Ihana Egypti

ramsab

Muutama päivä sitten kotiutunut Egyptistä,ja nyt on kova hinku päästä nopeasti takaisin.
Paikalliset ihmiset aivan ihanat. Niihin tutustuu todella helposti jos vain haluaa. Kovin avuliaita ja ystävällisiä. Niiden seurassa ei koskaan ollut turvaton olo.
Kauppiaat alkuun pelottavia mutta ei ne päälle tule :) Asenne kohdallaan niin pärjää hyvin.
Hotellialueen pikkukaupat myös ihanat,kauppiaat siellä todella ystävällisiä ja luotettavia. Eikä hinnatkaan kovinkaan korkeat.
Syksyllä takaisin Hurghadaan =)=)

49

1480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeeves99

      Missä hotellissa olit?

    • Aina vain Egyptiin

      Kiva lukea täällä välillä positiivisia kokemuksia Egyptistä ja nimenomaan Hurghadasta. Itse olen Egyptissä kolmesti matkustanut ja joka kerta sinne haluaa takaisin. Tammikuussa kävin viimeksi ja kova hinku päästä äkkiä sinne, onneksi kesäkuulle ei ole enää pitkä aika.

      Missä hotellissa olit? Olisi kuulla enemmänkin...

      • koira

        moi

        menepä punaisenmeren kierros kritina kruisesin laivalla, näet parhaat palat egyptistä sekä maista että mereltä....suosittelen


    • ramsab

      Asuin MinaMarkissa. Hotelli itsessään ei kovinkaan kummoinen,mutta kun matkan tarkoitus ei ollut viettää aikaa hotellihuoneessa niin... :)
      Aina vaan Egyptiin---> Voisinpa lähteä mukaan :) Yksinkö matkustat??

    • Aina vaan Egyptiin:)

      Kesäkuussa matkustan mieheni ja lasten kanssa. Toivottavasti aika menisi nopeasti, en millään malttaisi odottaa. Mieheni on juuri parhaillaan Hurghadassa ja oli käynyt sukellusveneellä "sukeltamassa", oli ollut kuulemma ihan kiva kokemus.

      • ramsab

        Kyllä se aika menee.. Mä joudun odottamaan syksyyn asti... huoh.. Aika epistä.. heh..
        Oliko se sellanen "lasivene"?? Niitä siellä mainostettiin, sukella kastumatta tai jotain siihen suuntaan :)


      • Fatima

        Eikä ole misaan sukeltamasa,se on minun luona ja me ollaan kokoajan taalla hotellihuoneessa


    • Aina vaan Egyptiin=)

      Itse olen käynyt aiemmilla reissuilla lasipohjavenee eli istutaan normaalisti veneessä ja katsotaan lasin läpi pohjaan. Olen käynyt sellaisessa puolisukellusveneessä eli alussa istuttiin kannella ja kun oltiin riuttojen luona niin sitten menimme alas jolloin oltiin veden alla. Nyt siis mieheni oli aivan oikeassa sukellusveneessä, Sindbad Aqua Park Resorilla (Hurghadassa) on omat sukellusveneet (Suomalais valmisteisia kuulemma). Eli Egyptissä on siis kolmea erilaista tapaa katsoa Punaisenmeren riuttoja ja kaloja. Itse pääsen kesällä testaamaan tämän oikean sukellusveneen, mennään samaan hotelliin jossa mieheni nyt on.

    • nahkanaama

      Myö käytiin mamman kanssa Egyptissä 2 vuotta sitten. Kohteeksi valittiin El Gouna.
      Paikka oli loman kannalta aivan täydellinen vaikkakin on rakennettu nimenomaan turisteille.
      Paikalliset olivat todella ystävällisiä ja reissusta ei jäänyt yhtään mitään pahaa sanottavaa.
      Lähtisin ihan milloin vaan takasin sinne.

    • Naisen asema

      Olen lukenut että naisturistit joutuvat siellä seksuaalisen häirinnän kohteiksi aina?. Kulttuurinsa ei paljon naisia arvosta.

    • Juunappi

      Minä en kyllä menisi sanomaan, että on käynyt Egyptissä jos on lomaillut Hurghadassa tai yleensäkin niillä suunnilla. Todellinen Egypti on ihan jossain muualla.

