Steinerkoulujen vanhempainyhdistyksen hallituksen jäsenet

Kakskymment

Olen jo vuosia ihmetellyt miksi vanhempainyhdistyksen hallitukseen kuuluvien nimiä ei kerrota julkisuuteen, esim. koulujen kotia tulevissa tiedotteissa kerrotaan vain että tällainenkin on, mutta nimiä ei sanota missään, ei netissä, ei missään. Kerran kun lapseni koulunkäynnistä oli kyse olisin halunnut keskustella kouluun liittyvistä asioista jonkun hallituksen jäsenen kanssa, (kyse oli koulukiusaamisesta jonka kohteena oli muitakin oppilaita) niin minulle ei tuota tietoa annettu. Sain sitten yhden hallituksen jäsenen nimen vahingossa tietää ja soitin hänelle. Hän sanoi että hän on vain nimellisesti siinä mukana että ei hän mitään koulun asioista tiedä. Myös hänen omaa lastaan kiusattiin. Ihmettelin ja edelleen ihmettelen että hän ei mitään kantaa tuohon kiusaamisasiaan ottanut. Vaikka hänen omaa lastaan myös kiusattiin.

5

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nousukkaat???

Ainakin Jyväskylän steinerkoulu kuuluu tähän KIVA -systeemiin, jonka tavoitteena on kitkeä kiusaamista. Otapa yhteyttä vaikka rehtoriin, jos hänen yhteystietonsa sentään löytyisivät.

Olen itse ihmetellyt sitä, että koulu ei saa kuriin kiusaavaa aikuista. Koulun piirissä on todella julkisuudenkipeä (hänen hienon perheen tulee näkyä keinolla millä hyvänsä), mutta pelaa ihmeellisiä pelejä mm. ajamalla ihmisiä ulos (lapsia tai aikuisia) koulun avoimista myyjäisistä. Tällaiseen koulun tulisi puuttua kovalla kädellä. Ei sen puolenne, ymmärrän, jos koulu ei saa häirikköä kuriin, kun ei sitä ole saanut moni muukaan instanssi. On aikoinaan erään kunnan hyväveli - kuvioissa saanut huseerata siihen malliin, että hänelle jäi usko, että hän on jotenkin paljon parempi ihminen, kuin muut.

En tiedä, onko tyypillistä tällaisille ns, nousukkaille, joita steinerkoulussa varmaankin pörrää paljon.

• ohhoojooppp

kkhhhylllhhhasshhhevvhhooooooooooiiiioohhoolllaaahjjjaaa aaaaaikkhhhaatyypillistashhshhthaminulle

• sainsanottuuahhaahhk

kylla kuva, violetti nyt s i aahhhhaaahhaa
      onjoo
      jatuhhkkoooppoollhhoo
      p

• ohhhokkholhop

nneehhnnnehhhnnhheeeee
        hhhooohhjooppoghhjhjooohhjhhhjoooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3835
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3350
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      52
      2412
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      52
      2114
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1931
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe