Hevosmiesten tietotoimisto väittää et ois BAARI myytävänä!!! Pitääkö paikkansa???
JUSSIN TUPA
35
3900
Vastaukset
- Retsi
höpö höpö
- ei hevosmies
Eipä ole tietoa, mutta yleensä lähes kaikki on myytävänä jos iskee riittävästi pätäkkää tiskiin.
Missäs tuollainen tupa sijaitsee? - soiiita
Soita numeroon 0440344452 saat tietoo
- T. Naapurit
Toivottavasti menee myyntiin, tai purkuun tai ihan minne vaan.
Suhteellisen turha baari. - jussintupa
On myytävänä. Varma tieto.
- tupaan
Löytyykö netistä?
- varmaa tietoa
tupaan kirjoitti:
Löytyykö netistä?
Ei, kun Pontukselta.
- allapollo
varmaa tietoa kirjoitti:
Ei, kun Pontukselta.
Ei se pizzan myynti enää kannata, ku etelänmiehet tekee pikkusen halvemmalla...
- 7676876
allapollo kirjoitti:
Ei se pizzan myynti enää kannata, ku etelänmiehet tekee pikkusen halvemmalla...
Ei taia olla kellään varmaa tietoo iskee pöytään!
- 1023
Miljan Plussa myös myynnisä. Varmaa tietoa. Kunhan sovitaan myynti hinnasta,niin
kaikki on myytävänä
- pöytäh0m0
iske itteäs
- error 70
Täältä ei näköjään saa asiallisia vastauksia. Aina löytyy joku Spede pilaamaan kaiken.
- KBaarila
Eiköhän siihen joku kebabbibaari tulene.
- Anonyymi
Tulene ? Muisteleppa niitä kielioppisääntöjä. TULLE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulene ? Muisteleppa niitä kielioppisääntöjä. TULLE.
Ja kielioppitaivutukset on sitte tärkeintä?
- huh huh
Käytyäni siellä totesin että henkilökuntaan voisi satsata niin paikkakin ehkä vetäisi porukkaa.Pikkulikat tiskin takana Huh Huh
- lateksia
Onha siel yks kypsämammakin.
- huh pask.
No ei kävijäkään ole ollut kummoinen, kun ei osaa sanoa oliko henkilökunta parempaa kuin käviä itse.
- jussintupalainenasia
Valmis kanta-asiakaskunta!
- tatjaana tarjoilee
venäläiset on kuuleman mukaan kiinnostuneita siitä,tää on tosi!
- vwgolf
tatjaana tarjoilee kirjoitti:
venäläiset on kuuleman mukaan kiinnostuneita siitä,tää on tosi!
Eihä ne venäläiset niin hölmöjä kuitenkaan ole. Kyllä ne ymmärtää mikä on hyvä bisnes ja mikä ei.
- Tiedän
tatjaana tarjoilee kirjoitti:
venäläiset on kuuleman mukaan kiinnostuneita siitä,tää on tosi!
Sinähän sen tiedät. Omistaja ei tiedä
- sopertaja
tatjaana tarjoilee kirjoitti:
venäläiset on kuuleman mukaan kiinnostuneita siitä,tää on tosi!
Yhtä tosi kuin sinun kirjoitus.15
- Ryssä
vwgolf kirjoitti:
Eihä ne venäläiset niin hölmöjä kuitenkaan ole. Kyllä ne ymmärtää mikä on hyvä bisnes ja mikä ei.
taitaa golf olla asiasta tietoinen,jos vaikka myynyt omansa yrityksen venäjälle.
- tä
vwgolf kirjoitti:
Eihä ne venäläiset niin hölmöjä kuitenkaan ole. Kyllä ne ymmärtää mikä on hyvä bisnes ja mikä ei.
Kuten nämä menestyneet hotellihankkeetko?
- tietoa on
Ei pidä paikaansa köyhätkyykkyyn
- Pizza_mies
Vai turha paikka?! Ylivoimaisesti Lappeenrannan parhaat pizzat. Kyllä etelän mies pizzan halvemmalla tekee, mutta laatu on jotain aivan muuta. Siinä missä Tuvan pizzoja mahtuu vain yksi, etelän miehen pizzoja syöt kaksi.
Reilu kymmenen vuotta sitten Tupa on viimeksi vaihtanut omistajaa, eikä taida Tiina myyntiaikeissa olla lähivuosina. Hyvää ruokaa, lämmin Tunnelma ja aina tervetulleeksi toivottava asiakaspalvelu. - marikkaa
Kaivoit sitten monen vuoden takaa tämän mainokseksi?
- Röpmän
Täytyy mainostaa, kun kioski meni kiinni.
- njimimjerki
pjaljon pjitää maksaa kjioski ja bjaarista, mjina voida osta.
- Anonyymi
Pitää paikkansa, hintapyyntö 180000 euroa.
- Anonyymi
Tais losahtaa yks nolla liikaa numeroita takoessa?
- Anonyymi
https://www.firmakauppa.fi/fi/myytavat-yritykset/ravintolat-kahvilat/etela-karjala/myytavana-perinteinen-ravintola-lappeenrannassa/2157/
5 vuoden takaisinmaksu odote. Tarkoittanee siis että viivan alle jäisi vuodessa noin 36.000€ Tietää mitä yrittäjän työpäivät on, niin ei tule kauppoja minun kanssa.- Anonyymi
Niin, viivan alle josta vähennetty omapalkka n. 50 000 lakisääteiset....ja joista verottomat osingot tahi kilometrikorvaukset.... ei huono ollenkaan.
- Anonyymi
Höpö höpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483