyvästi , ja että hääpäiväkin oli jo puhuttu . Tyttäret olivat sitä mieltä että hyvä kun sullakin joku äiti . Kun kerroin miehen iästä , tyttäret siihe - vau oot sä aika mimmi äiskä , saadaaks me pikku veli ja nauroivat . No kerroin puhelimes ettei oltu käytetty ehkäisyä et voisin jo olla raskaana .- olis kiva hoitaa vauvaa , nuorimmainen siihe. Minulta meinasi tulla itku , olin niin onnellinen ja se että nauttisin tulevaisuudessa myös naiseudesta , saadessani melkein koko elämän puuttunutta seksiä . Matias oli sanonut että haluaisi useamman lapsen kanssani , lupailin ainakin yhtä , puhuimme kaikesta mahdollisesta . Juuri ennen kotiin lähtöä makasin selälläni kulli syvällä kun tunsin pahoinvointia ,pientä vaan mutta tiesin että tosiaan olisin jo raskaana . Sanoinkin että luulen että sperma menee haaskuun nyt jonku aikaa , - kui niin . Vastasin sä oot tainnu jo onnistua , mulla sellainen tunne . Liikuimme yhtäaikaiseen orgasmiin .
        Jatkuu


      • Ei puuma mielestään
        Ei puuma mielestään kirjoitti:

        Aika kului mökillä kuin siivillä , rakasteltiin jatkuvasti , en tiennyt sellaista kiihkoa olevan olemassa . Sain kullia melkein mökin jokaisessa paikassa , sellaisissa asennoissa ettei ennen ollut mielessä ees kokeilla , paras on kuitenkin kun ratsastan ja itse ohjaan nautintoa . Nyt kun kotiin lähtö lähenee soitin tyttärille ja kerroin tuovani kotiin myös miehen ja pysyvästi , ja että hääpäiväkin oli jo puhuttu . Tyttäret olivat sitä mieltä että hyvä kun sullakin joku äiti . Kun kerroin miehen iästä , tyttäret siihe - vau oot sä aika mimmi äiskä , saadaaks me pikku veli ja nauroivat . No kerroin puhelimes ettei oltu käytetty ehkäisyä et voisin jo olla raskaana .- olis kiva hoitaa vauvaa , nuorimmainen siihe. Minulta meinasi tulla itku , olin niin onnellinen ja se että nauttisin tulevaisuudessa myös naiseudesta , saadessani melkein koko elämän puuttunutta seksiä . Matias oli sanonut että haluaisi useamman lapsen kanssani , lupailin ainakin yhtä , puhuimme kaikesta mahdollisesta . Juuri ennen kotiin lähtöä makasin selälläni kulli syvällä kun tunsin pahoinvointia ,pientä vaan mutta tiesin että tosiaan olisin jo raskaana . Sanoinkin että luulen että sperma menee haaskuun nyt jonku aikaa , - kui niin . Vastasin sä oot tainnu jo onnistua , mulla sellainen tunne . Liikuimme yhtäaikaiseen orgasmiin .
        Jatkuu

        On tovi kulunut ja asuttu yhdessä jo muutama kuukausi , vaan rakkaus se vaan lisääntyy . Joulu lasta tässä ootetaan ja huomen juhlapäivä , häät nimittäin . .

        Saimme kolme lasta , niitä mulla nyt 6 . Vaan kaikki päättyi liian äkkiä työtapaturma vei mieheni haudan lepoon .

        Oon tätänykyä 6 kymppinen ja uudelleen naimisissa .
        Ei 80 luvulla puhuttu puuma naisista , olinkohan sellainen ?


      • Stig Uppåt
        Ei puuma mielestään kirjoitti:

        On tovi kulunut ja asuttu yhdessä jo muutama kuukausi , vaan rakkaus se vaan lisääntyy . Joulu lasta tässä ootetaan ja huomen juhlapäivä , häät nimittäin . .

        Saimme kolme lasta , niitä mulla nyt 6 . Vaan kaikki päättyi liian äkkiä työtapaturma vei mieheni haudan lepoon .

        Oon tätänykyä 6 kymppinen ja uudelleen naimisissa .
        Ei 80 luvulla puhuttu puuma naisista , olinkohan sellainen ?

        Teillä päin sitä läheteltiin tekstiviestejä jo 27 vuotta taaksepäin !!


      • Et ole kirjailija :)
        Ei puuma mielestään kirjoitti:

        On tovi kulunut ja asuttu yhdessä jo muutama kuukausi , vaan rakkaus se vaan lisääntyy . Joulu lasta tässä ootetaan ja huomen juhlapäivä , häät nimittäin . .

        Saimme kolme lasta , niitä mulla nyt 6 . Vaan kaikki päättyi liian äkkiä työtapaturma vei mieheni haudan lepoon .

        Oon tätänykyä 6 kymppinen ja uudelleen naimisissa .
        Ei 80 luvulla puhuttu puuma naisista , olinkohan sellainen ?

        Kaikkien tekstiviestien lisäksi Matias tuli talviloma-aikaan pelkät sortsit jalassa saunomaan. Oli muuten karaistunut nuorimies.

        Muutenkin koko juttu lestadiolaismiehinesi ym. on todellla typerää jorinaa.


      • Anonyymi
        Ei puuma mielestään kirjoitti:

        Olin kuin sulaa vahaa "pojan" imeskellessä nännejäni , jotenkin se kullikin hieroi häpyäni , olin kohta niin kiimassa että antaisin Matiaksen panna mua . Toppuuttelin ja kaadoin kuksiin konjakit, vähän pettyneenä Matias tarttui kuksaan ja erkani minusta. Aloin miettiä uskallanko päästää Matiasta enää niin läheiseen kanssakäymiseen kun ehkäisyä ei ollut ja pika pikaa laskeskelin myös että nyt ei tosiaan olisi mitään varmoja päiviä. Kiipesimme lauteille ja joimme lisää . Juttu alkoi luistaa hyvin ja välillä myös suudeltiin kuumissa löylyissä . Pullo oli lähes tyhjä kun otin Matiaksen pehmenneen kalun käsittelyyn , se paisui nopeasti kädessäni . Tein jotain sellaista mitä en ollut koskaan tehnyt , otin varmasti 25 cm pitkän aisan huulieni väliin se oli myös valtavan paksu . Viitisen minuuttia imin ja nuolin Matiaksen penistä , rintani saivat hyväilyä koko ajan .
        Otin kullin niin syvään kun sain suuhuni ja aloin liikuttaa suutani . Matias alkoi äännellä ja toppuutteli minua , yritti saada lopettamaan . Tiesin laukeamisen olevan lähellä , aloin hyväillä samalla isompia kiveksiä mitä olin nähnyt . Samalla ensimmäinen sperma ryöppy ja toinenkin ehti tulla suuhuni , nieleskelin spermaa samalla kun ohjailn loppuja sperma ruiskeita rinnoilleni . En uskonut että spermaa tosiaan voi tulla noin paljon , mietin että jos tuo satsi olisi päässyt pilluuni niin taatusti olisin raskaana alta aikayksikön . - kiitos , Matias huokaisi . Otimme viimeisiä hömpsyi pullosta ja heittelimme löylyjä .
        Menimme pesulle ja minun piti kuulemma istua jakkaralla pesun ajan . Suljin silmäni ja nautin kun minut saippuoitiin , pestiin hiukset , huuhdeltiin , Matias laittoi hoitoainetta hiuksiini ja antoi peniksensä seisoa selkääni vasten . Sitten Matias kaivoi partahöylänsä , vaihtoi uuden terän ja aloitti alapääni sheivaamisen . Mun piti kuulemma kiivetä lauteelle selälleen .
        Niin sitten tein ja tovin valuvan pillun ympärillä touhuttuaan , kertoi olevani posliini . Kokeilin ja ihastuin loppu tulokseen .
        Matias tuli nojaamaan käsien varassa päälleni . Suudelma oli pitkä ja valtavan ihana . Seisova kulli hieroi klitoristani terskan kohoumalla . Huh kun vaarallista ja sain sanottua . Pitäis se hiushoito pestä pois . Matias talutti mut pesutilaan ja hyväili klitorista. Olin orkkutaivaassa kun Matias huuhtoo hiuksiani . Saanko jäädä yöksi kysyy Matias. Nyökkään ja sanon - muistat että nukut vieressäni ja lupaat ettet tuu mun pilluun .
        - Miksen saa ?
        - ei oo ehkäisyä .
        -Etkö sä halua enää lapsia .
        - Eiköhän nuo kolme riitä . Sä vissii haluaisit päästä panee mua ja spermaamaan pilluni . Puhuttiin aikas ronskisti kun konjamiini alkoi tehdä vaikutuksiaan .
        - En sitä kiellä ettenkö haluis antaa poikuutta sulle ja ajatus että sais vielä siittää samalla , katso nyt . Katsoin ja terskanpää oli kuin pallo pyöreä , kulli oli vieläkin paisuneempi kun olin nähny .
        - Ja poikuus tallella , hyvä niin ja naureskelin . Runkkailin Matiaksen seisokkia ja ajattelin tyhjätä sen paineista . Matias kuitenkin halusi jo jotain syötävää ja otimmekin saunamakkaraa.
        Sisällä avasimme kumpikin Magyar valkoviini pullon ja joimme suoraa pullosta , ja ei kauankaan kun pullot näytti tyhjenevän .
        Alkoi myös olla kännis niin sanoin meneväni sänkyyn . Matias tuli saman peiton. Tai oikeastaan kömpi mun päälle . Makasin jalat harallaan Matiaksen alla pillu kosteana raollaan . Olin kännis niin myös matias , tunsin mite kova penis hieroi ja etsi reikääni . Olin tulessa siittimen hangatessa klitoristani , nukahdin . Hätkähdin kun Matias hieroi klittaani ja imi nännejä.
        - saanko mä tulla sun sisään , saanhan Matias anoi .
        - jos sul on kumi niin sitten . Nukadimme kumpikin .
        Aamulla heräsin kyljelläni , Matias takanani . Seisokki oli sisällä pillussani terskan verran . Jatkuu .