      • grh....

        aiwan totta, yleensä hotellialueet on siistejä, ottaa taksi tai bussi ja menkää kattomaan paikallista elämää, kertokaa sitten, kolme viikkoo sitten tultu intiasta ja katelu maata muualtakin kuin hotelin uima-altaata käsin..tuskin meen sinne enää ikinä..enkä muutenkaan muslimimaahan, elukoita ne on...


    • turistikuoli

      Olimme tammikuussa Sharm el Sheikissä, ja silloin siellä tapahtui turistialueella ammuskelu rahanvaihtopisteen edessä, jossa kuoli yksi turisti ja yksi loukkaantui. Tämä tapahtui 8 aikaan illalla. Ohiajavasta autosta ammuttiin kohti rahanvaihtopistettä. Eipä siis todellakaan tee mieli uudestaan Egyptiin, vaikka paikka oli muuten ihana, ja varsinkin snorklaus ja kalojen katselu. Onneksi sitä voi tehdä muuallakin, noin epävakaisiin oloihin en enää lähde. Aseistetut sotilaat ja tarkastuspisteet eivät myöskään kohottanee mielialaa.

      • kukkalie

        myös muissa maissa kuolee turisteja ihan viikoittain, eikä kotomaassakaan pysyvistä kukaan ole vielä elänyt ikuisesti joten so what.


    • RedDragon

      Minne Egytissä, ja mitä hotellia suosittelette? Lähdemme heinäkuun lopulla avopuolisoni kanssa mahdollisesti Egyptiin.. Allinclusive olisi mahdollisesti hyvä. Rantalomaa lähinnä haluamme, eikä ihan kaatamalla turisteja. Mitä retkiä/nähtävyyksiä suosittelette?

    • dfs563453

      En ymmärrä miksi naiset matkustavat noihin maihin joissa on tätä naisten alistamista. Matkustamalla sinne ja antamalla heille rahaa te tuette sitä käytöstä mitä siellä naisille annetaan.

      • Logistikko

        Kun ei välitä siitä, että naisilla ja meillä vääräuskoisilla ei ole mitään arvoa heidän kulttuurissaan , niin lomakohteena Egyptikin menee. Parhaiten ja turvalisesti näkee Egyptiä Niilin risteilyllä ja kannattaa ostaa silloin myös kaikki retket. Oli unohtumaton elämys matkusataa esim. retkelle Assuaniin sotilassaattueen turvaamana erämaan halki... Laivojen ruokatarjoilu oli myös erinomainen, eikä vatsavaivoja tullut, paitsi niille jotka erehtyivät syömään jotain välipalaa maissa.
        Toinen matka kannattaa tehdä Kairoon ja Gizan pyramideille sfinskeineen. Kairon Egyptiläinen museo ja liikenne jättävät unohtumattomat muistijäljet. Naisporukassa ei toki kannata yksin lähteä, edes taksiin...


      • ihana maa
        Logistikko kirjoitti:

        Kun ei välitä siitä, että naisilla ja meillä vääräuskoisilla ei ole mitään arvoa heidän kulttuurissaan , niin lomakohteena Egyptikin menee. Parhaiten ja turvalisesti näkee Egyptiä Niilin risteilyllä ja kannattaa ostaa silloin myös kaikki retket. Oli unohtumaton elämys matkusataa esim. retkelle Assuaniin sotilassaattueen turvaamana erämaan halki... Laivojen ruokatarjoilu oli myös erinomainen, eikä vatsavaivoja tullut, paitsi niille jotka erehtyivät syömään jotain välipalaa maissa.
        Toinen matka kannattaa tehdä Kairoon ja Gizan pyramideille sfinskeineen. Kairon Egyptiläinen museo ja liikenne jättävät unohtumattomat muistijäljet. Naisporukassa ei toki kannata yksin lähteä, edes taksiin...

        no hoh hoh, 14 kertaa egyptissä käyneenä, ja yleensä kahdestaan ystävättäreni kanssa sanon et ihan vapaasti voit mennä Egyptiin naisporukassa, mekin menty varmaan noin 7 kertaa matka taksilla Hurgadasta Luxoriin ja takaisin, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Menkäähän joskus ihan aitoon egyptiläiseen kotiin tutustumaan ja tulkaa vasta sitten tänne keskustelemaan naisten asemasta. Ja vastakohdaksi voidaan ottaa tämä meidän rakas Suomi jossa kotihälytykset ovat arkipäivää, ei täälläkään missä lintukodossa asuta.


    • Ei ennen epyktissä

      Haluaisin nähdä:
      - Pyramideja
      - sfinksejä
      - Muumioita
      - vanhaa kulttuuria
      -aitoja paikallisia olosuhteita
      Rantaloma ei juurikaan kiinnosta.
      Vaikkapa omatoimijärjestelyin.
      Vai pitäisikö olla valmispaketti ja opasretkineen että saa jotain oikeasti irti?
      Mistä kannattaisi varata hotellia ja mihin lennot?
      Mitä kannattaa huomioida, kun minä ja vaimoni lähtisimme esim. ensi jouluksi egyptiin noin viikoksi?

      • tuskin uudelleen

        Joulukuussa Hurghada käytynä. Toisin kuin aloittaja, totean, että paikallisten olevan vastenmieleisen töykeitä kauppureita, jotka joka tilanteessa pyrkivät kusettamaan matkailijoita. Taksikuskit ovatkin jo sitten ihan oma "rotunsa". Maksun jälkeen alkavat vänkäämään, että maksu on tehty vääränarvoisilla seteleillä. Olkaahan varovaisia ja maksaessanne kyytiä antakaa kuskille seteli kerrallaan, niin että hän ne näkee samaan aikaan kuin sinä. Sanoin kuvaamaton on veetutuksen ilme heidän kasvoillaan, kun tajuavat, että tuota matkailijaa ei kuseteta. Hurgahadassa viikko kului hyvän tason all-inclusive hotellissa ja hyvä niin, sillä mitään näkemisen arvoista ei hotellin ulkopuolella ole. Hyvä ja edullinen kohde laiskottelulomalle, kunhan vain ottaa tuon all-inc paketin


    • tylsät lomat

      Haluan tietää minkä tähden tehdään näitä "kulttuurimatkoja" ja muita seikkailuja. Jos ette oikeasti aio mitään lomalla kokea niin samoin minun mielestäni tuo asia hoituu televisiosta katsomalla.

      Loman on tarkoitus olla nautiskelua laadukkaassa majoituksessa, erillaisessa ympäristössä ja miellyttävässä seurassa. Lomalla saa nauttia alkoholiakin tavallista enemmän (ja liika muuttaa loman huonoksi). Kaikesta tuosta muodostuu vaikkapa 2 viikon jatkuva nautinnollinen elämys.

      Sitä en voi ymmärtää mitä kokemusta tai rahanarvoista pelkät nähtävyydet tai muut lapselliset seikkailu lomat muka voivat antaa ja sitä tässä kysynkin (ilman sellaisen loman haukkumista).

      • jfdköa

        No seikkailuja ei kyllä voi tehdä kotisohvalta käsin. Kulttuuria kyllä näkee telkustakin, mutta on se nyt ihan eri juttu ajaa hiekkadyyneja ylös ja alas kuin että katsoisi telkusta dyyneja, jotka näyttää ruudulta katsottuna pelkältä hiekkakasalta, mutta livenä nähtynä hiekkavuorelta.

        Telkkua katsomalla ei myöskään voi etsiä fossiileja, uida kuumissa lähteissä, ratsastaa kamelilla jne.

        Mä taas en lähtisi lomalle pelkän erilaisen ympäristön, laadukkaan majoituksen tai miellyttävän seuran takia. Mun mielestä sellainen on rahan tuhlausta. ( ei pahalla,
        ymmärrän kyllä hyvin, että monet muut nauttivat juuri sellaisesta lomailusta)


    • jee jee jeeeeee

      itse ajattelin lähteä toukokuussa äkkilähdöllä. Millaset kelit on silloin ja hinta tasosta oisin kysyny ja onko siellä samanlaisia laukku kenkä ja vaattekauppoja kun esim turkissa

    • Rannalla nauttien

      Sharmi, El Gouna ja Hurghada nähty ja koettu. Itse olen joka kerta nauttinut matkasta etenkin lämmöstä ja maisemista. Kohta pääsen taas Hurhadaan ja olen siitä enemmän kuin ylpeä. Olen käynyt Luxorissa ja Kairossa, mutta en ole mikään niin kulttuurin ja turistinähtävyyksien katselija. Olen nauttinut ja tulen nauttimaan Egyptin lomista. Syy miksi haluan matkustaa Egyptiin on ihan se että siellä on takuuvarma aurinko ja lyhyt lentomatka sekä suht´kohtuulliset matkojen hinnat ja paikallinen hintataso.

