Eli, tietääkö kukaan mistä löytäisi citymaasturi pienoismalleja.
Tai sitten Range Roveria tai Lincoln Navigator tyylisiä pienoismalliautoja?
Mistä näitä pienoismalliautoja?
5
238
Vastaukset
- Ei Eli-sanaa
Vehon varaosamyynti myy paitsi oikeita niin myös tällä hetkellä myynnissä olevien oikeiden autojen pienoismalleja.
Volvokaupan varaosamyynti samoin.
Lähes kaikki muutkin autoliikkeet.
Mutta sitä en ymmärrä, miksi viesti alkaa eli-sanalla?- 1/43 autoilija
Suositteleen pienoismallien online kauppoja koska valikoima on laajempi.
Harrastukseni alkuaikoina kävin muutamassa autoliikkeessä katselemassa pienoismalleja mutta harvoin oli juuri mitään malleja tarjolla ja arvelen autoliikkeiden mallien olevan tarkoitettu enemmänkin merkin harrastajille tai mallin esikuvan omistajalle. Harrastusmallit on sitten yleisesti pienoismalleja kerääville. Autoliikkeiden "Dealer Edition" versioissa voi olla kyllä mielenkiintoisia värivaihtoehtoja joita ei välttämättä harrastusmalleihin saa.
Katso esim.
- www.automodels.fi
- www.modeltoys.net/kauppa
- www.pienoismallimarket.com
- www.tietonikkari.fi
Ulkomailla valikoima on vieläkin laajempi, esim.
- www.modelcarworld.de
- www.modelissimo.de
- Uusiharrastaja
Kiitos opastuksesta.
Entä, mistä löytäisi koottavia pienoismalleja
jotka sisältäisivät myös värit ja muut tilpehöörit..- 1/43 autoilija
Tietonikkarissa on paljon koottavia pienoismalleja ja sieltä löytyy varmaan maalit ja muut tarpeet myös. Ko. liike on ollut pienoismallialalla ainakin 80-luvulta asti ellei kauemminkin, muistan sen 80-luvulta nimenomaan koottavien autojen sarjoista mutta ainakin nyttemmin mukana on myös valmiita 1/43 ja 1/18 autoja.
Maalimerkeistä suosittelen Humbrol -värejä, Revellin maalit ovat semmoisia tuhraajia että niihin ei aikaa kannata hukata.
Varmasti juuri mikään koottava malli ei sisällä värejä, liimoja, jne. vaan pelkän rakennussarjan, maalit ja liimat sun muut pitää ostaa erikseen. Kyseessä lienee säilyvyys, maalit saattaisivat keretä kuivua ajassa jonka rakennussarja saattaa seisoa varastoissa.
- Uusiharrastaja
Kiitos, katselen tietonikkarin sivuilta noita.
Ihan hyvännäkösiä tuolla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740