kaveri ?

Wasenius

juu, kaikki ei välttämättä (kavereita vaikka finnarin henkilö kunta näin väitti)
paikathan tulee kun tulee jos yksin meet,mutta finnairin henkilökunta oli jostain syystä päättänyt, että tämä kaveri tässä todistaa että toinen kaveri on tässä,no toivottavasti ymmärsitte, jos ette ni ei sen väliä, en minäkään sitä ymmärtänyt!
Vieressäni oleva mies puhui kovalla äänellä ,ja siihen ,tosiaan RYNTÄSI kaksi henkilöä mies ja nainen ,alkoivat siinä sitten kovalla äänellä kysellä meidän molemmilla puolilla istuvilta matkustajilta, että OVATKO NÄMÄ KAKSI MIESTÄ TEITÄ HÄIRINNEET he vastasivat että, ei kummissaan, näin tulkitsin vastaukset, kun kerran olin SELVIN päin. Mutta se vastaus ei finnairin henk.kunt. tyydyttänyt. Alkoivat UHKAILLA että jäätte tänne ,yritin HÄDISSÄNI sanoa että, miksi te teitittelette tätä mies henkilöä, sillä minä en ollut humalassa enkä myöskään edes puhunut kovaan ääneen, ja KOKO ajan väittivät että vieressä istuva mies henkilö oli minin KAVERI mitä suuresti ihmettelin ,Sitten huomasin, että nyt on parempi olla hiljaa ,tarkoitan että en puhu henk,kunnal. enempää varsinkin kun he alkoivat UHKAILLA ulos heitolla ,välilaskuilla ym.100.000 sakkoja jne lista oli pitkä ja täytyy sanoa että en ole koskaan kokenut tällaista palvelua ja olen lentänyt paljon,joskaan en FINNAIRILLA tämä oli eka ja vika kerta VAIKKA suunittelin vaihtaa FINNAIRILLE nämä niin pajo puhutut ASIAN matkat, joo että sellasta ,ymmärrän tietysti kun PALVELUUN satsataan,mutta joku tässä meni pieleen,ehkä piti ottaa esille joku ESIMERKKI palvelusta tai OLETETUISTA ennakko tapauksista,jos jotain,mene ja tiedä, mutta kumminkin matka meni ,nukuin hyvin ja tämä vieressä istunut, tuntematon(kaverini) myös
Jatkan matkojani vanhaan tapaan THAI AIR koneilla ja tipsi sinne Finnairille, menkää katsoon mitä on hyvä palvelu,THAI AIR !

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3849
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2377
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        211
        2120
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        142
        2043
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        421
        1453
      6. 79
        1241
      7. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        139
        1214
      8. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1145
      9. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        84
        1099
      10. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1080
      Aihe