Autoon kamera

Ademään

Hyvä ja halpa kamera onko kokemuksii ? LOLOLOLOLOLOLOL XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

8

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuostapa

      Verkkokauppa.comista suoratoimituksena saa opticam md80 actioncamin hintaan 29,40 e jos en ihan väärin muista. Hyvä kuvanlaatu hintaan nähden.

    • Rc ohjain

      Youtubessa on hienon näköisiä videoita rc autoon asennetusta kamerasta ja
      vaikutelma oli, kuin olisi ollut itse kyydissä.
      Sellainen rc auto olis hieno, jossa olis FPV laitteet eli langaton kamera ja kuskilla videolasit/näyttö, jolloin vois ajella rc autolla pidempiä retkiä, tietenkin huomioiden radion kantomatkan.
      Näitä FPV laitteitahan monet käyttää rc lennokeissa ja sillä pääsee ehkä vähän samaan tunnelmaan, kuin olisi lennokin kyydissä ja sitä pystyy sit ohjaamaan radio lähettimellä, vaikka se vaatiikin enemmän kokemusta, että pysyy lennokki
      hallinnassa.
      Voi olla rajoitettua tämä FPV lennätys, koska lain mukaan lennokki pitäisi olla lennättäjän näköetäisyydellä koko ajan.
      Tai onko sitten niin, että tätä halutaan rajoittaa, koska sehän on paljon halvempi tapa päästä lentämisen tunnelmaan, kuin että joutuu hankkimaan lentolupakirjan ja vuokraamaan lentokoneet ostamaan polttoaineet.
      Onhan siinä myös se turvallisuus näkökanta eli jos lennokkia ohjataan näkömatkan ulkopuolella, niin jos videoyhteys katkeaa, niin eihän lennokkia pysty kontrolloimaan ja se voi tulla kovaa vaihtia jokun ihmisen niskaan.

      Tässä mielessä rc-autoon asennettu FPV laitteista on paljon turvallisempi, koska jos video yhteys katkeaa, niin kaasu nollille, niin ei se rc auto mitää vahinkoa saa aikaan, koska se on maanpinnalla, eikä ilmassa.
      Täytyy joku videokamera kyllä hankkia rc autoon, kunhan nyt ensin saa sen rc auton valinnan vaikeuden ratkaistuksi.

      • Verkkokauppa.com on pask

        Verkkokauppaäcomista ei ksnnata ostaa mitää! Mull o menny kaikki tavarat mitä oon sieltä ostanu rikki!


      • rikotaan kaikki
        Verkkokauppa.com on pask kirjoitti:

        Verkkokauppaäcomista ei ksnnata ostaa mitää! Mull o menny kaikki tavarat mitä oon sieltä ostanu rikki!

        Toisilla vaan ei kestä mikään. Taidat saada pätkän ratakiskoakin rikki?


    • ademään

      nettiosoitteita pliis
      lololololololooololololotrolololollollolloloo

    • KEIJO KUUSKYTVIISVEE

      TIIÄN HYVÄN MUTTEN KERRO......TAI NO OKEI KÄY SEMMOSESSA KUN WWW.CHING ZOING-CHN.CHSIEL O HYVÄ LAATUSTA KAMAA KU SUL EI MEE MIKÄÄ RIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • dew2ef
    • 7

      dealextreme.com siletä saat halvalla ihan OK laatusia pieniä kameroita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe