Työskentelen kosmetologina omassa yrityksessäni. Haluaisin kuulla mielipiteitännne siitä, miten kauneudenhoitoalan yritystä kannattaisi markkinoida?
Mikä kauneushoitoloiden markkinoinnissa saa esimerkiksi teidät valitsemaan juuri tietyn yrityksen?
Yleensäkin mikä teidän mielestä on palvelualan yrityksille tehokkainta markkinointia?
Kauneushoitolan markkinointi
1
261
Vastaukset
- Sinun eduksesi
Lyhyesti vastaus kysymykseesi!
Kilpailu asiakkaista ja asiakas tyytyväisyydestä edellyttää, että sinulla on käytössäsi huippu tehokkaat markkinointi työkalut.
Silloin voit tehdä asiakkaita kiinnostavat tarjoukset,(esim.,erikoistarjoukset, jatkuva etu,ja muut herkut) ja samalla rakentaa oman kanta-asiakasjärjestelmän ja profiloidun asiakas tietokannan.
Näin voit markkinoida tuotteesi ja palvelun sinun palvelun sopiviin kohderyhmiin rajattomasti ja ohjamme asiakkaat ovellesi!
Tyytyväinen asiakas saa hyvän palvelun ja käyttää sinun palveluasi uudestaan ja uudestaan!
Kohta (01.03.2013) avaamme ensin Suomessa ja Unkarissa huippu tehokkaan ja edullisen kanta-asiakas täsmämarkkinointi palvelun "kaikilla herkuilla" missä ovat mm.tuote/ palveluajanvaraus/peruutus ym.online 24 toiminta….
Ensimmäisille kolmellekymmenelle yrittäjille palvelumme on ILMAINEN.
Katso ja ota yhteyttä heti , että mahdut mukaan!
http://bestdiili.com [email protected] Gsm: 358 40 471 8536
Terveisin.
BestDiili.com
P.S.
Hyvää ystävänpäivää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069