Oon tulossa parin viikon päästä hesaaan ja kiinnostas nää gay-paikat. En oo pljon sellasissa käynny. Dtm:ssä oon käynnyt kerran mut siellä oli vaan akkoja ja kana-homoja. Missä paikoissa käy heteron oloiset homot ja mistä saisi toden näköisin vähän seuraa sänkypuuhiin?
Helsingin gay-baarit?
7
4120
Vastaukset
- daydee
MILLIKLUBI Kaivokadulla nykyään hyvä paikka, ei kanan kanaa täällä. Flaksi käy suhteellisen hyvin. Toinen mitä kannattaa kokeilla on Bohemia Itäkeskuksessa, metrolla 10 minuuttia keskustasta. Pe ja La illat todella hyvä.
Jos näitä 18-25v seuraa haet ei DTM:n lisäksi muita paikkoja ole, DTM on ainoa nuorten homojen klubi jossa kaikki nuoret heiluvat.
Muista taas löytyy taas vähän vanhempaa porukkaa. Helsingistä löytyy kyllä homo mestoja, mutta DTM on nuorison parissa suosituin.Itse en ainakaan ole hirveän useasti nuorisoa DTM:ää lukuunottamatta muissa homobaareissa tavannut.
Rohkeasti vain SETA:n sivuilta katsomaan missä näitä homopaikkoja on ja katselemaan mitä sieltä löytyy, eiköhän nyt jostain sitä seuraa saa kun tarpeeksi hakee.
Yksi kannattaa kuitenkin muistaa ja se on kumi, etenkin olet vain käymässä ei kannata ryhtyä mihinkään suojaamattomaan seksiin. Kaikki nimittäin eivät ole aivan rehellisiä tautien suhteen ja ovat valmiita vaikka valehtelemaan kunhan vaan ei tarvitse kumia käyttää eikä toista kertaa tavata- bi nainen
olen itsekin käynyt dtm suosittelen
- fawfaw
tavastialla ainaki lauantaidiscossa paljon sateenkaarikansaa
- jonnexonnex
Manstreet on kiva.
paljon vanhenmastq gay pappeja. ..and I like it
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768