        Mulla isompi


      • Anonyymi
        Stig Uppåt kirjoitti:

        Teillä päin sitä läheteltiin tekstiviestejä jo 27 vuotta taaksepäin !!

        On tekstiviestejä lähetelty jo kohta kolkytvuotta


      • Anonyymi
        Stig Uppåt kirjoitti:

        Teillä päin sitä läheteltiin tekstiviestejä jo 27 vuotta taaksepäin !!

        Ei toki vielä tuolloin 2012 ku noi parikytvuot


    • napsuttelija26

      Täyttä fuulaa

      • On näitä nähty

        Taidat olla vaan kateellinen, runkkari.


    • Kyrpäjoosepi

      Huora mikä huora! Ja valehtelee saatana!

    • Penis

      Olipas mukava tarina :3

    • doooriis

      ihana tarina!

    • Mailaa mekkoon

      Kiihottava tarina

    • Anonyymi

      Minä irtaannuin kans lesdatioliikkeestä, mies jäi vielä siihen,ja lapaset kuusi kappaletta. Kun lähtivät seuroihin pakkasin kamat ja mökille. Olin ollut jo koko päivän kun illalla kuulin auton äänen, Kaksi nuorta poikaa tuli ovelle ja kysy miestäni.
      Kerroin että on seuroissa, mutta minä en enää mene sinne. Pojilla oli auto rikki kulki vaan hitaasti. Kerroin olkaa mun luona ja aamulla soitellaan apua. Varoen kysyivät voivatko ottaa juomia, sanoin voitte jos annatte minullekkin.
      Muutaman juoman jälkeen huomasin että menee päähän, nauroin pojille en ole ottanut kolmeenkymmeneen vuoteen, pojat laittoi rukaa keittiössä halasin toista kiitoksesksi rutisti minua ja suuteli se oli erilaista kun mieheni se oli kosteaa kiihottavaa suutelin ja suutelin annoin käsien hyväillä vartaloa painoin kättä pillua vasten, jokin minussa avautu vedin poikaa sängylle.
      Kun vieraat huulet ensikertaa painui nänneille huusin ja nautin ja kohta olin alasti tunsin toisen pojan hyväilevän jalkoja kun sormet saavutti karvat olin kuin tulessa olin monesti haaveillut miltä tuntus olla niin vapaa kuin nyt.

      En pannut yhtään vastaan kun jalkoja nostettiin ja tultiin sisään nostin lantiota että sain kunnolla sisään, kova nuori kalu oli ihana tunsin siitä varresta että haluaa kunnolla ei ollut pehmyt sain melkein heti kuumaa spermaa sisälle se tuntui taivaalliselta, toinen tuli heti sisään pidin jaloilla kiinni tunsin että tulen kunnolla huusin kädet suorana kun toinen imi samalla rintoja. Jäin makaamaan sängylle vähäksi aikaa nousin syömään sanoin pojille, olen ollut miehella vain rumasti sanottuna panopuu, pojat nauroi nyt olet meidän omana haluatko.
      Halasin kumpaakin olette ihania.
      Muutama juoma ja tunsin taas halua, laskeuduin alas ja imin kalua kun sain takaa kalun sisään tunsin olevani haluttu sain orgasmin ja kalu laukesi suuhuni tunsin kuinka sain sisään taas ihanan lämmintä spermaa.
      Nukuin poiken välissä ja sain ihanasti kyljellään takaa ja edestä, aamula pojat sai apua ja lähtivät. Illalla otin omia juomia ja haaveilin tapahtuneesta kuulin auton äänen ja koputuksen. Sain kokea toisen ihanan yön.
      Asun vielä perheeni kanssa, mutta käyn joskus omilla reissuilla poikain kanssa, silloin olen heidän oma. Kestän perheelämää mieheni kanssa nyt paremmin

      • Anonyymi

        Hienoa, seksi on nautintoa varten. Olisi upeaa tavata sinunlainen nainen joko yksin tai kavereiden kanssa


    • Anonyymi

      Olin tutustunut poikamieheen Janiin pihalla, lapsia hoitaessa. Menin Janille kylään, kysy otatko siideriä sanoin olen raskaana, istuttiin ja puhuttiin jostakin syystä kerroin että olen miehelle vain lapsitehdas kun niitä on jo neljä.
      Jani halasi älä nyt. Sanoin haluaisin tehdä muutakin kuin olla miehelleni tyydyttäjä.
      Jani halasi koko ajan tunsin että olen turvassa rutistin ja olin vaan. Sanoin haluaisin jotain kaunista ja että minua halutaan.
      Jani suuteli ja suuteli tunsin ekakertaa että mua halutaan ja haluan itsekkin. Suudeltiin ja Jani hyväili rintoja annoin hyväillä ja jopa halusin, hieroin sievästi kovettunutta kalua, tunsin himoa oikeaa himoa. Katsoimme toisia ja riisuuduttiin ja makkariin vauhdilla. En muista milloin olen niin jännittänyt Janin huulet nänneillä lopetti jännittämisen nautin ja oikein työnnin rintoja eteen pillussa tuntui vihlasuja koko ajan Jani suuteli vatsaa ja aivan pillun yläosasta pidin kädellä päästä kiinni Jani laskeutui yritin vetää ylös huulet kosketti pillua voi luoja sitä ei ole minulle tehty , en enää ujostellut olin vaan himon kourissa yllättävä tunne halusin vain lisää ja lisää tunsin orgasmin olevan tulossa Jani vaan jatkoi kun se tuli halusin halusin ja halusin se tunne oli mieletön, siirryin viereen ja sanoinajattele eka kerta oli ihanaa.
      Sanoin että en ole saanut näyttää halujani, Jani sanoi täällä saat.
      Huväilin kalua ja suutelin sitä imin katsoin Janiin katso Jani silmiin näetkö kun nautin, ihanan kova nam. Nousin päälle laitoin sisään Jani rakas saat siittää minua sinulla on kivan kova ja kuiskasin paljon isompi kuin ukolla, Nain kunnolla kerroin että olen aina halunnut olla vähän lutka välillä olen haaveillut että minua nai vuorotellen miehet, kysyin olenko lutka kotiäiti Jani piti lantiosta kiinni olet tosi lutka nautit kun miehet näkee sun kiimapillun ja runkkaa, nain hulluna Jania ja laukesinliikuin sievästi Jani painoi lantiota kuiskasin siitä voi nyt tunsin kuumaa sisäällä liikuin tunsin tulee vartta pitkin ulos liikuin sievästi pitkään Halasin Jania tätä tarkoitin nyt halusin hulluna ja halusin lujempaa että saan tuntea kun laukeat.
      Maattiin jonkin aikaa minun piti lähteä, Jani sanoi ensi kerralla saat olla lutka teini, onko sinulla vaatteita, nauroin ostan jos ei ole.

    • Anonyymi

      Vaikia uskoa ettäkö tämän sadun kertoja olis edes nainen liekö matias itse kertojana nimeään muunnellen jarista matiakseksi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe