Kertokaa hyviä vinkkejä Puerto Ricon ruoka-/tapas-paikoista? Paras hinta-laatusuhde? Entä missä parhaat livemusapaikat, onko paikallista musiikkitarjontaa?
Ruokapaikat Puerto Ricossa
11
343
Vastaukset
- Juuri palannut
Ruokaravintoloista mun mielestä ykkönen on Balcon Canario, alaostarilla pääkadun varrella katutasossa. Loistava hinta-laatusuhde! Jos ei tee pöytävarausta, kannattaa ilmaantua paikalle klo 18-19 mikäli ei halua jonottaa.
- mie vaa
balcon ja meson canario on loistavia ruokapaikkoja..paikallisten suosimia!!
- Vilperi 571
"paikallisten suosimia!! "
Montakohan paikallista noissa hotlissa mahtaa asua? - .HHG
Vilperi 571 kirjoitti:
Montakohan paikallista noissa hotlissa mahtaa asua?"Montakohan paikallista noissa hotlissa mahtaa asua?"
Minkä peruskoululogiikan mukaan ravintoloissa syömässä käyvien paikallisten pitäisi asua paikkakunnan hotelleissa? Käypä Canarialla, niin huomaat, että esimerkiksi Puerto Ricossa on taksikuskeja, baarimikkoja, kauppojen henkilökuntaa ja muita espanjalaisia yllin kyllin. Heidänkin täytyy syödä silloin tällöin. - vilperi571
Vilperi 571 kirjoitti:
Montakohan paikallista noissa hotlissa mahtaa asua?Jaahas!! Joku rekkautumaton koittaa ratsastaa mun nimimerkillä!!
Kun ei pariin vuoteen ole nyt Ricossa tullut käytyä, niin vaikea suositella mitään; vanhoja lähtee ja uusia tulee tilalle, niin missä eilen söit hyvin niin huomenna on jo uudet tuulet. :)
- Gringo!
Rannalla olevassa ostarissa oli italialainen paikka, nimeä en enää muista, josta sai aivan taivaallista sipulikeittoa, lasagea ja pizzaa! Käytiin yleensä lounastamassa siellä.
Rannalta katsottuna vasemman puoleisessa rinteessä oli hyvä meksikolainen paikka, Pancho Villa, nimeltään. Idyllinen pieni paikka, johon kannattaa tehdä pöytävaraus jos on useampi henkilö, upea näköala ja ruoka oli mieletöntä. Alkuruoka oli jo niin täyttävää että silläkin olisi pärjännyt.
Livemusa paikoissa ei käyty jos ei Suomi mestoja lasketa, siellä oli silloin suomalaisista Neumann & Vesa ja Reetu, jälkimmäinen oli p**ka ja ylimielinen hyypiö. Mutta Neumann ja Vesa olivat hyviä.
Inglesiin taksilla jos haluaa suurempaa menoa, niin me tehtiin.
Tästä on nyt 2 vuotta aikaa, joten paikat saattavat olla tosiaan muuttuneet. - Nälkä ja jano
Kiitos kaikille vinkeistä! Vielä kaksi piiiiiitkäää viikkoa ennen lähtöä - ei jaksais millään odottaa! Kelit näyttäs ainakin seuraavan 10 pvän ajan olevan ns. kohdallaan (Forecan mukaan 25/27) - toivottavasti myös huhtikuun ekalla viikkolla on helle =D
- Juuri palannut
Oikein mukavaa matkaa =)
- 65+62
Europa-ostarilla rauhallista ja mukavaa syödä päivällistä, ravintolan nimeä en muista, mutta ei siellä ruokaravintoloita montaa ollut. On rannalta katsottuna vasemman puoleisella vuorella (ylhäällä.) Ala-ostarilla on ruokapaikkoja vieri vieressä, siellä pidin enemmän yläkerran ravintoloista.
- AnonyymiUUSI
Menikö matka hyvin ja söittekö hotlissa. Pyörittekö niillä nurkilla ja oliko konhe mukana. Oliko yhteyksiä ja ostitteko tarjeta insular kortin , sillä saa 30 sentin alennuksen.
- AnonyymiUUSI
Kävittekö gourmet ruoka ravintola Karhussa syömässä kunnon pihvit ja nauttimassa laadukkaita viinejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356621JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224791Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5492891Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672463Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342116- 331964
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!421658- 411615
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321613Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351