      Olen saanut aina hyvää palvelua jokaisessa Egyptissä käymissäni hotelleissa ja olen saanut hyvin positiivisen kuvan ihmisistä. Tosin sehän on vain pintapuolista, mutta kun en ole sen parempaa tuttavuutta sinne mennyt tekemäänkään. Kyllähän Egyptiläiset miehet kohtelevat naisia miten sattuu, mutta itse en tälle kulttuurille voi mitään, mutta se ei ole syy olla sinne matkustamatta.

      Naisena en ole joutunut ahdisteltavaksi, olen ollut perheen, sukulaisien ja ystävän kanssa reissussa. Taksikuskit tosiaan yrittää kusettaa mutta kun päättää antaa juuri sen mitä on alussa sovittu niin eipähän ne siihen ole mitään mahtaneet. Kauppiaat ovat joissakin ollut liian tyrkkyjä, mutta se on heidän tapansa tehdä kauppaa.

      • supaukko

        Olen kanssasi samoilla linjoilla. Pariin kertaan Hurghadassa käyneenä ja kesällä kahden viikon matka tulollaan : ) Laitesukelluskurssi ja muuta mukavaa taas tiedossa. Ihan herkkähipiäisen ei kannata suunnata egyptiin; siitä voi saada vaikka kulttuurishokin, kun ei ole monessakaan paikassa tottunut ystävällisiin ihmisiin sekä hyvään palveluun, jota on Hurghadassa(kin) tarjolla. Kulttuuria ja aavikkoa, hyvää ruokaa ja turkoosia merta, kuka mitäkin lomaltaan odottaa. Tottakai, kuten kaikissa kohteissa joissa turisteja käy, on omat miinusmerkkinsäkin. En kuitenkaan usko hölynpölyyn naisten ahdistelusta, ennemmin täällä kotimaassa ulkomaan uroot ovat naistemme iholla, vai onko jollakulla kokemusta? Kauppiaat käyvät ahkerasti kimppuun, mutteivät sentään hipiälle tule, eivätkä varsinkaan jos ei mene basaarialueelle. Kysehän on valinnoista. Jo aikanaan YK-joukoissa Siinailla ja Suezilla vuoden päivät palvelleena tämä kulttuuri tuli tutuksi ja edelleen tuntuu hienolta matkustaa egyptiin. Joidenkin parjaamat kauppiaatkin ovat sentään egyptiläisiä eivätkä kaikkialta muualta tulleita. Esimerkiksi kanarialla, joka on minun(kin) osaltani nähty, ei ole sen paremmin kulttuuria kuin paikallisia kauppiaitakaan. Sopivan lyhyen lennon päässä oleva ihan loistava rantaloma- ja kulttuurikohde. Suosittelen lämpimästi (sitäkin riittää) joskaan en nirppanokille.


    • matkarönkijä

      No just??Minä matkustan kaupunki lomille.Viimeksi kävin new-york:ssa syksyllä lähden lontooseen,sitten washingtonDC..jne.Eli pointtini on omatoimiset matkat ovat juuri niitä missä kohde puhuttelee sinua juuri niin kuten pitääkin.Ei mitään järjestettyjä retkiä,esim just jonnekkin Pyramiideille tai johonkin hautuumaille??Esim new-york:ssa hyppään metroon ja se jos mikään on paljon mieleenpainuvampi,kun ne löhöily-lomailun järjestetyt retket/Niitä näkee telkkarista..

    • weisss

      En haluaisi matkustaa ainakaan Egyptiin, joka on oikea turistirysä. Samaan kategoriaan kuuluu Turkki, Thaimaa, Espanja, Teneriffa jne.. Toki näistäkin maista löytyy paikkoja joissa ei juuri turisteja liiku, mutta jostakin syystä ne tuppaa liikkumaan aina samoissa paikoissa. Minua kiinnostaa paikat joissa näkee maan aitoa elämää, ts. ei-turistirysät.

      • fjkdsöa

        Eihän Egypti ole turistirysä, vaan Hurgada ja Sharm el Sheikh.

        Menepä vaikka Ain Sokhnaniin tai Aleksandriaan, jos haluat lomailla ilman turistilaumoja.


      • 14+14

        Miten määrittelet turistirysän?
        Egyptissä ns. turistirantakohteissa jo kävelymatkan päässä hotelleista löytyy paikallisasutusta. Olen istunut leirinuotiolla siirtotyöläisten kanssa, vieraillut paikallisissa kodeissa, keskustellut monenlaisten ihmisten kanssa.

        Egyptin kulttuuri on miehiä ja bisnestä suosiva, tuloerot ovat suuret. Tämä täytyy ymmärtää ja osata asennoitua.Yksin matkustavalle naiselle en omatoimimatkailua maassa suosittele, sitäkin olen kokeillut...

        Varmasti helpompaa makoilla *****kaikki-mulle-heti-tänne -hotellin uima-altaalla ja juoksuttaa henkilökuntaa. Mutta kukin tavallaan.
        Matkustellaan ja opitaan elämään....


    • mm-76

      Muutama vuosi sitten oltiin Makadi Bayssa ja paikka oli aivan mahtava. Lapsille oli järjestetty erinlaista puuhaa.Takaisin pitäisi päästä...

    • sinuhe reiska

      Olen matkustellut paljon mutta pahempaa per**läviä kuin hurghada saa maailmalta hakea!
      Kohde on täysin keinotekoinen missä ei ole mitään aitoa ilman turisteja siellä asuisi pari kalastajaa 74kamelia ja kolme beduiiniä.
      Paikallisilla ihmisillä ei ole mitään tekemistä normaalin egyptiläisen ihmisen kanssa hurghadaan on kerääntynyt kaiken maailman huijjarit joiden ainoa tarkoitus on huijjata turistia kaikilla tavoilla mitä ikinä on keksitty ja uusia keksitään joka päivä!
      Käytös on erittäin töykeätä ja tavat ovat parempia simpasseilla kuin hurghadan egyptiläisellä...
      Paskaisempaa läveä kuin hurghada kaupunkina saa hakea joka paikka täynnä roskaa ja sitä itseänsä hotellit eivät saa laskea jätteitä mereen,joten ne kerätään loka-autoon joka ajetaan muutama kilometri kaupungista johonkin tien viereen parkiin ja ventiilit auki! Tuli nähtyä omin silmin!

      Ainoa hyvä asia hurghadassa on punainenmeri jos tykää sukeltaa/snorklata jos ne ei kiinnosta niin turha mennä senkään takia.

      Ruoka oli ala arvoista pas**kaa
      Kauppiaat mielipuolia 5 metriä ei saanut kävellä rauhassa!

      Jos haluaa aidosti tutusta egyptiin ja aitoihin ihmisiin siellä niin pitää mennä ihan muualle kuin hurghadaan!
      En vastusta erilaisia kulttuureita jos niihin aidosti pääsee tutustumaan,niin se avartaa
      Mutta hurghadalla ei ole mitään tekemistä ko asian kanssa
      En ollut kovin rasisti ennen reissua mutta hurghada kokemuksen jälkeen olen hieman enempi kuin ennen matkaa!

    • eieuejdhjss
    • EVVK.

      Varsin vastenmielinen matkakohde.

    • Kairoon

      Olen suunnitellut järjestää salaisen kultin Kairoon josta ostamme (tai vuokraamme) asunnon keskustasta. 8 hengen ekspeditio ryhmämme tekee salaperäisiä kokeita asunnolla ja sen lähistöllä joita en voi tässä paljastaa. Katoamme myös täysin Kairon pyörteisiin ja loma voi kestää vuosikausia. Onko tälläiseen projektiin kiinnostuneita osallistujia? Jos osallistujia löytyy tarpeeksi, niin lähdemme pian.

    • ramsab

      Onneksi jokainen voi itse päättää mihin matkustaa ja minkälainen loma haluaa..
      Ja minähän menen Egyptiin..

    • Me like

      Meitä kohdeltiin Sharmissa erittäin hyvin. Ei meitä kukaan seksuaalisesti häirinnyt vaikka viiden hengen nais porukalla matkustin.
      Kyllä suomessakin tapahtuu rikoksia päivittäin ja suomen laskettelukeskuksissa on tänä vuonna kuollut ennätys määrä ihmisiä. Kauppoja röstetään täälläkin ja ihmisiä ammutaan kouluissa ja kaduilla. Että eipä Suomikaan kummoisempi maa ole.

      Jotkut naiset suomessakin valitsevat muslimi uskonnon, en kyllä ymmärrä miksi mutta omapahan on valintansa.
      Minä tykkäsin Sharmista kovasti ja haluan sinne takaisin.

    • ramsab

      Joku lähdössä Egyptiin/hurghadaan syyskuussa??

    • eestilainemuumio

      kuulkas te soomalaiset mina ole egupti syntyne ja miulla on sellane tune etta te ei nyt ymmarra yhta asiaa. eguptissa on kriisi tila ja siella syoda pelkka kana se olla meille hyvan pyha elain ja me tulla sinne soome ja laitta kaikki tuhane pareiks

    • Matkaaja.

      Aivan erityisesti lämmitti hotellin ravintolahenkilökunnan palveluhalukkuus. Paketti oli AI, joten ruokailupaikka tuli tutuksi. Samoin hovimestari. Hän oppi nopeasti tapamme. Kun saavuimme ravintolaan, hän oli heti ohjaamassa meidät pöytään ja käskyttämässä tarjoilijaa noutamaan meille juomat. Oli todellista palvelua!

    • Sinuhe Reiska, pahasti liioiteltua soopaa ja törkeää kielen käyttöä. Sinäkö voit arvostella muita. Miten sinä itse suhtauduit kauppiaisiin? Ylimielisesti? Me olimme kohteliaita vaikka emme ostaneetkaan. Sitä metsä vastaa mitä sinne huutaa..
      Eikö likaa ole muuallakin kuin Egyptissä? Turkki, Thaimaa, Intia.

    • Turisti.

      Rgyptin matkan ainoa huono asia on se, että se päättyy aina liian nopeasti. Siellä viihtyisi pedempääkin. Siellä jopa ryssät ovat jotenkin siedettävissä.

    • Kohta takaisin :=)

      Jep, olen täsmälleen samaa mieltä. Egyptin loma loppuu AINA liian nopeasti.

      • tatatar

        terveisiä täältä egyptistä! Kulttuurishokki jäi melko pieneksi :) Ihana paikka, kun asennoituu oikein. Kerron kaiken, kun kotiudun.


      • ramsab
        tatatar kirjoitti:

        terveisiä täältä egyptistä! Kulttuurishokki jäi melko pieneksi :) Ihana paikka, kun asennoituu oikein. Kerron kaiken, kun kotiudun.

        Kiitos..Ihanaa.. Jään odottamaan..:)


      • --asuja--
        ramsab kirjoitti:

        Kiitos..Ihanaa.. Jään odottamaan..:)

        Hei oletko tulossa tana vuonna ollenkaan tanne? Luin hieman ylempaa etta olet tykastynyt Egyptiin ja kaynyt taalla Hurghadassa. Itse olen taalla viela ja hieman suomalaista seuraa vailla :)


    • erpsu1
    • typtyptyp

      Mita vit un valia jos ihmiset kayvat LOMALLA??? Huumeet usein sekottaa ihmisten paan. Uskon silti etta naille asioille tehdaan ja kiinni jaavat saavat kuolemantuomion.

      Suomessahan voi raiskailla vapaasti saat ehka vuoden vankeutta. HUHHUH

      Paitsi Suomessa viina.

      • Ahmed5

        Annan sinulle mijloonan jos pystyt näyttämään yhdenkin tapauksen jossa raiskaaja, poliisi tai siviili on joutunut Egyptissä edes syytteeseen raiskauksesta, saatika saanut kuolemantuomion.

        Elät valheessa senkin mulkku. Se mitä sinä USKOT ei todellakaan ole merkittävää. Todellisuus vastaan mitä typtyptyp Uskoo.... hmmm?

        Kolmannes valtion tuloista tulee turismista. Sillä rahoitetaan siis myös virkavallan väärinkäytöksiä.

        Ostaisitko Nokian jos tietäisit että niitä valmistaa raiskaajat ja murhaajat? (typtyptypt ostaisi, tietysti, mutta muut...?)


      • Ahmed8
        Ahmed5 kirjoitti:

        Annan sinulle mijloonan jos pystyt näyttämään yhdenkin tapauksen jossa raiskaaja, poliisi tai siviili on joutunut Egyptissä edes syytteeseen raiskauksesta, saatika saanut kuolemantuomion.

        Elät valheessa senkin mulkku. Se mitä sinä USKOT ei todellakaan ole merkittävää. Todellisuus vastaan mitä typtyptyp Uskoo.... hmmm?

        Kolmannes valtion tuloista tulee turismista. Sillä rahoitetaan siis myös virkavallan väärinkäytöksiä.

        Ostaisitko Nokian jos tietäisit että niitä valmistaa raiskaajat ja murhaajat? (typtyptypt ostaisi, tietysti, mutta muut...?)

        Tässä joukko poliiseja rahaa ja potkii nuorta naista kadulla

        http://www.youtube.com/watch?v=mnFVYewkWEY&bpctr=1359823015


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe